Můj problém je ale jinde. Dnes jsem chcípnul motor, u řezníka si nakoupil a pak že pojedu domu a auto bylo hluchý. Chvíli jsem bádal čim by to mohlo být. Při řešení problému zatejkání šíbrem jsem musel sundat i alarm nebo co to je za škatulky (jeden u řidičovo hlavy a druhej vpravo vzádu ve stropnici). A právě ze štekru tý zadní škatulky se vyškubli 2 drátky, celkem tam jsou 4. Tak dopředu jsem tam tu "škatulku" dal a zapojil, zadní taky ale jen s těma dvouma drátkama. Auto zamknul, odemknul a nastartoval a odjel. Je možný že by to mělo souvislost právě s timhle? A kdyby tu, prosím pěkně byla nějaká ochotná duše, podívala se a napsala jak jdou barvy drátků za sebou u tý zadní "škatulky", tak bych jí byl vděčnej. Myslel jsem si že barvy drátků jsou u obouch škatulek stejný a nejsou
Disco II TD5 - problém se startem
Moderátor: Miky_CZ
Disco II TD5 - problém se startem
Zdravím. Konečně jsem vyřešil problém se zatejkáním do auta.
Můj problém je ale jinde. Dnes jsem chcípnul motor, u řezníka si nakoupil a pak že pojedu domu a auto bylo hluchý. Chvíli jsem bádal čim by to mohlo být. Při řešení problému zatejkání šíbrem jsem musel sundat i alarm nebo co to je za škatulky (jeden u řidičovo hlavy a druhej vpravo vzádu ve stropnici). A právě ze štekru tý zadní škatulky se vyškubli 2 drátky, celkem tam jsou 4. Tak dopředu jsem tam tu "škatulku" dal a zapojil, zadní taky ale jen s těma dvouma drátkama. Auto zamknul, odemknul a nastartoval a odjel. Je možný že by to mělo souvislost právě s timhle? A kdyby tu, prosím pěkně byla nějaká ochotná duše, podívala se a napsala jak jdou barvy drátků za sebou u tý zadní "škatulky", tak bych jí byl vděčnej. Myslel jsem si že barvy drátků jsou u obouch škatulek stejný a nejsou
Můj problém je ale jinde. Dnes jsem chcípnul motor, u řezníka si nakoupil a pak že pojedu domu a auto bylo hluchý. Chvíli jsem bádal čim by to mohlo být. Při řešení problému zatejkání šíbrem jsem musel sundat i alarm nebo co to je za škatulky (jeden u řidičovo hlavy a druhej vpravo vzádu ve stropnici). A právě ze štekru tý zadní škatulky se vyškubli 2 drátky, celkem tam jsou 4. Tak dopředu jsem tam tu "škatulku" dal a zapojil, zadní taky ale jen s těma dvouma drátkama. Auto zamknul, odemknul a nastartoval a odjel. Je možný že by to mělo souvislost právě s timhle? A kdyby tu, prosím pěkně byla nějaká ochotná duše, podívala se a napsala jak jdou barvy drátků za sebou u tý zadní "škatulky", tak bych jí byl vděčnej. Myslel jsem si že barvy drátků jsou u obouch škatulek stejný a nejsou
Re: Disco II TD5 - problém se startem
Ty škatulky jsou pohybový čidla, fungují tuším jen při "superlocku", ale po odemčení auta FOBem se alarm vypíná, takže jejich zapojení nebo odpojení nemá na nic vliv. Pokud jsi auto odemkl dálkou (FOBem), vypnul se tím i alarm. Pokud pak auto nestartuje, v první řadě se mrkni na kontrolku imobilizéru (uprostřed přístrojového panelu dole), musí PO vložení klíče do spínací skříňky a otočení do polohy 2 zhasnout . Pokud svítí nebo bliká, auto nepůjde nastartovat. Pak zbývá jen zkusit znovu dálkou zamknout a odemknout, pokud to nepomůže, zkusit druhý klíč, pak už jen diagnostikou najít závadu. Buď to bude vadný čip v klíči, nebo vadný snímací kroužek na spínací skříňce, jako nejhorší možnost spadlá BCM (centrální mozek lidstva).
Zapojení pohyb. čidla je v RAVE.
Zapojení pohyb. čidla je v RAVE.
- Tazik1992
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Disco II TD5 - problém se startem
Pokud se ve výrobě neodchýlili od kurzu, tak takhleVokty píše:jak jdou barvy drátků za sebou u tý zadní "škatulky"
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco II TD5 - problém se startem
Vokty píše:Zdravím. Konečně jsem vyřešil problém se zatejkáním do auta.
Můj problém je ale jinde. Dnes jsem chcípnul motor, u řezníka si nakoupil a pak že pojedu domu a auto bylo hluchý. Chvíli jsem bádal čim by to mohlo být. Při řešení problému zatejkání šíbrem jsem musel sundat i alarm nebo co to je za škatulky (jeden u řidičovo hlavy a druhej vpravo vzádu ve stropnici). A právě ze štekru tý zadní škatulky se vyškubli 2 drátky, celkem tam jsou 4. Tak dopředu jsem tam tu "škatulku" dal a zapojil, zadní taky ale jen s těma dvouma drátkama. Auto zamknul, odemknul a nastartoval a odjel. Je možný že by to mělo souvislost právě s timhle? A kdyby tu, prosím pěkně byla nějaká ochotná duše, podívala se a napsala jak jdou barvy drátků za sebou u tý zadní "škatulky", tak bych jí byl vděčnej. Myslel jsem si že barvy drátků jsou u obouch škatulek stejný a nejsou
pokud ti zateka urcite bych prokontroloval bcu. jak v ni bude voda bude zlobit cim dal tim vic...
Re: Disco II TD5 - problém se startem
omlouvám se že píši po delší odmlce, nějak sem začal chodit do práce a času je nějak zase málo na všechno. drátky jsem zapojil dle Tazikovo schematu(děkuji Ti na stotisíckrát) a auto už je v pořádku, uprostřed palubovky nesvítí a ani nebliká červená kontrolka. má snahu chytnout..jenže nechytne, baterka je umřelá