keďže som veľa času trávil výletmi autostopom po svete, naskytlo sa mi mnoho krát zviesť sa na ktoromkoľvek type a ktorejkoľvek motorizácii.
Doslova mi vyrazila dych tá robustnosť, pocit bezpečia a možnosť dostať sa až na kraj sveta, v mojom merku sa pohybuje Land Rover Range Rover Classic, P38 a vyššie rady ma odradili svojou pretechnizovanosťou a vzhľadom na to, že auto tohto druhu potrebujem na pracovné účely a to:
1. prevoz včelích rodín, dreva a materiálu, čiže príves a ťahanie cca 1,5 Tony je u mňa bežné,
2. taktiež rád si v zime vyrazím do hôr a celkovo sa venujem fotografovaniu celoročne a hlavne pri fotografovaní zveri by sa mi patrilo mať auto s dobrou priechodnosťou terénu, svetlou výškou a ak sa dá povedať, tak aj pohodlím,
Lenže v danom type áut mám dilemu hlavne v rozhodovaní sa medzi variantou Benzín + LPG alebo Diesel, môj ročný nájazd by sa mal pohybovať okolo 7000 kilometrov, rád by som sa poradil akú variantu zvoliť, auto bude kupované vzhľadom na väčší výber a pomer ceny a technického stavu v zahraničí, osobne by som postupom času rád dával do 100% stavu aj keď by som rád využíval prioritne na prácu a relax.
V prvom rade by som chcel poprosiť pomoc pri výbere s motorom, rád by som chcel motor, ktorý je čo najjednoduchší na opravu, chápem že je to od každého kusu individuálne, ale existujú rozdiely medzi spoľahlivosťou jednotlivých typov,
A v druhom rade by ma zaujímalo, či by nebol niekto taký dobrý a nevedel mi prezradiť, kde by som si naušil manuál v CZ-SK jazyku pre toto auto, rád by som sa o ňom ešte dozvedel niečo viac ako viem a ak by bolo možné,
A nakoniec by som sa chcel dozvedieť aj zoznam maximálnej možnej výbavy aká sa v tomto type auta dala dostať. Ak by sa našli ľudia, ktorí vlastnia alebo vlastnili tento typ, rád sa dozviem všetky postrehy, som skalopevne rozhodnutý pre tohto krásavca a nechcel by som z neho mať múr nárekov. Ďakujem, s pozdravom Jerry.
