RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
zapo
Příspěvky: 4
Registrován: 25 zář 2013 18:49

RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

#1 Příspěvek od zapo » 25 zář 2013 19:33

Vážení přátelé,
chtěl bych si koupit Range L322. Četl jsem zde na fóru informace co a jak, vím o svolávačce na ložisko u přední nápravy a vím o odcházejících automatech atd. Známej mi nabízí střibrnýho Vouga, kterýho má rok, původem z Italie, jestli má vyměněný ložisko zjistim, ale auto má údajně najeto cca 250 tis. a o repasi automatu neví, jen vyměnil olej, filtr a řadí to prý parádně. Dal novej kompresor na podvozek a je to. závady jsou: nefunkční zesilovač H/K, nefunkční lomení opěradla u řidiče(asi rele) jinak ok. Má cenu to brát za cca 250. tis, nebo se raději podívat jinde? třeba toto:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list

nebo

http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list

Případně si říkám, jestli nejít do X5 po FL, protože už má dobrej automat a když je bez vzduchu, tak se není čeho bát...
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 71&asrc=st

Chtěl bych strašně Range, ale bojim se, aby se to všechno nepodělalo, potřebuju auto, co bude jezdit. X5 v žádnym případě nebude jako Range, ale servis by měl být levnější a méně častý.

Jak moc náročný je tedy provozovat Range?

Díky za reakce

Uživatelský avatar
spata
Příspěvky: 501
Registrován: 29 led 2009 13:29
tel.: 775664455
auto: RANGE ROVER P38 TDS
Bydliště: PRAHA

Re: RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

#2 Příspěvek od spata » 25 zář 2013 20:17

U X5 ti zase odejdou turba a jine dražší věci.Servis vyjde cenově nastejno.Spata
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.

Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767
Registrován: 01 srp 2012 13:53
tel.: +421903775011
auto: LR DII 2003
Bydliště: Púchov

Re: RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

#3 Příspěvek od Balú » 25 zář 2013 20:50

zapo píše:Vážení přátelé,
chtěl bych si koupit Range L322. Četl jsem zde na fóru informace co a jak, vím o svolávačce na ložisko u přední nápravy a vím o odcházejících automatech atd. Známej mi nabízí střibrnýho Vouga, kterýho má rok, původem z Italie, jestli má vyměněný ložisko zjistim, ale auto má údajně najeto cca 250 tis. a o repasi automatu neví, jen vyměnil olej, filtr a řadí to prý parádně. Dal novej kompresor na podvozek a je to. závady jsou: nefunkční zesilovač H/K, nefunkční lomení opěradla u řidiče(asi rele) jinak ok. Má cenu to brát za cca 250. tis, nebo se raději podívat jinde? třeba toto:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list

nebo

http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list

Případně si říkám, jestli nejít do X5 po FL, protože už má dobrej automat a když je bez vzduchu, tak se není čeho bát...
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 71&asrc=st

Chtěl bych strašně Range, ale bojim se, aby se to všechno nepodělalo, potřebuju auto, co bude jezdit. X5 v žádnym případě nebude jako Range, ale servis by měl být levnější a méně častý.

Jak moc náročný je tedy provozovat Range?

Díky za reakce
a pozeral si vôbec ponuku odtiaľto ?
nechápem prečo nezavoláš a sa nedohodneš z Lubošom tomu jeho RR nechýba ani ....keby som ja chcel RR (akože nechcem)tak prášim do Domažlíc ostotristo
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =4&t=21887" onclick="window.open(this.href);return false;

zapo
Příspěvky: 4
Registrován: 25 zář 2013 18:49

Re: RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

#4 Příspěvek od zapo » 25 zář 2013 21:04

To Balú:
jasně, to sem viděl a je pěknej, ale kombinace chipu, tažnýho a nájezdu naznačuje budoucí problém s automatem, což se ale může stát vždy že... No a (prosím neukamenujte mě) nemá xenony (dodělávaný nesnášim) a hlavně komfortni sedačky...
Jinak vypadá opravdu pěkně a opečovávaně, podle toho, co je tu psáno se určitě staral...

To Spata:
Pokud vim, tak tyhle X5 mají jen 1 turbo a to je u katalogových cen o 1k levnější než na Range.
Range je motorem, převodovkou a některou elektrikou X5 před fl a auto po fl mají většinou vychytaný mouchy.
nevím, ale teď mám už 2. BMW a turbo vždy drželo a právě u BMW odchází míň, než třeba u koncernu.

ještě sem čet něco o kardanu, ale tomu moc nerozumim???

Uživatelský avatar
Balú
Příspěvky: 767
Registrován: 01 srp 2012 13:53
tel.: +421903775011
auto: LR DII 2003
Bydliště: Púchov

Re: RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

#5 Příspěvek od Balú » 25 zář 2013 22:23

no nič v zlom ,ale predsa nemôžeš chcieť od 10 ročného auta 100percentnu spoľahlivosť to nemáš ani u nových črepov...a teoretizovať nad kombináciou čipu,ťažného a automatu bez toho žeby si sa aspoň informoval ako dlho to auto má,či s ním niekedy vôbec niečo ťahal ,alebo či náhodou nepoznal minulého majiteľa,ako bolo servisované....napr.mne sa stalo že keď som zháňal svoje auto tak jeden kandidát mal ťažné namontované od nova ,ale nikdy použité...
:hmm: xenony tak keď na nich trváš tak tu sa nedá nato povedať nič,aj tie sedačky....
Každé auto sa raz po..re je to len otázkou času ,že kedy...a keď je ojazdené tak s tým musíš o to viac počítať či je to LR alebo BMW dokonca aj Toy :mrgreen:
No v RR322 je vozenie niekde uplne inde ako v BMW X5

zapo
Příspěvky: 4
Registrován: 25 zář 2013 18:49

Re: RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

#6 Příspěvek od zapo » 26 zář 2013 12:48

Máš pravdu, o tom autě nevim jakej mělo život a rozhodně to nechci pozuzovat, spíš si myslim, že stav bude ukázkovej....
Spíš jde o to, že od BMW vim co můžu čekat, mám s ním zkušenosti a mám spolehlivýho člověka na servis ale od RR nevim jak moc náročnej servis bude.

Na to bych se právě rád zeptal majitelů, jak to cca vychází.
100% spolehlivost nečekám, a z vlastní zkušenosti vim, že není ani u novejch aut, jen určitě všichni znáte povídačky o RR typu jedna paní povídala a proto se ptám tady.

Jak je to s tím kardanem?

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

#7 Příspěvek od pan klobouk » 26 zář 2013 14:16

Já ho koupil taky z Itálie,ale měl najeto pouhých 60000 km. dnes ho mám druhý rok a najel jsem dalších 80000 km a naprosto bez problémů a investic ,pouze údržba. Přední unašeč u difecu.jestli byl vyměněn Ti zjistí, v origo servisu podle VINu, ale ne všude jsou ochotní. Jiný auto už nechci...pouze omlazovat :Pohoda:

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

#8 Příspěvek od libovka » 01 říj 2013 10:24

Řešit co se sere víc či mín je uplně o ničem.Když si koupíš špatnej kus tak se posereš z obojeho.Hlavně co se v dnešní době nesere,že?BMW už nějakou dobu opravuju a za tu dobu vím,že to není nějaký extra auto.Prostě BMW už není to co bývalo.Pokud máš někoho kdo ti opravuje BMW tak si vcelku hravě poradí i s RR.
Jediný co bych RR s naftovým motorem vytkl je vcelku vysoká hlučnost motoru která jde do kabiny.To u X5 není tak hrozné.

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1494
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

Re: RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

#9 Příspěvek od KRANG » 01 říj 2013 10:46

Svezl jsi se s benzinovou V8 podobnýho roku výroby? Když jsem L322 sháněl, tak jsem se projel čiplou naftou a pak V8.
K tomu autu mi taknějak víc sedí ten osmivál. Má kultivovanější chod a síly dostatek. Pokud to dáš do LPG, tak jsou náklady na km srovnatelný. Na stolitrovou nádrž pod podlahou kufru najedu 500km.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

#10 Příspěvek od Neklan » 03 říj 2013 14:51

Já hlavně tak trochu nerozumím celkovému výběru. Porovnávat X5 a L322 je přece naprostý nesmysl. Ne, že by jedno bylo skvělé a druhé hrozné, ale jsou to naprosto odlišná auta pro podle mě úplně jinou cílovou skupinu zákazníků. X5 je dynamický zvýšený osobák bez terénních ambicí, pohon 4x4 je tady příjemný bonus, když se v zimě jede na hory nebo přijde kalamita. Ale nic víc. V zatáčkách podstatně méně naklání, ale zase je na poměry českých silnic moc tvrdá.
L322 je Rolls Royce do terénu bez ohledu na to jestli má xenony a masážní sedadla nebo ne. Hračky navíc nedělají v autě luxus, ale to, jak auto jezdí. Proto souhlasím s tím, že L322 byla až do příchodu velkých osmiválcových dieselů vždycky lepší v benzínu a pro spoustu lidí je benzín lepší do teď.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: RR L322 vs. BMW X5 e53 facelift - koupě

#11 Příspěvek od krestak » 03 říj 2013 18:47

taky se řešilo u nás tohle dilema X5vs.L322 po pár dotazech bylo jasno :grin: L322 4,4 V8 BMW 8) a hlavně X5 jezděj u nás už i cikáni :yx a je X5 moooc :? RR je pomálu :grin:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Odpovědět