problem z vodou a kurenim.
Moderátor: Safraporte
problem z vodou a kurenim.
dobry vecer moj problem je ten ze pred vymenou agregatu vsetko islo ako malo,ale teraz po vymene nastal problem ze auto pokial nieje nahriate na prevadzkovu teplotu tak voda je pod ciarkou minimalnej hladiny asi 1 cm,ked sa nahreje je to asi 0,5 cm na maximom.a s topenim je to ze pokial auto slape je v otackach tak topi bez problemou ked dam nohu dole z plynu asi po pol minute prestava topit a zacne z kurenia hoci je prepnute na horuci vzduch fukat chladne co moze byt problem.dakujem za odpovede.
Re: problem z vodou a kurenim.
zabudol som dopnit motor 2,0 di r.v.98
Re: problem z vodou a kurenim.
že by zavzdušněné ?
Freelander 2.0 DI · 20TN2 · 72 kW
Škoda Octavia 1.9TDI · AGR · 66 kW
Volvo C70 2.4T · B5244T · 142 kW
Škoda Octavia 1.9TDI · AGR · 66 kW
Volvo C70 2.4T · B5244T · 142 kW
Re: problem z vodou a kurenim.
Tak ja mam taky ten samej motor a nevim, zda ty dve veci spolu souvisi. Ze mam za studena hladinu vody v nadrzce nize nez pri zahratem motoru, toho jsem si vsimnul uz davno a myslim si, ze to asi neni nejaky problem. Chvili se mi honilo hlavou, ze mi tam prifukuje z motoru, ale voda neni mastna, viko od oleje a olej je taky v pohode, tak to neresim. Auto mi ale po ujeti par kilometru topi bez problemu i na volnobeh.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Re: problem z vodou a kurenim.
Ta hladina je v poriadku .Presne toto robilo aj mne,že na volnobeh prestavalo kurit a kuril len ked som mu daval zabrat v otačkach.Prerobil som kurenie podla tohto navodu http://www.thesysadmin.co.uk/hippo/fixes/" onclick="window.open(this.href);return false; a ešte som to "vylepšil" zaslepenim egr ventilu a naslednym vyradenim chladiiča vyfukovych plynov z okruhu kurenia.Odvtedy mi auto kuri perfektne.Dokonca aj vypinam kurenie,lebo mam take teplo
.Vrelo doporučujem.

- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Re: problem z vodou a kurenim.
Ta voda je v pohodě, je jasný, že po zahřátí trochu "přibere". To topení ale nevím 

No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
- Jirka I
- Příspěvky: 29
- Registrován: 22 bře 2011 11:09
- auto: Freelander TD4 2005
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem z vodou a kurenim.
Koukl bych se i na termostat, už se mi to několikrát stalo na jiných autech.
Freelander TD4, r.v.2005
- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem z vodou a kurenim.
Odvzdusnil jsi radiator ? Odvzdusnovaci ventil je na hadici v motorovim prodtoru.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom