At to tady louskam jakokoliv tak jsme nedosel k zadnym pro mne smysluplnym informacim....
Tedy shrnu to co jsme pochopil o serizovani vstrikovaciho cerpadla.
Muzu to vymontovat a poslat na serizeni - to je asi zaklad. Nasledna montaz se odviji od toho ze cerpadlo by melo byt zaretovano v poloze "horni uvrat prvniho valce".
-tedy seridit zarez v hnane remenici na vackove hridely na "nalitek" na bloku motoru ve spodni casti remenice - je videt od spodu, povolit 4 srouby na remenici pro pohon vstr. cerpadla a u vstr. cerpadla povest aretaci pomoci "trnu" v horni casti remenice do nosne konzole cerpadla (netusim proti cemu se ta remenice utahuje tak aby se zase nepootocilo cerpadlo, tak daleko jsme se nedostal) nasledne po napnuti remenu dotahnout ty 4 sroubky na hnaci remenici na vackovce a melo by byt serizeno....
Tedy pokud to chapu spravne...
Druhy "postup" je zjednodusena varianta bez serizovani cerpadla kdy se na ?servisnim? vstupu do cerpadla(bez jeho demontaze da nejaky vhodny "uchylkomer" a nalezne se "neutralni poloha" pred horni uvrati, po nastaveni "horni uvrate" prvniho valce se meri v ?servisnim? otvoru uchylka a pokud je (padlo tady nekde 0,55mm) tak je to spravne nastaveni (jinak se musi pootocit vnejsi cast povolene remenice na vackovce o potrebny uhel aby se dosahlo spravne uchylky).
Tedy druhy postup ma mozna sve nevyhody ale jednu nespornou vyhodu - je rychlejsi a bez demontaze a cekani na serzeni cerpadla.
A o co mi vlasten jde ? Potrebuju to seridit

Je schopen nekdo okolo Prahy,Pardubic,HradceK. (nebo podle D11) porovest toto nastaveni tak nejak na "pockani" ?
(tedy bez slov dovez to sem koncem mesice ne tohodle ale az pristiho a ja se ti pak do 2-3 tydnu ozvu jak to dopadlo)
Nebo je moje predstava uplne mimo realitu a takto to nastavovat nejde? Pripadne mistni znalci poradi jine triky ?
Dik za info Milan
p.s. samozrejme tusim ze studene starty nemusi byt jen problem serizeni ale i opotrebeni zejmena toho vstr. cerpadla