Stránka 1 z 1
Brzdy na Serii 2A
Napsal: 21 bře 2012 21:35
od Martin_H
Když už jsme mysleli, že Dorsetka o víkendu vyjede, odešla nám brzdová pumpa

Kterou z
těchle dvou bych měl zvolit, resp. jaký je mezi nimi rozdíl ?
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 21 bře 2012 23:19
od Martin T
Díly TRW Lucas mám na autě a fungujou, však je to česká kvalita, to druhé bude shit už podle ceny.
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 22 bře 2012 09:18
od Rover
Nekupuj si neznačkový, nevyplatí se to...
Správně tam ale stejně patří jiný, pokud je Dorsetka do r. 66, ale to myslím je...
BRAKE MASTER CYLINDER 88 INCH CB TYPE. (520849), má ho třeba Craddock za £22.36.
Ten novější co jsi dával odkaz je CV type, funguje taky, mám ho omylem třeba na plachťákovi, ale dělá mně to to, že na první sešlápnutí jde pedál dost do podlahy, až na druhé sešlápnutí se zvedne... časem si ho vyměním...
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 22 bře 2012 10:35
od Martin_H
Díky moc za typy, já jsem na ten druhý, co píšeš, taky koukal, ale máme tam ten starý "tvarově podobný" spíše tomu Lucasu. i když je auto tuším z 64-tého.
Ono je to jak na potvoru, když se dodělal motor, tak se vysypaly brzdy. A venku je tak krásně

Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 22 bře 2012 11:38
od kryten
Nešel by zrepásnout?Gumičky mám.
k.
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 22 bře 2012 12:00
od Martin_H
Já ho asi před půl hodinou objednal

. Ale děkuju za nabídku
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 02 dub 2012 18:16
od Martin_H
Rover píše:.....Správně tam ale stejně patří jiný, pokud je Dorsetka do r. 66, ale to myslím je...
BRAKE MASTER CYLINDER 88 INCH CB TYPE. (520849), má ho třeba Craddock za £22.36.
Ten novější co jsi dával odkaz je CV type, funguje taky, mám ho omylem třeba na plachťákovi, ale dělá mně to to, že na první sešlápnutí jde pedál dost do podlahy, až na druhé sešlápnutí se zvedne... časem si ho vyměním...
Ještě dotaz k těm brzdám , jsem z nich dost nešťastný

. Dali jsme tam ten CV type, ale brzda je pořád hrozně měkká, brzdit se prakticky dá až po druhým sešlápnutí - tos myslel tím "....až na druhé sešlápnutí se zvedne..." ? Je to vlastnost týhle brzdový pumpy, nebo máme něco špatně ? Jinak brzdy jsou bez vzduchu, několikrát jsme zkoušeli odvzdušnit.
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 02 dub 2012 19:22
od Rover
Já Ti to říkal...
Dá se s tím jezdit, dá se na to zvyknout, ale pokud Ti tam někdy někdo vlítne a budeš muset na jednou sešlápnutí prudce zabrzdit,tak budeš mít problém, při prudkém sešlápnutí jde napoprvé pedál až do podlahy... řešením je CB válec...
Jestli Tě to utěší tak jsem takhle byl s plachťákem na srazu v Anglii a nazpátek a dalo se... člověk holt musí hodně předvídat..., aby byl čas si dvakrát šlápnout...
CV válec pracuje s menším objemem kapaliny a to na brzdy u starších dvojek nestačí...,proto je CB (B jako Bachratý).
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 02 dub 2012 19:38
od Martin_H
Díky za uklidnění, ale já jsem asi tak před dvěma hodinama byl málem na přechodu pro chodce v Loděnicích skoro stejně úspěšný jako lobista Janoušek
Byl jsem tak nějak zvyklej, že před tím jsem v Dorstece při zabrzdění tlouk hlavou o sklo, což se teď nestalo.
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 02 dub 2012 19:45
od kryten
Předpokládám,že krok pedálu a vůli mezi válcem máš správně nastavený...
Také pozor na opotřebení brzdových bubnů,to vše může ovlivnit krok brzdy.
k.
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 02 dub 2012 19:49
od Martin_H
kryten píše:Předpokládám,že krok pedálu a vůli mezi válcem máš správně nastavený...
Také pozor na opotřebení brzdových bubnů,to vše může ovlivnit krok brzdy.
k.
Tím krokem a vůli myslíš to nastavení na té závitové tyčce na pumpě , v takovém tom "domečku s víčkem, které drží 6 šroubků" ( omluva za neautomechanický popis

)
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 02 dub 2012 20:03
od kryten
Přesně tak
Popsal jsi to hezky,jezírkáři
Může být taky problém v opotřebení válečku,kterým prochází ta tyčka od brzd.válce,a okem v páce pedálu.
Když se všechny vůle nasčítají,pak to právě brzdí dole.
k.
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 02 dub 2012 20:20
od Martin_H
V jezírkách jsem fakt nikdy na nic podobného ještě nenarazil
Když nad tím tak přemýšlím, další vůle bude na bubnech, ty jsme lehce stočili na soustruhu . Myslíš, že tyhle vůle dokáže "pokrýt" ta pumpa, co o ní píše Rover ?
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 03 dub 2012 08:14
od kryten
Bubny mají danou hodnotu opotřebení,když se po stočení na soustruhu dostaneš na příliš velký průměr,pak na to pumpa nestačí.V kombinaci s dalšími vůlemi výše je výsledek ten,že to brzdí moc dole nebo až na druhé šlápnutí.
k.
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 03 dub 2012 11:42
od Martin_H
Myslíš, že by pomohl ten druhý typ pumpy ? Dá se to nějak odhadnout, nebo to mám prozkoumat metodou pokus - omyl ?

Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 03 dub 2012 11:58
od kryten
Správné řešení by bylo opravit všechno tak jak má být,pak to musí bez problémů brzdit i s CV.
CB by mohl pomoci,ale nevím jestli je to správné řešení...
k.
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 03 dub 2012 12:11
od Martin_H
Tím správným řešením myslíš i nové bubny ? Protože vyjma těch, a hadiček, je tam nové už asi všechno

Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 03 dub 2012 13:07
od kryten
Změř jaký mají průměr a podle toho se rozhodni.Jestli jsou za hranicí životnosti,je potřeba je vyměnit,už pro bezpečnost.
Myslel jsem taky ale opravu pedálového mechanismu,aby neměl velké vůle.
k.
Re: Brzdy na Serii 2A
Napsal: 03 dub 2012 13:30
od Martin_H
Děkuju tipy i za pomoc. Podíváme se i na ten pedálový mechanismus, měli jsme ho celý venku, a už víme, jak s ním ven

Tak doufám, že snad o víkendu budu pojízdný
