Stránka 1 z 2
Výrobce vstřikovačů TD5?
Napsal: 13 zář 2007 09:53
od Stavros
Jaký je výrobce vstřikovačů TD5?
Napsal: 13 zář 2007 19:57
od Admin
Injectors Make/type
Lucas EV1/Dual stage
Co vymýšlíš?
Napsal: 13 zář 2007 20:05
od Mirek70
a dají se měnit jen vstřiky nebo i s pumpou, koukal jsem že nějaké nabízí i v Elitu asi za 8000,- a koukám že už nenabízejí asi byla chyba
Napsal: 14 zář 2007 08:15
od Stavros
Myslel jsem, ze bych je nechal pricistit ultrazvukem a seridit, kdyz na nekterej prijdou, tak ho koupim a necham vymenit. Diagnostika nic neukaze.
Jinak porad resim, ze ten motor jde spatne, kdyz je venku teplo cca 15 a vic stupnu a motor studenej.
Napsal: 14 zář 2007 21:35
od Admin
Něměnili ti už vstřikovač, nebo vstřikovače? Každý vstřikovač má svá čísla, které se zadavají do ŘJ motoru.
Napsal: 14 zář 2007 21:43
od Mirek70
Admine seřizuje se nějak krok pumpy vstřikovače má stejné štělování jako u ventilů
Napsal: 14 zář 2007 21:47
od Admin
Mirek70 píše:Admine seřizuje se nějak krok pumpy vstřikovače má stejné štělování jako u ventilů
Nelze seřizovat. Vačka tlačí přímo na tyčku vstřikovače.
Napsal: 14 zář 2007 22:02
od Mirek70
ale ta tyčka se dá seřídit je tlačena šroubem, koukni na ten druhý zprava má modrý plast ostatní černý na péru a je trochu více zašroubovaný
Napsal: 14 zář 2007 22:05
od Mirek70
myslím že zrovna ten mám již měněný vidíš ty červené skvrny na nálitcích kolem něj od barvy ?a má číslo "3" ostatní "4" co to číslo znamená nemáš potuchy
Napsal: 20 zář 2007 14:39
od Stavros
výrobce vstřikovačů je firma delphi, presne oznaceni je sdružené vstřikovače EUI/UIS/ čerpadlo-tryska.
Napsal: 20 zář 2007 19:25
od pešlik
Vstřikovače seřídit jdou a to tak že nastavíš vstřikovač do maximálního stlačení a poté ho utáhneš nadoraz a následně povolíš o jednu celou otáčku takto provést u všech
Napsal: 20 zář 2007 19:41
od Admin
Vstřikovače seřídit nejdou

To co popisuješ je na vymezení vůle, mezi vačkou a vstřikovačem, jinak samotné řízení množství paliva řídí jednotka. Ty čísla označují s největší pravděpodobností přesnost vstřikovače.
Napsal: 21 zář 2007 07:58
od Mirek70
já nevím admine ,ale i když je vstříkovač jako by uplně uvolněný né tedy ve vstřiku stejně žádná vůle mezi vačkou a vstřikem nevznikne jako třeba u ventilu alespon tedy u meho motoru.
a to co píše pešlik pokud je vstřik zatlačen nemůže přece vymezovat vůli mezi vstřikem a vačkou která tam stejně nevzniká nastaví tak akorát maximální dávku paliva logicky ?alespon mě to tak připadá jen mě zajímá jak na to přišel.
Napsal: 21 zář 2007 08:01
od Mirek70
jak jsi na to přišel "pešliku" máš na to nějaký manuál a má toto seřízení vliv na chod motoru ?já mám právě jeden vstřik viditelně nastavený jinak tak nevím zda je to schválně
Napsal: 21 zář 2007 08:08
od Stavros
Mirku, v lovosicich jsem nasel firmu, co tyhle vstrikovace umi. Tech firem moc totiz neni, docela jsem po tom vcera patral.
Kazdopadne mi zase bylo receno, ze mam tankovat u znackovych pump, ja teda nevim co je jako ta znackova a hlavne jsem mu naznacil, ze si me nebavi si delat pred natankovanim rozbor.
Kazdopadne by to meli umet. Ja jsem vcera prostrikal konektory ke vstrikovacum a zase je to v poradku, nechapu, kterej debil vymyslel ty konektory v oleji. Pomuze, dyz koupim novou kabekaz?
http://tadpraha.cz/index.php?pid=323&cid=103
Napsal: 21 zář 2007 08:25
od Miloš II
Ja jsem vcera prostrikal konektory ke vstrikovacum a zase je to v poradku, nechapu, kterej debil vymyslel ty konektory v oleji. Pomuze, dyz koupim novou kabekaz?
http://tadpraha.cz/index.php?pid=323&cid=103[/quote]
Už sem to Stavrosi řešil pomůže to hned, ale chce to přerušit vzlínání oleje vodičem do řídící jednotky buď oholení izolace pocínování vodiče a zaizolování nebo si koupíš v UK tu sadu na přetažení řídící jednotky do kabiny. No ještě bych vyměnil ty rozvody na vtřikovače

Miloš II
Napsal: 21 zář 2007 08:34
od Stavros
Milo, ta moje Danka se mi porad smeje, jak se v tom aute rejpu jak vocas. Vcera jsem kvuli tomu ani nesel do kina.
Mne jde prave o to, ze kdyz vymenim tu kabelaz ke vstrikum za novou, tak stejne casem se tam ten olej dostane, ne? Nezkousel nekdo ty konce treba zasilikonovat?
Olej
Napsal: 21 zář 2007 08:40
od Miloš II
Stavros píše:Milo, ta moje Danka se mi porad smeje, jak se v tom aute rejpu jak vocas. Vcera jsem kvuli tomu ani nesel do kina.
Mne jde prave o to, ze kdyz vymenim tu kabelaz ke vstrikum za novou, tak stejne casem se tam ten olej dostane, ne? Nezkousel nekdo ty konce treba zasilikonovat?
Silikon ti nepomůže olej se dostane všude. Soudruzi v UK prostě dali ty vodiče s nějakýho výprodeje nebo co a olej tím protejká jako vodovodní trubkou. Pokud máš zaolejovanou patici na řídící jednotce tak to pořeš jak jsem psal a máš po rejpání v autě jako vocas, ale ono se stejně vysere něco jinýho

Miloš II
Napsal: 21 zář 2007 08:51
od Mirek70
tak já je zasilikonoval jak je videt na obrázku a po dvo měsících v konektorech na vstřikách olej nebyl ,nic méně můj problém to nevyřešilo tak jsem silikon raději odstranil ,aby se kousek neuloupl a neuctpal nějaký mazací kanálek .
myslím že olej v konektoru vstřiku nevadí jen vadí že vzlíná bužírkou k jednotce
Napsal: 21 zář 2007 08:52
od Mirek70
škoda že tam tadpraha neuvádí ceny.