Stránka 1 z 1

vyrazeni egr ventilu u Free 1 di rv.98

Napsal: 30 čer 2011 23:30
od sas
zdar
mate nekdo foto nebo popis ,jak vlastne egr vypada a jak se zaslepuje? u td4 jsem to tu nasel,jen ne u di 2,0 rv.98,tedy pokud to egr ma :oops: .dik :Sorry:

Re: vyrazeni egr ventilu u di rv.98

Napsal: 01 črc 2011 10:27
od macejky1
2.0 Di má "analogový" EGR ventil. Dá se vyřadit úplně jednoduše tím, že mu do podtlakové trubičky která ovládá membránu nacpeš kuličku z ložiska. EGR si pak myslí že otevírá ale je pořád zavřený.

Nebo elegantnější řešení - tak to mám udělané i já. http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-blanking- ... 1c1cb111ee

Re: vyrazeni egr ventilu u di rv.98

Napsal: 01 črc 2011 19:33
od sas
dik,to jsem zatim taky vycet,jenze nevim jak egr ,vypada a do ktere hadicky strcit tu kulicku,bo sem frecko koupil pred tydnem :oops:

Re: vyrazeni egr ventilu u di rv.98

Napsal: 02 črc 2011 12:33
od gambrinus
Keby mal niekto zaujem o tu sadu z ebayu zo spomenuteho linku, tak jednu mam. Omylom objednane. :-) Prislo mi to tento stvrtok postou. Tak by som to za 10eur pustil komusi. Kontakt na mna: mail@privatenet.sk. Som z NM.

Re: vyrazeni egr ventilu u di rv.98

Napsal: 07 črc 2011 08:29
od macejky1
sas píše:dik,to jsem zatim taky vycet,jenze nevim jak egr ,vypada a do ktere hadicky strcit tu kulicku,bo sem frecko koupil pred tydnem :oops:

"Žlutá koule" na hadici mezi výfukem a turbem. Zezadu za motorem. Vede do ní podtlaková hadička.

Re: vyrazeni egr ventilu u di rv.98

Napsal: 07 črc 2011 12:05
od will.26
a jaký to ma vliv? spotřeba ? výkon nebo něco takového?

Re: vyrazeni egr ventilu u di rv.98

Napsal: 07 črc 2011 12:16
od macejky1
will.26 píše:a jaký to ma vliv? spotřeba ? výkon nebo něco takového?
motor má o hodně lepší chod a více síly hlavně v nižších otáčkách - aspoň tak se to projevilo u mně a to dost znatelně

A navíc se ti nezasírá sání bordelem ze spalin.

Re: vyrazeni egr ventilu u di rv.98

Napsal: 07 črc 2011 17:30
od PatrikM
macejky1 píše:
will.26 píše:a jaký to ma vliv? spotřeba ? výkon nebo něco takového?
motor má o hodně lepší chod a více síly hlavně v nižších otáčkách - aspoň tak se to projevilo u mně a to dost znatelně

A navíc se ti nezasírá sání bordelem ze spalin.
Prosím ťa mohol by si sem hodiť foto jak vpadá ten zaslepený EGR - asi pojdem tiež do toho, dik nemusi to byt hned ,ked sa najde trochu času navyše :wring :time

Re: vyrazeni egr ventilu u di rv.98

Napsal: 07 črc 2011 17:50
od sas
pokud dobre chapu tak je to egr na fotu?to amaterske vyrazeni se provede tak ze s toho ventilu stahnu tu hadicku dam tam nejakou kulicku,a nasunu hadicku nazpet :?:

Re: vyrazeni egr ventilu u di rv.98

Napsal: 07 črc 2011 18:05
od PatrikM
sas píše:pokud dobre chapu tak je to egr na fotu?to amaterske vyrazeni se provede tak ze s toho ventilu stahnu tu hadicku dam tam nejakou kulicku,a nasunu hadicku nazpet :?:

Ano, máš pravdu lenže macejky1 pridal prílohu z ebay kde boli nejaké kusy pliškov a nejaka medena rúrka tak nevem čo s tými vecami, vravel že on to má namontované tak som to chcel kuknúť ako to on má

Re: vyrazeni egr ventilu u di rv.98

Napsal: 11 črc 2011 07:07
od macejky1
V tom odkazu byl i plánek s popisem. :hmm:


Jeden plíšek ( nerez ) přijde na výfuk a druhej plíšek ( hliník ) přijde na sání vzduchu.

Re: vyrazeni egr ventilu u Free 1 di rv.98

Napsal: 26 srp 2012 17:51
od starec62
Mam dotaz k tejto teme.Prečo sa zaslepuje spodok aj vrch.Nestačilo by zaslepit len jednou podložkou?
gambrinus maš ešte tu sadu na zaslepenie?Viem je to rok,ale predsa,

Re: vyrazeni egr ventilu u Free 1 di rv.98

Napsal: 27 srp 2012 01:53
od vlabar
taky se pridávám k dotazu.

Zaslepil jsem jen plíškem sání. Povolit šrouby na výfuku jsem neměl odvahu. Nepamatuji si zda jsem ještě nějak vyřazoval samotné otevírání EGRu, myslím však, že ne.
Je to špatně? Nějakou změnu chodu motoru jsem nezpozoroval.

Re: vyrazeni egr ventilu u Free 1 di rv.98

Napsal: 04 lis 2012 09:33
od NeedFear
zdravim chalani,aj ja som odstranoval a tiez zaslepoval EGRko :Sorry: ... pre tych ktorí nevedia co to je a kde sa nachadza :nerd mam popis najdenia, :clap ked date dole plastovy kryt motoru drzi na troch srobkach,date ho dole a uvidite hlinikove sacie potrubie a na neho napojenu ciernu gumovu hadicu, privod vzduchu z turba :rock . tu dajte dole ostane vam ciste hlinikove nasavacie hrdlo... na druhej strane tohoto sacieho hrdla mate jeden privod, je na lavej strane to je vyvod z EGR ventilu spet do sania :mrk ... staci ked ho odpojite drzi na dvoch srobkach na sacom hrdle a tri srobky na ventile EGR ked demontujete tu rurku vsimnite si necistoty a kopu usadenin ktore nam do sania privadza :Ale fuuj: ..treba to vycistit :doh .thak isto demontujte sacie hrdlo a vycistite ho. pripravte si kopu papiera v mojom pripade rolku kuchynskych utierok, :D vycistite usadeniny aj v sacom paroží na motore ale ked to nebudete demontovat vyberajte tie usadeniny opatrne aby vam neostali a nespadli do sania..ak to vycistite ide na rad zaslepenie :cool ...podla tej rurky si obkreslite tvar na neaky plech ktory potom vystrihnite a prevrtajte a vlozte medzi EGR a rurku,dajte kus silikonu a dotiahnite,netreba davat aj po EGR ventil koli tomu ze cez neho prudi voda a sluzi ako predohrev vody. :coffee .. staci len na vystup ventilu EGR.potom to vsetko uz len poskladajte skontrolujte vsetko ci mate poutahovane a na spravnom mieste :whew a mozete jazdit sice trosku neekologickejsie :mrk ale ohladuplnejsie k svojim motorom :P ...Land Rover Forever :Sorry: