Zkušenosti atd.
Zkušenosti atd.
Hoj kluci..přez RR jsem uplnej začátečník (jsem spíš přez japonce),ale hodně mi teď vrtá hlavou koupě RR P38 (nejspíš 2.5 DSE). Včera jsem mluvil se strejdou,kterej má RR z roku 1990 (nevim ten typ) s motorem 4.0 V8 ...tak jsem se ho ptal co a jak..a docela mě vystrašil. Jako s dražšíma pneumatikama,případnejma opravama motoru atd. jsem počítal,ale on řikal něco mazání kardanu,o doplňování nějakejch tekutin/olejů asi do pérování (ten pojem si nepamatuju) a docela dost takovejhlech věcí. No docela mě to vystrašilo,ale né natolik abych si to neprozkoumal sám
. Nejsou tyhle údržby jen tim,že je to tak starý auto nebo to má i ta P38 z toho roku 1998 kterou bych chtěl já. Napište mi prosim všechny dobrý i špatný zkušenosti s těmito auty. Nechtěl bych si koupit takovýho mazlíka a aby mi pak jen stál před barákem,protože nebudu mít na jeho provoz
..budu rád za všechno..předem díky 
-
alap
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti atd.
Já jsem měl oba RR jak novější p38 tak i staršího classica kterého mám teď. Údržba je standartní jako u všech ostatních aut. U P38 se trochu víc sere eletronika a věci s tím spojené a starší je držák. Ale je to zase starší kus a musíš s tím počítat. Ale tady je toho napsaného miliony, stačí si sednout a číst. Jinak v tom classicu má motor 3,9 V8 a ten tvůj 2,5 D je klasica z BMW.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: Zkušenosti atd.
Přečti si tohle téma:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=8&t=9938" onclick="window.open(this.href);return false;
V něm je odkaz na další vlákno. Tak to si přečti taky.
Pak si přečti na co se tu tak lidi ptají a s čím mají problémy. Ale nenech se tím zdeptat. Jak už tu někdo psal. Lidi píší pokud mají problém. Když je vše v pořádku, tak není co psát
Jinak je lepší investovat trošku víc peněz při koupi do auta které má prokazatelně vyměněny problémové části, než je po čase sám vyměňovat.
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=8&t=9938" onclick="window.open(this.href);return false;
V něm je odkaz na další vlákno. Tak to si přečti taky.
Pak si přečti na co se tu tak lidi ptají a s čím mají problémy. Ale nenech se tím zdeptat. Jak už tu někdo psal. Lidi píší pokud mají problém. Když je vše v pořádku, tak není co psát
Jinak je lepší investovat trošku víc peněz při koupi do auta které má prokazatelně vyměněny problémové části, než je po čase sám vyměňovat.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98
Re: Zkušenosti atd.
Zdarec Fogi jsem tady taky nový ale když to tady vše pročteš tak se dovíš spoustu rad a informací a jestli seš trochu zručný tak to de hold vše má svoje todle je větší tak je toho víc ale taky víc přiroste k
a jestli vydržíš tak si ho 
Re: Zkušenosti atd.
Udělat si něco na autě mi nedělá problém..autama žiju, takže to dělam rád
jen se bojim těch cen..přecejenom je mi 19 a pořád studuju:-D a docela mě vystrašilo že tady na foru někdo psal,že u normálního kousku je běžně tak 20 - 30 tis. ročně jen na opravy a údržbu 
Re: Zkušenosti atd.
To je blbost,já ho mam skoro dva roky a kupoval sem přední tlumiče a přední brzdy zatim což je asi 7mi tisicova položka a to ani neFogi píše:Udělat si něco na autě mi nedělá problém..autama žiju, takže to dělam rádjen se bojim těch cen..přecejenom je mi 19 a pořád studuju:-D a docela mě vystrašilo že tady na foru někdo psal,že u normálního kousku je běžně tak 20 - 30 tis. ročně jen na opravy a údržbu
No a pak sem dělal těsnění pod hlavou,ale to díky tomu že nějakej šikula co to taky už dělal předemnou tak malo dotah poslední dva šrouby
Jo a jezdim s nim skoro každej den a taham konibus,je to prostě kus od kusu a jak se k němu kdo chová