Stránka 5 z 17

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 28 srp 2011 17:44
od libovka
Ty středící kolíky se právě vyrazej aby šlo s tou geometrií hnout.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 12 říj 2011 20:02
od merlin
libovka píše:Do téhle převodovky lze nalít i ATF III. Je o něco hustčí a trochu se pak zvýší tlaky v převodovce. ATF III je mísitelné s ATF LT71141.
Tak dle mých zkušeností, do ZF 5HP24 nedávejte Dexron III. Dejte tam vždy to co předepisuje výrobce LT71141 (snad jsem to napsal dobře)
Tenhle DexronIII není hustší viskozitou, naopak řidší v provozní teplotě - tím se rozjede problém na seleneoidech a vzápětí na jehličkovém ložisku, to poruší Okroužek na prvním stupni spojky, která je používaná pro všechny 4 stupně - propouští a je to na repas ...

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 13 říj 2011 08:58
od libovka
No to ATF není tak stabilní.Ale třeba do převodovek GM které jsou v RR 3.0d řeklo BMW že lze nalít ATFIII místo LT71141 a že prej je to lepší.Tak nevím. :S Ale asi máš pravdu že nemá cenu nic vymýšlet a nalejt tam to co tam patří.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 07 pro 2011 22:52
od merlin
Tak převodovka po opravě. Řadí pěkně. Co není pěkný, teď počítají cenu ;-(

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 pro 2011 17:51
od libovka
A to si jí nechával dělat jen tak nebo už padla uplně.A kde si to nechával dělat?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 pro 2011 18:53
od merlin
Nepadla úplně, ale cca po 30 km přešla do nouzaku, dala natvrdo za 5. Jezdit se rozumně dalo jenom kolem komína.
Jinak i ten vyměněnej olej opět spálenej. Vlastní repas dělali v sk.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 08 pro 2011 19:24
od libovka
Tak pak hod kolik to stálo.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 09 pro 2011 17:46
od merlin
Co zatím vím, je seznam součástek na A4, repase a 32 hodin práce vymontování a namontováni. To dělal jinej. Samotná cena repase by měla být 1 500 € + dé a montáž + první pokus o záchranu výplachy nejdřív LT a potom DexronIII a nakonec zase náplň LT a vždy filtr ...

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 31 pro 2011 20:36
od jirka116
Tak jsem zkoušel ten tvůj odkaz na "chytrou krabičku" co zvedá auto víc oproti standartu a odkaz už nefunguje. Můžeš mě ještě nějak navézt. Děkuji

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 09 led 2012 19:56
od jirka116
Jsem asi analfabet anglicky neumim ,ale co je toto ? http://www.roverparts.com/Parts/L322SRK_C.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
Zůstanou tam měchy nebo ne?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 09 led 2012 20:01
od alap
Je to konverze na pružiny, takže měchy ven a přejít na pružiny. Nedělej to.
http://translate.google.cz/translate?sl ... fm&act=url" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 09 led 2012 20:23
od jirka116
To jsem si myslel!! Tak tudy cesta nevede.Řeším to, když budu někde v trapu a odejde čidlo na snímání výšky tak auto jde na břicho.Co toto bude to k něčemu? http://www.rswsolutions.com/index.php?o ... &Itemid=81" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 09 led 2012 22:51
od alap
Je to nějaká diagnostika. Sice někde zjistíš které čidlo ti odešlo, ale stejně ti to v tu chvíli nepomůže.
Ale to že odejde čidlo není tak časté. Spíš jde o úniky. Pokud budeš své auto hlídat a nenechávat uniky na pozdější opravu, tak bych se ani moc nebál.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 09 led 2012 22:58
od Navi
Ta diagnostika by se mohla hodit k mazání chyb. Teda pokud to funguje stejným způsobem jakou u P38. Smažeš chybu a jedeš dál, než se objeví znova. Na dojetí super.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 09 led 2012 23:31
od merlin
http://www.ebay.co.uk/itm/Land-Rover-Ra ... 2181wt_689

Taky jsem to nemohl najít. Funkčně je to stejný, trochu dražší, ale zase nemusíš nic montovat a jenom to strčíš do OBD. Ovládá se to stejně přes tempomat.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 09 led 2012 23:34
od alap
A to i L322 je tak náchylná na sedání po jednom špatném impulsu? Já myslel, že se jenom hodí do chyby, ale nesedne. To by měl říct někdo kdo s tím má víc zkušeností.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 09 led 2012 23:57
od merlin
To máš pravdu. Chybu je ale potřeba přečíst a vymazat, třeba proto, aby zase začal foukat kompresor.

Jirkovi jsem slíbil odkaz na krabičku, jako mám instalovanou i já.
Dobrá věc, nemusíš kvůli tomu do servisu na diagnostiku. A navíc, snížíš nebo zvýšíš podle vlastní potřeby a to všechny polohy stejně, nebo každou zvlášť a jinak. Dobrá funkce je i návrat do origo nastavení.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 10 led 2012 07:11
od jirka116
Děkuji za odkaz ,ještě k tomu kabelu http://www.rswsolutions.com/index.php?o" onclick="window.open(this.href);return false; ... &Itemid=81 nechá se s ním taky nastavit ta výška jako u té krabičky co jsi dával odkaz?
Děkuji. Já to ani s tím google překladačem z toho nepochopil,no angličtina není můj kamarád ja говорить плохо :D

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 10 led 2012 10:52
od merlin
jirka116 píše:Děkuji za odkaz ,ještě k tomu kabelu http://www.rswsolutions.com/index.php?o" onclick="window.open(this.href);return false; ... &Itemid=81 nechá se s ním taky nastavit ta výška jako u té krabičky co jsi dával odkaz?
Děkuji. Já to ani s tím google překladačem z toho nepochopil,no angličtina není můj kamarád ja говорить плохо :D
Tak jsem si to přečetl až teď, dle mého, je to lepší, neboť můžeš číst a mazat většinu ŘJ. A podle toho co píše, Tak můžeš nastavovat a kalibrovat EAS.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 10 led 2012 23:01
od merlin