Stránka 4 z 4
Re: chip
Napsal: 15 lis 2010 19:53
od FILIPSN007
tagr píše: FILIPSN007 dík

za hodnoty automatu pojedeš do plzně rád by jsem se konečně kouknul na nejsilnější motor u free a pár otatních věci na převodech

Tak to promiň, ale z téhle věty jsem jemně mimo. Už kvůli tomu, že jsem syn majtele Free a otec používá tento účet tak nevím kde si vzal info o nejsilnějším motoru free. Má 82kw. Co se týče srazů, je to trochu problematické, už kvůli vzdálenosti z Olomouckého kraje. Z té věty jsem mimo

. (otec je líný si udělat svůj účet)

Re: chip
Napsal: 15 lis 2010 19:58
od tagr

promiň jak jsem kopíroval jména , nějak se ...... ten příspěvěk byl určen KDB ten je od Křivoklátu , tedy to má kousek

Ještě jednou se omlouvám

Re: chip
Napsal: 15 lis 2010 20:10
od FILIPSN007
V pohodě splést se může každý

, kolik je vlastně maximálka u free ? Taky nějak nezávodíme, preferujeme pohodlnou rychlost 130 km/h na dálnici, jednou jsme jeli rychlej něco málo přes 160 a myslím, že k 170 se to musí dostat. Sem tam se chytnem za nějakým závoďákem, ale nezdá se mi, že by těch 82kw nestačilo. Jeli jsme s tím do Bulharska, ale bohužel na 2x. Poprvé praskla hadice od turba, tak jsme se vrátili ze Srbska 650km. Nakonec jsme druhý den jeli znova a bez problému, ale rači pomaleji a s citem ať se zas něco nepokazí

.
Re: chip
Napsal: 15 lis 2010 20:17
od tagr

oficiaálně cca 168 km/h a asi to tak je protože rychleji než 170 to nerozjedu mám tedy ty 28" kola a ještě k tomu AT ale i když je motor teprve na cca 3800 na 4500 ho nedostanu.Ale po pravdě řečeno ani nechci jezdím po dálnici mezi 110-130 a jsem spokojen mám tam cca 2500 otáček což by mělo být optimum.
Re: chip
Napsal: 15 lis 2010 20:28
od FILIPSN007
to automat je na tom lépe, při 130 je u manualu 3000 ot./min., při 4000 je to jemně za 160
Re: chip
Napsal: 15 lis 2010 20:41
od tagr
jo to jsem v klidu, nevím proč dali automatu o 2 kW méně když točí při menších otáčkách větší rychlost.Uvidím co to udělá po Chipu
Re: chip
Napsal: 28 lis 2010 22:53
od Distruptor
Zaslepit EGR je zaklad, rozdiel bol hned badatelny, co sa tyka chipu tak ja som zvolil tento box :
SYNERGY 2, hlavne kvôli predbiehaniu, motor som na automate musel vzdy vytacat casto na 4000rpm v SPORT rezime, teraz pri strednom nadstaveni nemusim pouzivat kickdown a tocim do cca 3000rpm, o SYNERGY 2 sa da najst vela informacii staci to hodit do googlu. Inak takzvane tunning boxy treba obchadzat oblukom ale tento je od cloveka menom RoverRon a ten ma same vyborne referencie na anglickych forach. Stale mam vsak pocit ze na automate to ma slaby odpich kym sa to nedostane do 2000 otacok aj ked som vymenil MAF (vahu vzduchu) ale to sposobuje asi automat (co na to ostatny uzivatelia s automatom?)

Re: chip
Napsal: 29 lis 2010 21:31
od jardarihazn
FILIPSN007 píše:Tagr: je to hodně znát bez toho EGR ? Pozná se to i při nižších otáčkách ?
Ad chip: Je jasné, že každý by chtěl mít pod kapotou víc koníků. Ať už kvůli zavodění nebo bezpečnému předjetí kamionu. Každeho to láká, ale když chcete odpich a rychlou jízdu tak proč jste si kupovali free ? Free je pohodář a na nic si nehraje.
Nic jíného než souhlas. Jsou přece jiná auta na kterých se můžete vyřádit. Free je Free. Jarda.
Re: chip
Napsal: 29 lis 2010 22:40
od tagr
On ten odpich souvisí s tím kdy zabírá automat na rozjezdu, tedy je tam určitá časová prodleva narozdíl od manuálu, proto mezitím motor skočí do 2000 otáček a ty ,,vystřelíš"
Koníky i krouťák přidávám, ne pro vyšší rychlost a blbnutí, ale

pro lepší jízdu v táhlých kopcích na dálnicích

pro lepší možnosti v terénu viz ted Plzen, kdy jsem kolegu vytáhl jak nic na terénu kde on zapadl, mimochodem taky měl TA ,ale ne BF

co krásně bláto vyhazovaly

pro nižší spotřebu paliva při znatelně plynulejší jízdě a pak to bude opravdu pohodář

Jo jsem asi trochu extrém, ale když bude na autě o 200 kg víc než v továrním , tak to nějak kompenzovat chci a budu

Re: chip
Napsal: 29 lis 2010 22:46
od tagr
PS : EGR je super věc na zalepení ventilů, horší spalování nafty pro málo vzduchu a tím tvorbu více sazí a zanesení i vstřiků .... Prostě je na

mimo malého zlepšení výfukových plynů, ale to musí být vše nové a nezanesené , pak je to po 50 000 km jiné a opravdu na

Re: chip
Napsal: 30 lis 2010 12:39
od jeanes
tagr píše:PS : EGR je super věc na zalepení ventilů, horší spalování nafty pro málo vzduchu a tím tvorbu více sazí a zanesení i vstřiků .... Prostě je na

mimo malého zlepšení výfukových plynů, ale to musí být vše nové a nezanesené , pak je to po 50 000 km jiné a opravdu na

Hi tagr:
Chci se zeptat, jakym zpusobem jsi resil zaslepeni EGRu? Kde ho mam v motoru zhruba hledat? A zvladnu to doma v garazi bez nejakeho extra vesmirnyho naradi?

Re: chip
Napsal: 30 lis 2010 17:39
od tagr
najdeš ho u toho plastového ,,bazmeku" co nahrazuje část trubek od sání a turba , poznáš ho podle podtlakové membrány co k ní vede od vývěvy hadičke a jsou to 4 šrouby

je to hotové tak za 10 minut

pozor zkontroluj si sání protože pokud už je dost přicpané , tak to je to vše sundat , vyčistit a zase nandat podle stavu i vyměnit těsnící gumky, rovnou zkontrolovat filtr odvětrání motoru a pak je to práce na +-4 hodky podle stavu zanešení

sání

Re: chip
Napsal: 01 pro 2010 08:34
od BeerRudolf
EGR označen červeně,
Toto se dává místo EGR
http://cgi.ebay.co.uk/LAND-ROVER-FREELA ... 5483140802" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: chip
Napsal: 01 pro 2010 09:02
od jeanes
Díky chlapy za poslední dvě odpovědi - jasné, věcné, pochopitelné

Re: chip
Napsal: 01 pro 2010 16:07
od tagr
není zač, hlavně to pořádně vyčisti , mně poadlo 5 litrů benzínu a litr odmašťovače, ale bylo čisťounko

Re: chip
Napsal: 03 pro 2010 02:29
od Distruptor
No je fakt, ze automat reaguje asi pol sekundy po zosliapnuti pedalu ale, ja som tym myslel to, ze auto sa od 1000 do 2000 rozbieha pomaly (je uz v pohybe cize urcite automat nezaradi rychlost ked mas 2000 otacok to sa da spravit tak ze drzis brzdu a pridavas ale pre automat to neni zdrave a preto to nikdy nerobim) Proste ten vykon po 2000 otacok je nanic az ked zaberie turbo tak sa to zacne poriadne akcelerovat, a preto sa chcem, opytat ci to robi aj Vam ostatnym s automatom.
Re: chip
Napsal: 03 pro 2010 07:43
od tagr
Tak tohle co popisuješ opravdu nedělám , nebudu si pálit lamely vpřevodovce , jinak po odstranění RGR to je trochu lepší , ale holt s tím musíme počítat a dělat vše o něco dříve.Ono to v podstatě bude stejné jako s manuálem , tam zase než to přeřadíš tak taky uplyne nějaký čas, ale ty ho nevnímáš protože ,,pracuješ" kdežto u automatu čekáš

Re: chip
Napsal: 26 lis 2012 17:36
od Ambry
Od posledního příspěvku utekl nějaký čas. Má někdo delší zkušenost s načipovaným motorem? Co se týká životnosti agregátú atd. Mně to dost zajímá, protože tahám obytný přívěs. V kopečkách to je slabší. Chtěl bych to nechat udělat tady:
http://www.fojtikservis.cz/SluzbyAutose ... tuning.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jestli máte někdo s tímhle servisem zkušenosti.