Stránka 4 z 19
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 23:34
od paia
Truck Rover píše:Tie väčšie intercoolery niesu až tak naškodu. Pretože podla termodynamiky, chladného vzduchu viac natlačíš do valcov jak zohriateho a otom je ten výkon

termodynamika je pěkná věc, ale zeptej se svýho turba, jestli tan příval chladnýho vzduchu zvládne...

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 23:36
od PavelU
Intercooler je až za turbem, né...

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 25 srp 2009 08:21
od Truck Rover
paia píše:Truck Rover píše:Tie väčšie intercoolery niesu až tak naškodu. Pretože podla termodynamiky, chladného vzduchu viac natlačíš do valcov jak zohriateho a otom je ten výkon

termodynamika je pěkná věc, ale zeptej se svýho turba, jestli tan příval chladnýho vzduchu zvládne...

Bežne sa to tak robí, nevim čo je natom. Ked to zvladne barjaky fiat preco ne land takisto ma garett turbo...
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 25 srp 2009 11:14
od paia
PavelU píše:Intercooler je až za turbem, né...

máš pravdu, mi to nedocvaklo, tak se opravuji a za původní 3 tečky doplňuji "dodávat". prostě větší IC znamená více vzduchu v systému, ktery musí turbo obsloužit a proto taky vzniká efekt větší turbo díry, prostě, než to natlakuje, tak mu to trvá dýl.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 25 srp 2009 17:57
od Hitman
s většim IC to chce trošku větší turbo

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 25 srp 2009 18:13
od paia
Hitman píše:s většim IC to chce trošku větší turbo

... a motor!

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 25 srp 2009 18:22
od KRANG
Tak vidim, že se tu schyluje k velmi odborné debatě

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 25 srp 2009 18:55
od paia
KRANG píše:Tak vidim, že se tu schyluje k velmi odborné debatě

ani ne, já jsem už skončil, ještě by jsem se zase dostali k téma Audi vs. BMW a to bych fakt nerad z toho udělal OT. takže si jdu radši užívat sluníčka...

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 lis 2009 17:33
od powl
Zdar, vycistil sem mezichladic a muzu rict ze je to poznat...hlavne v tahlych kopcich kde sem driv daval podlahu ji ted mam taky ale jede to trochu rychlejc

Delam si srandu ale fakt to jede o neco lip...hold kdyz je zevnitr chladic plnej oleje a zvenku bahna tepelna vymena asi nic moc

A mam to zadarmo

EGR mam taky odpojenej pomoci hoummejd zaslepky na ty prirube do sani ale krom toho ze se mne trochu zvysil volnobeh sem moc rozdil nepoznal. Jeste se chystam vymenit viskozu (se mne to zda nebo cim vetsi kosa tim vic toci

) a pak chci nechat seridit cerpadlo. Ale to uz zadarmo nemam tak musim pockat

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 14 lis 2009 17:42
od powl
paia píše:KRANG píše:Tak vidim, že se tu schyluje k velmi odborné debatě

ani ne, já jsem už skončil, ještě by jsem se zase dostali k téma Audi vs. BMW a to bych fakt nerad z toho udělal OT. takže si jdu radši užívat sluníčka...

Tak to je snad jasny ze BMW

Re: Re:
Napsal: 08 pro 2009 16:20
od Piskot
eliott píše:eliott píše:No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba

. Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek

Tak co to plechové těsnění? Nevíte kde by šlo nechat vyrobit?
quote]
Ahoj, nemyslíš náhodou tohle?
http://www.brookwell.co.uk/item/1457/he ... fied-steel
Viděl jsem to u kamaráda, je to složené z několika vrstev plechových výlisků. P.
Re:
Napsal: 25 pro 2009 20:37
od libovka
Miky_CZ píše:zajimave, ja ted uvazuju na selektrickym vetrakem, moje viskospojka je po smrti teda podle navodu v jinem tematu vypada to ze se toci natvrdo porad, a jeste me napadlo vyndat katalyzator
Chtěl bych ten el.větrák dát do DII td5.Máte to někdo?Zajímá mě kam jste umístili čidlo na spínání a s jakou teplotou spínání.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 25 pro 2009 21:38
od Acon
paia píše:PavelU píše:Intercooler je až za turbem, né...

máš pravdu, mi to nedocvaklo, tak se opravuji a za původní 3 tečky doplňuji "dodávat". prostě větší IC znamená více vzduchu v systému, ktery musí turbo obsloužit a proto taky vzniká efekt větší turbo díry, prostě, než to natlakuje, tak mu to trvá dýl.
Na turbodieru to nebude mať vplyv žiadny. Aspoň nie taký, aby to dokázal odpozorovať ten článok na sedadle vodiča. Väčší IC znamená lepšie vychladenie stlačeného vzduchu, tým pádom viac kyslíku, tým pádom lepšie spalovanie. IC bol vymyslený v prvom rade pre lepšie spalovanie a splnenie prísnejších limitov (E,E1 až po aktuálnu E5) vyšší výkon je len príjemný vedľajší efekt. Väčší IC bude cítiť asi tak ako keď sa vonku ochladí. V letných horúčavách to ide horšie ak sa ochladí tak lepšie.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 26 pro 2009 09:20
od Jenda
...jen doplnim,ta vase oblibena ,,turbo dira" vznika pouze a jen tim ze turbo neni cim roztacet,tedy kdyz nic nejde z vyfuku,neni cim tocit
Pokud budete motoru nakladat vetsim turbem,spolehlivost tohoto motoru se vam za kratko ,,vrati ":ty jeden...:
Honza
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 31 pro 2009 11:17
od MOPADŽI
Když nejsi pořád spokojen s výkonem, dej si pořádné turbo

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 31 pro 2009 11:37
od Sláma Karel
To je Mopadži nějaká tvoje fotka zamlada ne? Ta postava, to háro (to je to jak jsi o něm vyprávěl jo?). Ten nekompromisní pohled. Byl jsi frajer no.

K
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 31 pro 2009 11:53
od MOPADŽI
No skoro, akorát jsem neměl ještě ty okuláry a vlasy byly podstatně delší. Postava odpovídá době

To už je dnes také jinak, což víš

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 31 pro 2009 12:32
od Mirek70
Hitman píše:jenomže benzinak ma škrtící klapku o kterou se vzduch zastaví, když ubereš plyn a ten blow off ventil ti ten přetlak odfoukne, nafťák tohle nepotřebuje
jak který diesel, nekteré klapku mají ,třeba muj ji má.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 31 pro 2009 12:45
od skritekcrx
Mirek70 píše:Hitman píše:jenomže benzinak ma škrtící klapku o kterou se vzduch zastaví, když ubereš plyn a ten blow off ventil ti ten přetlak odfoukne, nafťák tohle nepotřebuje
jak který diesel, nekteré klapku mají ,třeba muj ji má.
ze by VW groupe

ochcavky ji maji podtlakovou
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 31 pro 2009 14:03
od Mirek70
klapka funguje stejně jako u benzínu, mělo to i staré piáno jenže jde o atmosferické motory, klapky u VW nešteluji průtok vzduchu za chodu.
u mého motoru na HJ60 přidáváš plyn jen klapkou a čerpadlo je řízeno podtlaky, u turbové verze je klapka stále otevřena a slouží pouze ke chcípnutí tedy udušení motoru.
pokud bych přidal na muj motor turbo musel bych řešit asi právě ten blow off ventil stejně jak u benzinu.