Stránka 4 z 5
Napsal: 24 kvě 2008 14:04
od motohanz
Jan Kucera píše:To me prijde ze jediny kdo sou zvýhodneni sou ty co sou u kohoutku s ropou.Jenze kdyz si spocitas kolik ti vyjde lístek na autobus pro 2 lidi + kočárek,nemluve o UK + bezdáci a smrad,tak stejne pojedes autem
presny ja kdyz pojedu dvakrat pres prahu s mladou a psem tak jsem na tom daleko lepe s autem....
fritovací olej
Napsal: 14 črc 2008 21:15
od Zdeněk
u kamaráda dojel ital,že mu nějak auto špatně táhne, tak mu čistil palivový filtr a našel tam přepálené hranolky....já do 300 Tdi přidávám řepkový olej 1 : 5, ale je fakt, že si pěkně zakouří
Napsal: 26 srp 2008 21:38
od Dusan
Zdravim, mate nekdo zkusenost s timhle? WYNN´S SUPREMIUM DIESEL je to pouzitelne do Td5?
Napsal: 26 srp 2008 21:58
od jantanen
Tuš se taky přidám do debaty

s cenou paliv to lepší nebude jen horší a nic s tim neuděláme mě už je to jedno prostě sem rezignoval stejně nepřestanu jezdit a dost pochybuju že by někdo z nás auto kvůli ceně paliva odstavil . k tankování ano je lepší tankovat na známích čerp. stanicích jako Benzina Schell apod ale jestli je to V power nebo jen nafta u Benziny je motoru celkem jedno protože kvalitou pohoných hmot sme na tom dost špatně a to proto, protože kupujeme dost nekvalitní ropu a ze šmejdu rafinací kvalitní palivo nevyrobíš nato odpad typu nafta

mám Disco 200 TDI jezdim za 8 litrů prostě pohoda

Napsal: 09 říj 2008 10:04
od Dusan
Dotaz stranou. Jakej je tlak nafty, ktery dava vstrikovaci cerpadlo - do valcu? Ne podavaci? nevite to nekdo?
Napsal: 10 říj 2008 20:24
od ATOL
tak dneska jsem viděl v TV, že cena ropy už spadla na 80 dolarů za barel...oproti 146 co byla nedávno....tak to by měla být nafta cca za 20 korun, néééé?....

Napsal: 10 říj 2008 20:56
od Hunter
To jsi na omylu, pokud se ropa zdrazuje, tak prodejci (rafinerie) samozreme zdrazuji (neumerne) take, ale pokud ropa klesa, tak se pro nas zlevnovani nekona, to by byla blazni, neee

Napsal: 11 říj 2008 08:45
od jantanen
V USA ropu zlevnit můžou a klidně i rapidně

u nás ne a hlavně mi máme snad nejvyšší spotřební daň na PHM v celé evropě

takže vlastně podstatná část ceny PHM tvoří daň a tu nikdo nesníží

a jestli někdo v televizi takovou kravinu řek tak je to Jakub sedmilhář

ať se dějě ve světě co chce u nás jen dráž

Napsal: 11 říj 2008 09:51
od RudaK
Myslím,že to není kravina,že slevnila ropa. Kravina je,že u nás slevní.

Lidi si zvykli,tak naco to měnit.

Napsal: 11 říj 2008 20:15
od jantanen
To Ruda K tak sem to taky myslel

že je to kravina že by se snížila spotřební daň nebo nedej bože že by se nějak výrazně zlevnilo

docela by mě zajímalo kam až to u nás musí zajít než zahájíme další defenestraci

i když u nás to asi bude trvat dlouho, přeci jen máme důležitější věci na práci jako lézt USA do p....e. posílát vojáky na mise a posílat miliony trpícím kdekoliv na světě

, sice komouše nemusim ale to co se děje po 89tém tak to je síla . abysme za chvíli nemuseli řešit kromě ceny PHM jestli budeme mít co jíst atd.
Napsal: 12 říj 2008 10:03
od MOPADŽI
Myslím, že většina lidí zastává stejný názor a dívím se, že ta defenastrace již dávno neproběhla. Dost už ale, nemusím bejt naštvanej i fóra. Sem chodím úplně kůli jinejm vjecem

Napsal: 12 říj 2008 16:38
od RudaK
Re: Pohonné hmoty
Napsal: 10 pro 2010 07:49
od moon13
V jiných vláknech se tu řešila nafta, benzín, kvalita a tak.
Mohlo by se to přesunout sem.
Jinak za sebe můžu říct, že tankuju výhradně u OMV a vždycky je to bez problémů.
Teď jen přidávám další zkušenost z offroad fóra:
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=25&t=42223
Re: Pohonné hmoty
Napsal: 10 pro 2010 09:03
od zbynek
Hmmm.... kavalita, cena, výkon, spotřeba, bla, bla.
Mě se tady v Děčíně všichni Off smějí že jsem jediný, kdo znich tankuje u čerpačky, všicni tam lejí topnou naftu za 25 a jezdí o sto šest

Já se do DII prostě topnou naftu nalít bojím.

Re: Pohonné hmoty
Napsal: 10 pro 2010 10:22
od Acon
To by som sa bál aj ja. Je rozdiel, či máš káru s nejakým moderným palivovým systémom alebo klasiku radové/rotačné čerpadlo a trisky. Trisky sú malá položka a čerpadli je viac menej jedno čo tlačí. Ja som poznal mnoho majiteľov IVECO Daily ešte 2,5 a 2,8 TDI čo mali rešturácie alebop mäsovýrobua jazdili na friťák alebo akýkoľvek kuchynský olej. A najazdli tak niekoľko 100t km bez vážnych problémov. A ak by aj bolo treba celkovú GO po 200 000 tak na to je dávno zarobené. Ak by som mal 200 alebo 300ku motor, nebál by som sa toho friťáku.
Re: Pohonné hmoty
Napsal: 10 pro 2010 14:08
od zbynek
Pravda je ta, že oni my to samozřejmě ani nedoporučují, páč oni jezdí s 20 let starými auty a těm je jedno co do nich naleješ.
Re: Pohonné hmoty
Napsal: 29 pro 2010 23:04
od meresjev
http://www.energybulletin.cz/?q=clanek/ ... tatni-moci
zamyslam sa ci Defender 110 bude lepsi ako kurin alebo zajacnik? myslim, ze je to otazka realneho casu...

Re: Pohonné hmoty
Napsal: 30 pro 2010 01:07
od fidzi
zbynek píše:Hmmm.... kavalita, cena, výkon, spotřeba, bla, bla.
Mě se tady v Děčíně všichni Off smějí že jsem jediný, kdo znich tankuje u čerpačky, všicni tam lejí topnou naftu za 25 a jezdí o sto šest

Já se do DII prostě topnou naftu nalít bojím.

Nevím jak u vás, ale u nás to funguje asi takto: Přijede dvojcisterna, řidič vyleze a ptá se. Toho LTO je 2000 nebo 4000L? 2000L. Chlapík kejvne, vyleze s červeným barvivem na menší cisternu a otočí ho tam. A už to lítá. Červená nafta do kotelny a normální na čerpačku

Re: Pohonné hmoty
Napsal: 30 pro 2010 20:41
od zbynek
To máš určitě pravdu, je my jasné že v tom žádný zázrak není. Ale jěště jsem neslyšel že by to někdo lil do Td5 Zatím jsem slyšel jen slova upozornění a to i od těch kteří by my LTO rádi prodali.
Tak nevím, ceny jdou nebezpečně nahoru, spotřeba také a já stále tankuji na čerpačce. Ale možná je to lepší než složitě a draze opravovat motor.
Re: Pohonné hmoty
Napsal: 31 pro 2010 00:43
od fidzi
Jasně, já být v tvé kůži, tak bych tam taky nelil LTO. Já jen jak to chodí. Já tankuju jenom u OMV a Agip. Cena nafty u čerpaček je sice vysoká, ale jezdit se musí....