Stránka 4 z 4

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 31 říj 2011 09:09
od tomashan
no uz som zacal zhanat motorcek takze asi zavriem auto do garaze a zacnem riesit vsetko co som odkladal ...

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 31 říj 2011 09:14
od ssang
jamalgrass píše:no uz som zacal zhanat motorcek takze asi zavriem auto do garaze a zacnem riesit vsetko co som odkladal ...
Tak ať se při opravách daří a vzhůru k dalším jobovkám od našich P38iček :sweat .

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 03 lis 2011 17:32
od tomashan
no takze spravil som vypinac a startovanie sa zlepsilo ale aj tak pojde cerpadlo na repas pretoze s neho slzi nafta a potom to uz bude hadam uplne ok....takze ak nekdo chce tak tu krabicku co mi zostala predam staci napisat SZ

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 03 lis 2011 18:06
od pina007
ja bejt tebou tak si tu krabicku necham u tohodle auta nikdy nevis co budes potrebovat :sweat

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 03 lis 2011 21:28
od Kokesek
zitra jsem po obede s diagnostikou kolem plzne a pokracuju na ostravu. staci zavolat nebudu na netu.

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 05 lis 2011 02:00
od spata
Mě to také hloupě startuje,ale vždyt ty auta máme rádi,a vždy nás něčí překvapí.Ciao Spata

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 05 lis 2011 21:48
od Dočkař
Dneska jsem osadil Hot fix. Startuje na drc, parádička :clap

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 15 lis 2011 12:58
od Skullspiders
Kokesek píše:zitra jsem po obede s diagnostikou kolem plzne a pokracuju na ostravu. staci zavolat nebudu na netu.
Ahoj,

Zavolal bych, ale přesně tento den (03.11.11) se mi stal osudným :'(
Valim si to z Německa s Passatem na platě, tupá ranka od motoru, servisní pruh a v hlavě už jsem sčítal částky. Stalo se mi to 150km od čáry...
Po demontáži hlavy: 2 z 12ti ventilů OK, jinak všechny rozmlácené. Samozřejmě bych musel dát nové misky, nové těsnění dříku atd... Sehnal sem kompletní makovic i za 5tis a po zabroušení na magnetu se nasadí na blok.
Příčina problému: prasklý řetěz ve 190tis km - upozorňuju poctivých!!!

Sakumprdum i s odtahem (přes známého, jinak by to bylo 2x tolik) se cena vyšplhala na neskutečných 40tis :(

A to jsem si chtěl koupit konečně pevn. nárazník a naviják :(

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 15 lis 2011 19:05
od pina007
ty auta nas asi zrujnujou taky uz14 dni stojim v garazi.

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 15 lis 2011 23:20
od Kokesek
To me ani nerikej.... ja mam poctivych 240tis. zitra ficim do Bratislavy. Asi koupim retez a zase budu zavreny v garazi.

Bracha ma tak 300tis snad uz ho ma novy.

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 16 lis 2011 22:40
od Skullspiders
Kokesek píše:To me ani nerikej.... ja mam poctivych 240tis. zitra ficim do Bratislavy. Asi koupim retez a zase budu zavreny v garazi.

Bracha ma tak 300tis snad uz ho ma novy.

Uděláš nejlépe jak můžeš ;-)

Lepší dát teď 10tis za sadu řetězu než pak 40tis za opravu Baworáckýho agregátu.... :(

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 14 dub 2015 21:12
od Mazdampv9
Kokesek píše::arrow: je to nejlepsi reseni za nejlepsi penize, vymena cerpadla nepomuze neni to totiz v tom, jde o celkove opotrebeni motoru i cerpadla starteru atd. Potrebujete akorat zlepsit startovaci podminky.....zhaveni je to nejefektivnejsi. Nebo pridat startovaci davku paliva, jde to jen u nekterych BOSCH ECU. Skoda ze to neni VW :mrgreen: tam dvakrat kliknu...


u vetsiny rr P38 pomuze repas starteru a vymena baterky. a kdyz ne tak to ma najeto hrubo pres trista.

dale pomuze nastavit staticky predvstrik vice na start nez na vykon. pak to trosku vice kouri a nema to tak meky chod.
ale zajimave je ze to taky nepomuze u vsech ECU motoru stejne, je tam hodne odlisnosti v zakladnich nastavenich ECU a v algoritmech. tzn. jak se jednotka chova kdyz ji chci oblbnout.

Mam odzkousene vymena cerpadla nepomohla ani prd, byt cerpadlo v aute startovalo na drc....po vymene ridici jednotky starty na vybornou. Predvstrik nastaveny podle KTS mezi rysky.

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 06 čer 2015 21:45
od Gast.r.o
Zajimave stim retezem, ja mam na jednom tds najeto 430tis a retez porad puvodni :shock:

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 07 čer 2015 14:19
od Kokesek
Gast.r.o píše:Zajimave stim retezem, ja mam na jednom tds najeto 430tis a retez porad puvodni :shock:

na tom neni nic zajimaveho...treba motory v BMW E60 E61 s motorem 173KW maji bezne potkany rozvod pri 170tis. hodne zalezi jak casto menis olej, pak prodlouzis retez jen minimalne a najedes treba tech 430tis. Ale i tak bych urcite uz menil. Ty starty jsou uplne jasne. Pokud rozhodis vacku od kliky tak ti to proste nebude startovat. Nejprve odzkousis zhaveni na trvdo, novou baterku a starter a pak je to jasne. Nebo hned zmerit predvstrik na diag a vidis to. pokud je moc vysoko tak to nejde a dobre startuje vice se to hreje. Pokud je moc dole tak pravy opak jede jak strela a ma spatne starty. doporucuji nastavit na 4° u starsiho motoru a vse je ok. doporucene hodnoty jsou 2,5°-3,5°.

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 07 čer 2015 15:44
od Gast.r.o
Ale e60 ma uplne jinej motor, myslim ze uz ma oznaceni N54 a je taky rozdilnej oproti tomu co ma treba e39 3.0d 135 a 142 kw u tohoto motoru taky neni problem 300tis na retezu. Me osobne uz treba e60 nic neříká, protoze je to na me moc nový ale vem si ze treba i ty jejich slavny ctyrvalcovi nafty, kdyz pominu to, ze praskají kliky, propadaj se vlozky atd. tak maji rozvody vzadu a ten retizek nevydrzi ani 120tis Zlaty stary tds.

Jo, a vymenou retezu už se zabejvat konkretne u tohoto auta nebudu, ja mu davam tak maximalne 15tis kilometru a pak umre sám :lol: protoze uz musim mixovat naftu s olejem jinak nenastartuju ani se studenym motorem a když je motor teplej, tak nastartuje jen kdyz tak cca 45-60 minut stoji :lol: ono uz taky nemá uplne vporadku komprese :hmm:

Jinak ano, jsem uplne divnej a mam 3 tds popelnice a jednu na mechanickym cerpadle kde neresim zadny problemy

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 07 čer 2015 17:12
od Kokesek
Gast.r.o píše:Ale e60 ma uplne jinej motor, myslim ze uz ma oznaceni N54 a je taky rozdilnej oproti tomu co ma treba e39 3.0d 135 a 142 kw u tohoto motoru taky neni problem 300tis na retezu. Me osobne uz treba e60 nic neříká, protoze je to na me moc nový ale vem si ze treba i ty jejich slavny ctyrvalcovi nafty, kdyz pominu to, ze praskají kliky, propadaj se vlozky atd. tak maji rozvody vzadu a ten retizek nevydrzi ani 120tis Zlaty stary tds.

Jo, a vymenou retezu už se zabejvat konkretne u tohoto auta nebudu, ja mu davam tak maximalne 15tis kilometru a pak umre sám :lol: protoze uz musim mixovat naftu s olejem jinak nenastartuju ani se studenym motorem a když je motor teplej, tak nastartuje jen kdyz tak cca 45-60 minut stoji :lol: ono uz taky nemá uplne vporadku komprese :hmm:

Jinak ano, jsem uplne divnej a mam 3 tds popelnice a jednu na mechanickym cerpadle kde neresim zadny problemy

nechyta protoze mas vydrene cerpadlo, ne spatnou kompresi...

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 07 čer 2015 18:07
od Gast.r.o
To jsem si taky myslel ale stejne me to nedalo a zmeril jsem kompresi a namereno bylo i 18 a hodnoty maji byt 22, takze se divim, ze jeste jezdí.

Re: RR P38 2,5DSE teplý špatně startuje, za studena jak kdy

Napsal: 07 čer 2015 18:20
od Kokesek
Gast.r.o píše:To jsem si taky myslel ale stejne me to nedalo a zmeril jsem kompresi a namereno bylo i 18 a hodnoty maji byt 22, takze se divim, ze jeste jezdí.
Tak to potom jo :)