Stránka 3 z 19
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 23 srp 2009 21:42
od eliott
čistě teoreticky ano...
Re: Re:
Napsal: 23 srp 2009 22:01
od brudr
eliott píše:eliott píše:No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba

. Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek

Tak co to plechové těsnění? Nevíte kde by šlo nechat vyrobit?
Jinak nejjednodužší zvýšení výkonu je vyměnit jednopružinové vstřiky za dvoupružinové. Spolu s přidáním na čerpadle 15 koní navíc jistých.
Co to stoji,takovy dvoupruzinovy vstriky

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 23 srp 2009 22:27
od eliott
Musí se sestavit z jiných vstřiků, jde hlavně o sehnání vhodných polotovarů...
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 23 srp 2009 22:57
od brudr
To bude nejakej hoummejd jo

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 09:58
od paia
a není jednodušší koupit auto s jiným motorem, když chcete výkon? přeci jen 300Tdi není žádnej sprinter, ty 4 válce na to ani nebyly stavěny... ideálně nějakej benzínovej 4 litr a pokud možno i s turbem...

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 10:16
od brudr
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 14:12
od Josef-Z (Jugin)
BOV ventyl upouští tlak z turba, když jedeš na doraz a pak pustíš plyn, tak turbo má setrvačnost a natlačí hodně tlaku do sání atd. BOV se nastavý např: 2bar a pak to upustí. U seriových aut zbytečnost. Např: WRC maju velké turba a saní by dostalo hodně zabrat.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 14:16
od Tomy
Dovolím si oponovať. Nie je to až taká zbytočnosť, Bov ventil slúži aj na zníženie efektu turbomotorov "turbo lag" prípadne turbodiera.ten vzduch, ktorý tam ostáva zotrvačnosťou aj spomalí turbo a ono má potom viac práce, aby sa znova roztočilo. BOV ventil eliminuje tento jav a ulahčuje znovuroztočenie sa turba.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 14:34
od paia
ovšem stále platí, že BOV je pouze pro benzíny.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 16:37
od Hitman
paia píše:ovšem stále platí, že BOV je pouze pro benzíny.
no ne tak zcela uplně i u diesela ti zustane nějakej zbytkovej tlak v sání, takže tim BOV se dá upustit a tím eliminovat turbo díru
ještě k těm vstřikovačum, kde nebo z čeho se dají sehnat ty polotovary ?
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 17:02
od paia
Hitman píše:paia píše:ovšem stále platí, že BOV je pouze pro benzíny.
no ne tak zcela uplně i u diesela ti zustane nějakej zbytkovej tlak v sání, takže tim BOV se dá upustit a tím eliminovat turbo díru
ještě k těm vstřikovačum, kde nebo z čeho se dají sehnat ty polotovary ?
nejsem tak technicky zdatnej motorář, ukážeš mi u nafťáka škrtící klapku? to je ta věc, před kterou by se měl hromadit tlak a za kterou by měl vznikat podtlak, který je důležitý pro ovládání otevření BOV.
jestli chcete na svém dieslu slyšet pořádný zvuk motoru, tak si na CD nahrajte zvuk třeba z V8 Jaga a pak to pouštějte do repráku pod kapotou na plny koule.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 17:12
od Hitman
psal jsem to už vejš diesel škrtící klapku nemá, bov ti u diesela dokáže odfouknout přetlak který tam vznikne při ubrání plynu ale přetlak není tak velký jako u benzinu kde se ti vzduch hromadí před klapkou , už jsem to psal pomuže to eliminovat turbodíru ale myslim si že u tech našich dieselu je to zbytečnost , lepší využití to najde ve vytuněnym osobáku někde na mimoňskejch válkách
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 17:17
od marcel
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 17:18
od paia
Hitman píše:psal jsem to už vejš diesel škrtící klapku nemá, bov ti u diesela dokáže odfouknout přetlak který tam vznikne při ubrání plynu ale přetlak není tak velký jako u benzinu kde se ti vzduch hromadí před klapkou , už jsem to psal pomuže to eliminovat turbodíru ale myslim si že u tech našich dieselu je to zbytečnost , lepší využití to najde ve vytuněnym osobáku někde na mimoňskejch válkách
on ten BOV (neboli DV - diverter valve) musíš něčím řídit, kdy má upouštět a tím je právě ten podtlak za klapkou. pokud ti jde o pojistný ventil, který zabraňuje nadměrnému tlakování, které by mohlo poškodit ostatní součástky, tak k tomuto účelu slouží pop-off ventil. bohužel spousta lidí si právě pop-off a bov spojuje do jednoho, přitom se jedná o dvě různé zařízení, které každé slouží k jinému účelu.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 17:20
od paia
smolík...
This kit is NOT SUITABLE for AUTOMATIC vehicles
ale jinak větší chladič není na škodu, jen může mít za následek pomalejší náběh turba.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 19:57
od brudr
Tu u dislu neexsitujici skrtici klapku tam asi nahrazuje ta ŘJ(pochopil jsem řidici jednotka)
Obsahuje kompletní kit pro zapojení: BOV, 2x pružina, vymezovací podložky, ŘJ, solenoid, kabeláž, podtlakovou hadičku, schéma pro zapojení.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 20:58
od paia
brudr píše:Tu u dislu neexsitujici skrtici klapku tam asi nahrazuje ta ŘJ(pochopil jsem řidici jednotka)
Obsahuje kompletní kit pro zapojení: BOV, 2x pružina, vymezovací podložky, ŘJ, solenoid, kabeláž, podtlakovou hadičku, schéma pro zapojení.

připadá mi, jako bych mluvil do zdi, kterým slovům v této větě jsi nerozuměl?
ten BOV pro diesly nemá žádnou funkci kromě dělání zvuku, je to výrobek určený pro tuzery, postižené érou Fast & Furious.
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 21:00
od paia
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 21:55
od Truck Rover
Tie väčšie intercoolery niesu až tak naškodu. Pretože podla termodynamiky, chladného vzduchu viac natlačíš do valcov jak zohriateho a otom je ten výkon

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Napsal: 24 srp 2009 22:47
od brudr
Ja do toho neskocim,neboj

,staci me to rict jenom jednou

ja jenom jestly tam u toho nebude
NECO JAKO ta skrtici klapka,nebo neco co ji nahradi,ale to je blbost(a vubec tomudlenc nepanimaju

)