Stránka 3 z 5

Napsal: 16 led 2009 16:17
od Land Jirka
Asi to zalepíme. :?

Napsal: 01 bře 2009 11:16
od Jenda
Takze jsem na nasem vyletu uz v Madarsku pretrhnul a o ohnul origo spojovacku.Celou dobu drzela a to jsme v CR jezdili daleko horsi veci.
Holt jsem mel stesti.
Tedy budu davat pevnostni spojovacku v kombinaci s krytem spojovacky jako to ma Mopadzi,neb jemu to vdrzelo a to bez problemu.
Dovarovani jeklu a trubek na spevneni je blbost.NEFUNGUJE TO :!:
Fotky az to pretridim dodam.
H.

Napsal: 01 bře 2009 12:04
od low
ja jezdim pevnostni spojovacky BEZ krytu, a taky to funguje .-))) zapomel jsi dodat, ze jsme spojovacku pretrhli hlavne diky mne jeste v madarsku :-)))

Napsal: 01 bře 2009 12:15
od PavelU
Taky mám na RRC pevnostní tyče řízení a od té doby mám klid, předtím jsem několikrát rovnal a dělal geometrii. Jestli je budeš kupovat v Paddocku, tak pozor mají dvoje. Doporučuji koupit ty s Lemforder čepy, nejsou zase o tolik dražší.

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 29 dub 2009 09:59
od KRANG
Tak mě to taky postihlo. Nejdřív se mi pootočil volant (sám od sebe, po vyjížďce na tankáči 8) ), tak jsem ho nasadil rovně protože přímo nesnášim řídit s volantem nakřivo. Včera se ukázalo, že za to mohla ohnutá spojovačka, takže pevnostní se právě montuje.

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 01 kvě 2009 08:55
od MOPADŽI
Ještě doporučuji, tak jak mně to udělal LandJirka, po geometrii kulový čep s tyčí zajistit šrobem např.M5. Samozřejmně, je potřeba vyvrtat díru a vyříznout závit.
Je to ale "svaté" a geometrii už jen tak něco nerozhodí.

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 01 kvě 2009 20:12
od eliott
Kontramatka nedržela?

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 01 kvě 2009 20:17
od Jenda
...kontramatka na barvu(modrou),oznacit markrem a nazdar :wink:
Honza

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 01 kvě 2009 21:58
od maky
spojovacku sme ohli uz 2x naposledy v tisovci (bola ako luk)
-co tak skusit do povodnej spojovacky vlozit este jednu ruru a pribodovat ju tam :hmm: co na to hovorite :?:

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 01 kvě 2009 23:03
od PavelU
MOPADŽI píše:Ještě doporučuji, tak jak mně to udělal LandJirka, po geometrii kulový čep s tyčí zajistit šrobem např.M5. Samozřejmně, je potřeba vyvrtat díru a vyříznout závit.
Je to ale "svaté" a geometrii už jen tak něco nerozhodí.
Ja jsem ji zalepil a drzi taky. :wink:

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 02 kvě 2009 04:49
od Jenda
maky píše:spojovacku sme ohli uz 2x naposledy v tisovci (bola ako luk)
-co tak skusit do povodnej spojovacky vlozit este jednu ruru a pribodovat ju tam :hmm: co na to hovorite :?:
...zadny bodovani,tim jsem si prosel na ukrajine.Jak na to sahnes svareckou,uz se to bude kroutit dal.Takze vystuzovani,prevarovani a pod.je na prd.
Honza

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 02 kvě 2009 09:08
od erik
MOPADŽI píše:Ještě doporučuji, tak jak mně to udělal LandJirka, po geometrii kulový čep s tyčí zajistit šrobem např.M5. Samozřejmně, je potřeba vyvrtat díru a vyříznout závit.
Je to ale "svaté" a geometrii už jen tak něco nerozhodí.
Reseni pro pevnostni spojovacku, ktera se jen tak neohne a hlavne nevyvlece z cepu.... tak jako mne v Rumunsku- taky jedna zkusenost s autorizovanyma odbornikama- vymenovacema , na LR special na Defendery...jak se to stalo? Nechal jsem si pred expedici, jako zodpovedny, prekontrolovat auto. Duraz jsem daval na podvozek, geometrii etc. Odbornici udelali geometrii na ...laserovych pristrojich... a objimku jistici spojovacku s cepem nepritahli na jeji rozrizle casti se zavitem, ale na plne trubce. Po ceste do Rumunska a jeden den v terenu, to drzelo. Pak pri sjezdu lesni cestou nejak volant tocil jinam, nez kola... nasledoval sok,nekontrola nad autem a skoda za 180 tis. Ze jsme nespadli do strze, ktera byla 2 m vlevo- jen zazrak :mrgreen:

A jeste jedna zkusenost- jednou mi vymenovali spojovacku, ktera byla mirne , snad ani neznatelne prohla. Samo, ze mi ji povymene nevratili s tim, ze v zadnem pripadku se uz nemuze pouzit a to ani na dojezd. Pak Denis na Ukrajine opravoval spojovacku kladivem a od oka ji rovnal- odjel na ni v terenu jeste tyden....No spojovacka na dojeti muze byt i pokroucena, poskozena, hlavne ,ze je.

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 04 kvě 2009 07:30
od MOPADŽI
Zalepit lepidlem na závity by to šlo...kontramatka se také povolovala. Zvolili jsme tedy uvedené řešení.
To co napsal erik, je silná zkušenost a je lepší, si auto radši zkontrolovat sám, nebo někým z kluků, kdo tomu fakt rozumí.
A také, ohlá spojovačka, narovnané kladivem, je také lepší, než ji nějak vystužovat "vařením" vzpěr. Svářečka to železo prostě vyžíhá, tzn. změkne to a už se to ohýbá jak papír...

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 04 kvě 2009 16:46
od teslo
Nezda sa Vam, ze pri tych "pevnostnych" spojovackach a tyciach riadenia su capy malo zasrobovane? Ja som z toho mierne rozladeny. Keby ich spravili o 2 cm dlhsie( a mozno aj viac), nic by sa nestalo...a bol by pevnostnejsi aj spoj medzi tycou a capom...

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 04 kvě 2009 16:49
od PavelU
Taky se mi to moc nelíbí, ale když je našroubuješ zhruba stejně na obou stranách a zalepíš jak já, tak drží. Teda zatím. :wink:

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 05 kvě 2009 19:25
od krestak
Taky se mi je podařilo zvohejbat :hmm: ani nevím jak :? trošku sem podumal a řeším pevnostní tyče(teda už na nich makám)
pak sem hodím foto :D

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 05 kvě 2009 21:01
od eliott
PavelU píše:Taky se mi to moc nelíbí, ale když je našroubuješ zhruba stejně na obou stranách a zalepíš jak já, tak drží. Teda zatím. :wink:
Dnes jsem to schválně kontroloval, čep je zašroubovaný přes 5 cm, absolutně dostačující.

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 06 kvě 2009 07:59
od sloon
Na kolik přijdou ty pevnostní tyče?Jaké jsou jejich další výhody krom toho že vydrží nějaký ten náraz, drží třeba lépe geometrie?
Jsou dobré na běžné ježdění nebo se to dává jen do terénu?

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 06 kvě 2009 08:21
od Land Jirka
sloon píše:Na kolik přijdou ty pevnostní tyče?Jaké jsou jejich další výhody krom toho že vydrží nějaký ten náraz, drží třeba lépe geometrie?
Jsou dobré na běžné ježdění nebo se to dává jen do terénu?
Vlezou se do 4000 Kč
Jejich výhoda je to , že jsou pevnější a nepruží.
Na běžném ježdění to asi nemá smysl. Význam mají převážně v terénu.

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 06 kvě 2009 13:25
od eliott
sloon píše:Na kolik přijdou ty pevnostní tyče?Jaké jsou jejich další výhody krom toho že vydrží nějaký ten náraz, drží třeba lépe geometrie?
Jsou dobré na běžné ježdění nebo se to dává jen do terénu?
Jak píše Jirka, jinak je mám, kdybys je chtěl...