Stránka 3 z 8
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 01 led 2014 13:29
od Lukasino
To jsem chtěl slyšet, moc děkuji

Říkám si, pokud to bude fungovat jak má, tak to musí topit... Stále to je Range Rover, tak to snad tehdy vymysleli aby to fungovalo
Než mi přijde nový radiátor, tak pročištuji palubku a našel jsem tam tohle. Neví někdo, co to může být? Je to napojené na nezapojený konektor a ovládání centrálu. Nemá to na sobě žádný kód, popisek, nic

U nezapojeného konektoru je to pouze připojené na kabely, tzn. žádný bypass nebo nebo rozpojitelná smyčka.
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 04 led 2014 15:07
od Mirko
Souhlasím s topením, problém jsem měl občas u Diesela, ale V8 mi topí krásně.
Ten bastl:
Nebylo to myšlené jako dodatečné dálkové ovládání centrálu?
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 04 led 2014 15:26
od Lukasino
Super, druhý radiátor jsem zatím zavrhl.
Mirko: Bastl tam nechávám, moc to nechápu, ale pokud to odpojím, tak nefunguje centrál.
Ještě nevzpomeneš si, jestli u topení v horní části jak je ventilátor jsou z obou stran originál kulaté otevřené otvory cca 5cm průměr? Přijde mi to jako blbost, ale je vypadá to jako originál a rozhodně to nejsou průchodky pro kabely nebo něco, ty jsou mimo :-/
Zkoušel jsem googlit na internetu, ale každý fotí topení zepředu
Bastl vypadá to takhle.
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 04 led 2014 15:29
od Lukasino
Aby se neřeklo, že nic nedělám
Topení je už připravené, čekám jen na nový radiátor a budu to moci poskládat zpět.
Za kvalitu fotografií se omlouvám
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 04 led 2014 15:53
od Mirko
Nejsou ty otvory vidět na mé první fotce?
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 04 led 2014 17:40
od Lukasino
Tam je vidět jen průchodka pro kabel, ale potom tam mám ještě jednu zhruba stejně velkou. Stejná je i na pravé straně.
Ta pod ventilem je průchodka pro kabel k ventilátoru, ptám se na tu "zadní".
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 04 led 2014 18:05
od Franta D1
Je třeba někde ke stažení klasická uživatelská příručka? Zkusil jsem jí googlit, ale vůbec se mi nepodařilo

[/quote]
Děláme inventuru, takže maily začneme řešit až v lednu. Uživatelská příručka v Rave u RRC není. Ale topit to bude vždy jen nahoře a na nohy, ty výdechy v palubce jsou jen na studený vzduch[/quote]
Měl jsem to taky rozebraný. Moje topení vypadá úplně stejně a musím potvrdit že to topí na nohy, dozadu a na sklo. Průduchy v palubce fouká jen studený vzduch. Lámal jsem si s tím hlavu a nic jsem nevymyslel. Hejbal jsem s těma klapkama a tak jsem to nechal jak to angláni vymysleli. Nicméně jsem podstatně zlepšil topení, když jsem vyndal visko i s vrtulí a dal jsem tam elektrický větráky.
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 04 led 2014 18:26
od Lukasino
Franta: díky

já si myslím, že nevadí topení jen nahoru a dolu. Visko s vrtulí mám nové, tak to zatím rušit nebudu, ale dobré vědět

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 12 úno 2014 11:15
od Lukasino
Neporadíte mi prosím vyzkoušené svíčky pro 3.9 s LPG?
Vygooglil jsem NGK BPR6E
http://ngk-sparkplugs.com/bpr6e-p-2189.html
Co Vy na to?
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 12 úno 2014 11:47
od Mirko
Dávali se rozdílné svíčky na motory s kompresí 8.13 a 9.35 - jakou má Charles? (Najdeš to nad číslem motoru vedle měrky oleje na bloku vyražené - něco jako CR 8.13.1
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 12 úno 2014 12:33
od Lukasino

Tak to vůbec netuším, zítra se pokusím za ním stavit a podívat se, moc díky.
Nedá se to poznat podle něčeho jiného? Výkon, rok, VIN, ...? Nemám ho bohužel u sebe

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 12 úno 2014 13:17
od Mirko
Co máš v techničáku za typ motoru?
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 12 úno 2014 13:39
od Lukasino
35D, je to možné?
3950ccm a 134kW
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 12 úno 2014 14:12
od Mirko
Jo, je to možné, ale to by Čárls musel být manuálu... Protože tam už bylo pár věcí, které neodpovídali úplně roku výroby a pro které ho podezírám, že už prošel úpravami, tak by bylo lepší to vyčíst opravdu z bloku.
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 12 úno 2014 14:26
od Lukasino
On ale je v manuálu
Dříve ty zmatky dělal Káfič podle mě, protože to bral podle TP, který je z trochu jinýho (papírová přestavba). Já už beru informace z původního originálního IT TP
Podle původního VIN je to modelový rok i rok výroby 1990.
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 12 úno 2014 14:37
od Mirko
Tak pak je to v pořádku - je to tím pádem vysokokompresní a ty svíčky které si vybral jsou správné
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 12 úno 2014 14:43
od Lukasino
Perfektní zpráva, moc děkuji

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 16 úno 2014 21:17
od Lukasino
Díky Mirko, svíčky jsou už doma, jen vyměnit je na levé straně bude pěkný porod
Ještě se zeptám, s největší pravděpodobností mi odešel zesilovač zapalování, je možné z něčeho zjistit stáří toho co jsem vyndal z auta? Jen tak pro zajímavost
Vyreženo je 844533 a pod tím 4589. Je možné, že to druhé je týden a rok, tzn. že by to byl původní?

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 16 úno 2014 21:27
od eliott
Původní to klidně být může, protože se později začal zesilovač dodávat s třípinovým konektorem.
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Napsal: 16 úno 2014 21:32
od Lukasino
Tak to by bylo krásné, co jsem se snažil googlit, tak několikrát jsem našel, že není nic divného aby odešel po 50.000mil... Což já mám minimálně 2x
Btw. Eliotte, nemáš k tomu nějaké lepší šroubky? Ideálně s 6kou hlavou? Sundaval jsem to bez vyndání rozdělovače a ta 5,5ka není zrovna ideální

Než se pokusně zítra vydám do železářství.