Tohle jelo na váhu - podle toho se platilo a bylo to těsně nad 1,4t písku, s tím ža auto váží (i se mnou) těsně nad 2,1t, takže oproti celkovým povoleným 3,5t jsme témě neměli nadváhu. Nemám chuť to moc překládat, zvlášť u písku to jde rychle, když je mokrej. Akorát jak bylo všechno vzadu, tak si to odlehčilo přední kola a moc se tomu nechtěl držet přímej směr, na hrbatých cestách.
Zástěrky byly tak 5cm nad zemí a auto ani nevypadalo na první pohled vzadu moc sedlé. Druhé pružiny uvnitř těch hlavních co to má vzadu asi docela fungují.
A otec si ještě užije, než s tím pískem něco udělá, ale má co chtěl.
Našel jsem zajímavou věc navnitřní vestavby, co se mi nepodařilo najít před pár lety když jsem dělal spaní do D2:
http://www.4x4-innenausbau.de/index.php
a k tomu instruktážní video:
http://youtu.be/6CLbEb4tYVE
to zásadní heslo je CASEMAKER - docela hezký a jednoduchý systém, jak dělat různé bedny a skříňky - rychle a jednoduše. Materiál sice není na první pohled levný, ale pracnost a hotové řešení detailů to podle mě vynahradí.
Materiál prodává hodně firem, ale tady jsou k tom u i pěkné návody.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo