Tak takHanys_a_Kaca píše:Sem chtěl naopak poznamenat, že tatík vypadá stejně dobrácky jako Tom.
...ale podoba je jasná všem
Ale k tomu nákladu, bacha na to. ono prelozit picupa jde fakt velmi snadno a bylo bych uplne zbytecny ho zlomit nebo ohnout, neni problem tam prdnout plaetu cementu, co má 1,5 tuny a neco maleho k tomu, treba par baliku dlazdicek a jsem na dvou tunach a to kdyz pak nekde hrcne přes nerovnosti... No jenom, ze by ho byla skoda.
Defender 130 HCPU - co a jak - TD5 opravy řídících jednotek
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
Tohle jelo na váhu - podle toho se platilo a bylo to těsně nad 1,4t písku, s tím ža auto váží (i se mnou) těsně nad 2,1t, takže oproti celkovým povoleným 3,5t jsme témě neměli nadváhu. Nemám chuť to moc překládat, zvlášť u písku to jde rychle, když je mokrej. Akorát jak bylo všechno vzadu, tak si to odlehčilo přední kola a moc se tomu nechtěl držet přímej směr, na hrbatých cestách.
Zástěrky byly tak 5cm nad zemí a auto ani nevypadalo na první pohled vzadu moc sedlé. Druhé pružiny uvnitř těch hlavních co to má vzadu asi docela fungují.
A otec si ještě užije, než s tím pískem něco udělá, ale má co chtěl.
Našel jsem zajímavou věc navnitřní vestavby, co se mi nepodařilo najít před pár lety když jsem dělal spaní do D2:
http://www.4x4-innenausbau.de/index.php
a k tomu instruktážní video:http://youtu.be/6CLbEb4tYVE
to zásadní heslo je CASEMAKER - docela hezký a jednoduchý systém, jak dělat různé bedny a skříňky - rychle a jednoduše. Materiál sice není na první pohled levný, ale pracnost a hotové řešení detailů to podle mě vynahradí.
Materiál prodává hodně firem, ale tady jsou k tom u i pěkné návody.
Zástěrky byly tak 5cm nad zemí a auto ani nevypadalo na první pohled vzadu moc sedlé. Druhé pružiny uvnitř těch hlavních co to má vzadu asi docela fungují.
A otec si ještě užije, než s tím pískem něco udělá, ale má co chtěl.
Našel jsem zajímavou věc navnitřní vestavby, co se mi nepodařilo najít před pár lety když jsem dělal spaní do D2:
http://www.4x4-innenausbau.de/index.php
a k tomu instruktážní video:http://youtu.be/6CLbEb4tYVE
to zásadní heslo je CASEMAKER - docela hezký a jednoduchý systém, jak dělat různé bedny a skříňky - rychle a jednoduše. Materiál sice není na první pohled levný, ale pracnost a hotové řešení detailů to podle mě vynahradí.
Materiál prodává hodně firem, ale tady jsou k tom u i pěkné návody.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
a to velice snadno , některé partie je jen 2mm plech a podélná výztuha je napotvoru o kousek dál....k tomu trochu vnitřní koroze, pak je to 130 -jestli se nemýlím
Defender ? For heaven´s sake, not on your life!
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
tento system pouziva snad kazda vacsia firma na expedicaky do 3,5t. videl som to aj v bad kissingene. uz na prvy pohlad to velmi vela vazi, ale pouzit nejaky dobry laminat, tak by to mohlo fungovat v pohode...MadTom píše:Našel jsem zajímavou věc navnitřní vestavby, co se mi nepodařilo najít před pár lety když jsem dělal spaní do D2:
http://www.4x4-innenausbau.de/index.php
a k tomu instruktážní video:http://youtu.be/6CLbEb4tYVE
to zásadní heslo je CASEMAKER - docela hezký a jednoduchý systém, jak dělat různé bedny a skříňky - rychle a jednoduše. Materiál sice není na první pohled levný, ale pracnost a hotové řešení detailů to podle mě vynahradí.
Materiál prodává hodně firem, ale tady jsou k tom u i pěkné návody.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
Na tom odkazu nabízejí speciální deskovinu o tloušťce 6,9mm, aby to pasovalo do jejich profilu. V é tloušťce moc deskovin neseženš, kompatkní HPL desky mají 6 nebo 8 (a víc mm) a byla by to z hlediska odolnosti vynikající, ale těžká varianta (1450 kg/m3)
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
Jestli dobře koukám, je to stejný systém jako se používá u zvukařských a jiných "kejsů". Tam se používá vodovzdorná překližka myslím a prázdný mi to těžký nepřijde.visby píše: tento system pouziva snad kazda vacsia firma na expedicaky do 3,5t. videl som to aj v bad kissingene. uz na prvy pohlad to velmi vela vazi, ale pouzit nejaky dobry laminat, tak by to mohlo fungovat v pohode...
Ale možná je to tím, že jsem zvyklej je tahat spíš plný
Profily třeba zde:
http://www.hudebniraj.cz/material-pro-case/profily/
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
Přesně tak - je to 7mm překližka s nějakým lepším povrchem a váhy bych se mc nebál, když je už z tu zaznělo se z toho dělají různé hudebnické bedny a podobně.
V D2 jsem první spaní měl z 12mm vozovzdorné překližky a 20x20x1,5mm Al jeklíků. Těžké to bylo, ale nehlo se to. Dalo by se na tom tančit. Druhou verzi jsem teď udělal z 9mm překližky spojené jenom v rozích pomocí Al L profiů a M4 šroubů a je to také dost tuhé a lehčí. Ale protože to není uzavená bedna, tak to mělo lehce snahu se hejbat. To jsem očekával a vyřešilo se to tím, že to přesně pasuje do auta a to tomu pohyb do boku neumožní.
Koukněte na stránce dolů - mají tam fůru fotek různých vestaveb.
Že to není nové vím, ale mě se to prostě podařilo najít až teď, a to jsem něco na tvorbu transportních beden hledal, ale prostě bez správného hesla to google nedal.
Co se mi na tom moc líbí je, že jsou vyřešené řezné hrany a rohy - to je největší opruz.
V D2 jsem první spaní měl z 12mm vozovzdorné překližky a 20x20x1,5mm Al jeklíků. Těžké to bylo, ale nehlo se to. Dalo by se na tom tančit. Druhou verzi jsem teď udělal z 9mm překližky spojené jenom v rozích pomocí Al L profiů a M4 šroubů a je to také dost tuhé a lehčí. Ale protože to není uzavená bedna, tak to mělo lehce snahu se hejbat. To jsem očekával a vyřešilo se to tím, že to přesně pasuje do auta a to tomu pohyb do boku neumožní.
Koukněte na stránce dolů - mají tam fůru fotek různých vestaveb.
Že to není nové vím, ale mě se to prostě podařilo najít až teď, a to jsem něco na tvorbu transportních beden hledal, ale prostě bez správného hesla to google nedal.
Co se mi na tom moc líbí je, že jsou vyřešené řezné hrany a rohy - to je největší opruz.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
podla mna je velky rozdiel ci ma vnutro auta 80kg alebo 200kg, staci sa pozriet na matzkerov mdx a tomove toyoty, hned je jasne co sa lepsie sprava na ceste. kazde kilo navyse znamena horsie jazdne vlastnosti.
pri spani do d2 je to plus minus fuk, ale ked si robis vstavbu do komplet auta tak mozes usetrit dost vela kg. mozno to bude drahsie, ale predsalen to clovek nerobi na dva roky.
pri spani do d2 je to plus minus fuk, ale ked si robis vstavbu do komplet auta tak mozes usetrit dost vela kg. mozno to bude drahsie, ale predsalen to clovek nerobi na dva roky.
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
S tím souhlasím, a proto se mi tohleto docela líbí - nevím o ničem jiné, co by bylo výrazně lehčí na jedné straně, vypadalo to slušně a hlavně se dalo vyřešit "doma" s rozumnou technologií. Je mě napadá, že by mohlo být lehčí, je to naohýbat a hlavně naprofilovat z plechu - ale to je na jeden kus docela opruz práce, pokud někdo nemá k dispozici CNC vystřihování a ohýbání.
A ještě jedna drobnost - prošel jsem si vestavby co tam mají vyfocené a s tím co jsem si prošel dřív se mi jenom potvrdilo, že pro 4 lidi by mi Def 110 nepřinesl zásadní rozdíl oproti D2, kterej by vyvážil všechny nedostatky Defa jako takového.
A ještě jedna drobnost - prošel jsem si vestavby co tam mají vyfocené a s tím co jsem si prošel dřív se mi jenom potvrdilo, že pro 4 lidi by mi Def 110 nepřinesl zásadní rozdíl oproti D2, kterej by vyvážil všechny nedostatky Defa jako takového.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6487
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
Říkáš že def 110 je na houno, no jo, jenže co my, co ho máme náhodou doma? Do sběru to nechtěj, že je to od bláta, tak nevim.
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
Ale to jsem neřekl, jenom jsem řekl, že bych i oproti D2 moc nepomohl, že to za to nestojí. Kdyby D2 měla rozvor místo 100 tak 120" bylo by to úplně super.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6487
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
já pořád věřim, že to ve 110 vyřeším druhým poschodím nějak.
uplně do detailu to zatim vymyšlené nemám, ale nějaká insirace je...
uplně do detailu to zatim vymyšlené nemám, ale nějaká insirace je...
- Přílohy
-
- Red_double_decker_bus_in_London.jpg (151.1 KiB) Zobrazeno 9382 x
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
Já už mám mezonet z D2 a ve 130 to minimálně za začátku bude stejné - stan na střechu a spaní uvnitř. Akorát ve 130 by mělo být za zadníma sedadlama cca 1,9m - to je jako celé spaní co mám v D2. A uvažuju stále o možnosti sklopit opěradla zadních sedadel a spaní ještě prodloužit. Na kratší výlety to bude jednodušší než řešit stan. Zvlášť při spaní někde třeba na kraji cesty u lesa.
Ale to je stále ještě daleko.
Ale to je stále ještě daleko.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
pozri ako ma interier zrieseny matzker, pouziva relativne tenky laminat a kopec vychytavok z lodi (latkove skrine napriklad). jednoduche a lahke. samozrejme netreba zabudat na cenu, ak ma clovek usetrit polovicu, tak rad povezie aj nejake kilo navyse;-)MadTom píše:S tím souhlasím, a proto se mi tohleto docela líbí - nevím o ničem jiné, co by bylo výrazně lehčí na jedné straně, vypadalo to slušně a hlavně se dalo vyřešit "doma" s rozumnou technologií. Je mě napadá, že by mohlo být lehčí, je to naohýbat a hlavně naprofilovat z plechu - ale to je na jeden kus docela opruz práce, pokud někdo nemá k dispozici CNC vystřihování a ohýbání.
A ještě jedna drobnost - prošel jsem si vestavby co tam mají vyfocené a s tím co jsem si prošel dřív se mi jenom potvrdilo, že pro 4 lidi by mi Def 110 nepřinesl zásadní rozdíl oproti D2, kterej by vyvážil všechny nedostatky Defa jako takového.
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
Podívám se, díky za informaci. Látkové věci také nejsou špatné a dají se rozumně udělat "doma", s běžným vybavením. Akorát mě se na nich blbě leží a rády se pode mnou trhají. Ale to je asi dáno volbou málo odolné látky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6487
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
jde hlavne o ullozne prostory, ze se dají udelat z latky ruzne policky atd, na spani je lepsi postel, to je jasny.
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
Jo já vím. Uvažovali jsme o nějakých kapsářích na zadní a boční okna do kufru. Ale protože tam spí malá, tak by to znamenalo, každý večer dvakrát - než usne, a ráno jednou, celý obsah vrátit zpátky do kapes, protože by ho určitě vytahala. A hlavně tam nenechat nějaký krém, protože ten už se do tuby nedá vrátit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
V neděli, když se odpoledne konečně trošku ochladilo jsem si zajeli do lesa na borůvky a potom alespoň smočit nohy do vody. Borůvky rostou, akorát mám dojem, že ten pick-up byl přece jenom trošku moc optimistickej.
Každopádně to byl se 130kou první "off-road" po lesní cestě, a musím říct, že to jede pěkně, ale měchy na D2 mají taky něco do sebe.
Každopádně to byl se 130kou první "off-road" po lesní cestě, a musím říct, že to jede pěkně, ale měchy na D2 mají taky něco do sebe.
- Přílohy
-
- na borůvkách
- IMG_20150719_183253 resize.jpg (238.94 KiB) Zobrazeno 9240 x
-
- u vody
- IMG_20150719_194843 resize.jpg (223.47 KiB) Zobrazeno 9240 x
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 15003
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
http://www.defendersource.com/forum/f8/ ... 59186.html
Sice to není wagon, ale zase má trošku více dveří. Docela by mě zajímalo, jak se s tím zatáčí.
Sice to není wagon, ale zase má trošku více dveří. Docela by mě zajímalo, jak se s tím zatáčí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6487
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - oprava dveří???
Já myslim, že se s tím zatáčí stejně jako se všema defama "nahovno" .