Stránka 15 z 19

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 30 pro 2012 17:13
od mr-tomas
To je jasný. Bude asi dvojitej IC do původního místa (bohužel, nebo bohudík mám klimu), malej vodník mezi turbo a IC, zapojenej na vodní okruh motoru, předělaný vstřiky (dvoupružinové od Eliota), vyhozenej první vejfukovej tlumič, přenastavené čerpadlo.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 15 dub 2013 11:03
od mr-tomas
Je normální, že si defender po 14 dnech stání při nastartování takhle vodflusne z vejfuku? Nebo je něco špatně? :shock:
Kdyby stálo vedle auto manželky, tak jsem asi mrtvej.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 15 dub 2013 12:04
od eliott
To udělá skoro každé auto...

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 15 dub 2013 13:03
od mr-tomas
Myšleno každé auto LR? Protože u mých předchozích asi 8 aut, z toho půlka dieselů, to nedělalo žádné. :grin:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 15 dub 2013 13:09
od Luboš M.
mr-tomas píše:Je normální, že si defender po 14 dnech stání při nastartování takhle vodflusne z vejfuku? Nebo je něco špatně? :shock:
Kdyby stálo vedle auto manželky, tak jsem asi mrtvej.
Po takové době se ve výfuku nakondenzuje vlhkost a po nastartování letí ven vč. sazí.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 15 dub 2013 13:10
od Rover
Mně taky zajímalo jestli všechny třístovky při nastartování vypustí černý oblak... dělala mně to 300Tdi u devadesátky, u 110 taky oba motory co jsem tam měl (mám)... třístovka v RRC to zase nedělala (přesněji skoro ne nebo málo)... všechny měly EGR pryč...

Někdy je to docela blbý, třeba někde na parkovišti u obchoďáku nebo na ulici kde chodí hodně lidí, tak vždycky čekám až tam bude co nejmíň lidí, abych je neohodil sazema...

Je to nějak řešitelné? Dá se to nějak omezit?

Píšu jen o černém oblaku... ta zkondenzovaná vlhkost je jasná... ten oblak se děje furt i při teplém motoru...

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 15 dub 2013 18:42
od Kokesek
mr-tomas píše:Myšleno každé auto LR? Protože u mých předchozích asi 8 aut, z toho půlka dieselů, to nedělalo žádné. :grin:
otazka kam ti smeroval vyfuk...dolu?

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 15 dub 2013 19:54
od fidzi
mr-tomas píše:Myšleno každé auto LR? Protože u mých předchozích asi 8 aut, z toho půlka dieselů, to nedělalo žádné. :grin:
A to byly všechny takto "archaické"?

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 15 dub 2013 21:39
od mr-tomas
V naftě né, benzín i starší, dvě 76. :mrgreen:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 15 dub 2013 22:03
od fidzi
Problém vyřešen. Benzín brikety nehází a novější diesely taky ne. Holt sis koupil anglickej Zetor.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 15 dub 2013 22:25
od mr-tomas
:hmm: Takže odteď se nesmím zapomenout rozhlídnout vedle koho stojím než nastartuju poprípadě nejdřív auto odtlačit z řady. :grin: :grin: :grin:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 15 dub 2013 22:27
od Johny R
Jo jo, je to traktor :lol: ! A buď rád žes vůbec nastartoval :mrgreen: !

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 23 říj 2013 18:14
od mr-tomas
Sundal jsem na zkoušku na zimu vyskospojku s vrtulí, jetli bude rozdíl ve výkonu, je třeba tam dát místo ní jinou matku nebo je tam netřeba?

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 23 říj 2013 19:34
od Hubert
U 300 Tdi tam nic dávat nemusíš.

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 23 říj 2013 20:44
od mr-tomas
Díkes, měljsem obavu, aby mi někam neutekla řemenice. :grin:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 28 říj 2013 20:46
od Alen
Ahoj,
nemá někdo zkušenost se zapojením přídavných budíků? Kam dát čidlo na teplotu a tlak oleje?
Něco jsem hledal a mělo by to jít i bez redukce pod filtr.
Tlak
Je toto ono? Ta 5ka:
Obrázek
Teplota
Obrázek

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 04 pro 2013 11:32
od mr-tomas
Jak je to s předvstřikem? Dočetl jsem se že je nastavený na 1,54mm před HÚ. A u motorů s EGR je 1,40mm před HÚ. Když mám EGR vyhozenej, nemá se tedy nastavit z 1,54 na 1,40? Nepojede to lépe?

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 04 pro 2013 13:27
od cyril
mr-tomas píše:Jak je to s předvstřikem? Dočetl jsem se že je nastavený na 1,54mm před HÚ. A u motorů s EGR je 1,40mm před HÚ. Když mám EGR vyhozenej, nemá se tedy nastavit z 1,54 na 1,40? Nepojede to lépe?
Jako myslíš lepší krouťák, nebo větší maximálku? Kolik ti ten def vlastně jede? Mám pocit, že máš proměnné turbo včetně ocelového těsnění pod hlavou a poladěné čerpadlo. Nebo?

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 04 pro 2013 13:33
od mr-tomas
Jo a pořád bída. A nebo má větší nároky. :grin:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 04 pro 2013 13:50
od cyril
Tak napiš, kolik ti žere, kolik má maximálku a jak táhne od spodu. Mě to fakt zajímá, protože jsem u toho svého ještě nestihl vyměnit těsnění a přidat na turbu. No a s automatem to budu muset vyladit úplně jinak než byl zvyklej jezdit do teď.