Dá se sehnat ten kloub zvlášť a vyměnit, našel jsme jenom celou poloosu ale samotnej kloub ne.
Budu vděčnej za jakoukoliv informaci

Díky
mam tam celou poloosu...Leva nebo prava?Dobrák píše:pánové, řeším roztrhlou manžetu na vnitřním kloubu na přední nápravě. S tím si myslím že odešel homoloub (vnitřní). ozývá se mi od nápravy zvuk jak kdybych přesýpal ložiska.. . např při prudkem dobrzdování nebo akceleraci.
Dá se sehnat ten kloub zvlášť a vyměnit, našel jsme jenom celou poloosu ale samotnej kloub ne.
Budu vděčnej za jakoukoliv informaci
Díky
Lukasino píše:Co vím, tak to sem dával Jirka116 viz http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 67#p231967
potom já první verzi http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 55#p234255
a moje verze do druhé L322 vypadá viz fotky
Je to o dost lehčí a šikovnější...
Náhodou jsem narazil na tenhle post. Zpětně Monroe opravdu nedoporučím, vydrželi tak 10.000km, 19" disky, čistě silniční režim.Lukasino píše:Tak další info, tentokráte na téma zadní tlumiče.
Servis diagnostikoval zadní tlumiče jako KO, na výměnu. Originál stojí ofiko nějakých 8tis. s DPH/ks, na netu se dá koupit kolem 6tis. s DPH. Hledal jsem možné náhrady, ale nikde na netu ani na cizích fórech jsem jednoznačnou odpověď nedostal, ačkoliv autokelly a podobní tlumič normálně nabízejí.
Originální tlumič je včetně horního uložení, tlumič z druhovýroby (u mne Monroe 4x4 Adventure) je bez horního uložení. Ale jinak tlumič perfektně sedí, horní uložení je bez problému přendatelné a cena je neskutečná
MOC jednoho tlumiče je cca 2500,-Kč, jedná se o Monroe (kód MO D4004), já je kupoval u AutoMedik.cz za cenu 800,-Kč/ks s DPH![]()
Jinak výměna úplně pohodová, dole je jeden extra dlouhý šroub, zeshora tři šrouby v těchto místech:
Ahoj lukasino tady na fóru jsem nový a s LR nemám žádné zkusenosti, ale mám k dispozici těch par plných diagnostik (jsem autoeletrikař + diagnostik) a mohu ti aspoň trochu poradit co znamenají ty chybyLukasino píše:Prosím zkušenější, poradíte jaká lambda je KO?
P0136 O2 sensor circuit bank 1 downstream sensor
P0141 O2 sensor heater circuit bank 1 downstream sensor fault
Ahoj,pravda605 píše:Ahoj lukasino tady na fóru jsem nový a s LR nemám žádné zkusenosti, ale mám k dispozici těch par plných diagnostik (jsem autoeletrikař + diagnostik) a mohu ti aspoň trochu poradit co znamenají ty chybyLukasino píše:Prosím zkušenější, poradíte jaká lambda je KO?
P0136 O2 sensor circuit bank 1 downstream sensor
P0141 O2 sensor heater circuit bank 1 downstream sensor fault
Ahoj,Dobrák píše:Zdravím vás pánové, měl bych dotaz ohledně automatu v 4,4i . Oproti jinejm automatum se kterejma mám zkušenost se ten muj začne okamžite rozjiždět (po povolení brzdy) nedá se tohle nějak regulovat , seřídit nebo není to nějaká chyba? Okamžitě myslím, že ještě než uplně povolím brzdu, v podstatě mám dojem že se automat přetahuje s brzdou , nebo nevim jak to říct líp. Ještě jsem si všiml, že mi auto lehce pocukává kolem 2000 otáček. Nevím jeslti byl měněnej olej v automatu, řekl bych že spíš né a já ho zatím nemenil asi 30tkm. Může to být tím olejem ? Kolik orientačně výjde výměna. Díky moc.
Dobrák
Není začLukasino píše:Skvělé, moc díky pánové