Stránka 12 z 17

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 25 dub 2013 11:13
od DoplnkyNaAuto.cz
Takže sem snad vše opravil, ale mám prasklou expanzku vody do chladiče... nemáte ji někdo? Udělala se mi tam mikro dírka a chčije to pryč...

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 25 dub 2013 22:47
od merlin
Ta už jednou byla vařená, a ten vařící expert řekl, ze je to zku@vena hmota od BMW s vydrží jenom na určitou dobu a ta vlastnost hmoty je poreznost. A když ne teď a tady, tak příště tam a hlavně jinde. Buď vařit a nebo nová a potom vařit ...

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 26 dub 2013 00:05
od DoplnkyNaAuto.cz
Já sem si říkal, že je to divný aby prdla expanzka... ale pokud jí někdo má budu rád... jinak doopravena přední náprava (výměna ramen) ještě mi chybí gumy ve stabíku nebo jak to tam je..zámek už mám připraven..a zkurvilo se mi jedno couvací čidlo, taky již připraveno tak vyměním až bude chvilka... dále uvažuji dát to do folie... takže jestli máte nějaký barevný typy, nechám se inspirovat :)

Jinak kdo má expanzku pište SZ dík.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 01 kvě 2013 16:32
od KRANG
Dnešní sváteční odpoledne jsem strávil výměnou pp měchu. V podstatě to bylo překvapivě snadný. Výměna měchu a následná kalibrace
Pomocí MKIII All Comms se mi taky konečně podařilo zablokovat to věčný posouvání volantu.
Je to výborná pomůcka, která dokáže co dealerská diagnostika neumí. :Pohoda:
..náhodou někdo tady u nás neumí repasovat měchy?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 01 kvě 2013 19:59
od MadTom
A co s tím měchem je? Já jsem jeden y D2, co byl porézní lehce fouknul pěnou na nouzovou opravu gum, natočil to tou porézní částí směrem dolu a nechal být. Zatím to vypadá, že na stole to tlak drží. Uvidím, až to dám do auta. On teda ani předtím nebyl vyloženě špatnej -prostě pomalej únik. Takže jako rezervní bude v pohodě.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 01 kvě 2013 20:09
od KRANG
Jo to je dobrej nápad s tou pěnou, to bych mohl zkusit. Díra v něm neni, je jenom zpuchřelej. Je to původní ještě Delphi, jedenáct let starej.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 01 kvě 2013 22:54
od Luboš M.
KRANG píše:Jo to je dobrej nápad s tou pěnou, to bych mohl zkusit. Díra v něm neni, je jenom zpuchřelej. Je to původní ještě Delphi, jedenáct let starej.
Ahoj Krangu jedeš do Jihlavy? Mohl bys tu diahnostiku vzít sebou, potřeboval bych to taky vyrušit a ještě to posouvání sedačky. Vzal bych tě ten střední panel, co jsi mi posílal.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 02 kvě 2013 00:12
od eliott
Po výměně měchu ale není kalibrace nutná.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 02 kvě 2013 07:43
od Lukasino
Madtom, Krang: nechci Vám do toho kecat, ale nebylo by dobré ho spíš vyměnit? Než čekat, že rupne klidně x set km od domova? Vždyť na LR to stojí pár korun a je to spojený s tlumičem, ten po 11 letech taky nebude nejlepší...

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 02 kvě 2013 08:37
od MadTom
Souhlasím, proto jsem psal, že jsem ho zkusil na Disco2 opravit jako náhradní. Z čehož plyne, že když ho budu mít ssebou, tak nikdy nepraskne. :Pohoda:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 02 kvě 2013 08:45
od Lukasino
A jó, v tom případě se omlouvám, dočetl jsem to až po "Uvidím, až to dám do auta." z čehož jsem usoudil že půjde zpátky :oops: :grin:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 02 kvě 2013 08:47
od KRANG
Ja to taky bral tak, ze se mi tu ted vali zpuchrelej mech a ze bych ho repasoval do zasoby. V US prave repasujou zpusobem, ze daj novej mech na starej tlumic, me zajimalo jestli to nekdo dela u nas.

Kalibraci jsem musel udelat, byly tam rozdily 1-2cm.

Do Jihlavy nejedu, ale jestli pojedes kolem Kamenice P-V, tak se stav a bloknem to.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 02 kvě 2013 17:34
od pan klobouk
Jak tak pozoruju,tak se na L322 víceméně mění jenom přední měchy.Co zadní má někdo zkušenost s výměnou,nebo jsou na věky?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 03 kvě 2013 21:33
od KRANG
Výměna měchu mi připoměla přítomnost jedovatějších dvoupístkovejch brzdičů původem z X5. :Pohoda:

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 05 kvě 2013 18:01
od KRANG
Luboš M. píše: Mohl bys tu diahnostiku vzít sebou, potřeboval bych to taky vyrušit a ještě to posouvání sedačky.
Jsem zjistil, že je potřeba to zablokovat pro každej klíč zvlášť. Jestli máš dva nebo víc, tak je vem všechny.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 31 kvě 2013 19:39
od DoplnkyNaAuto.cz
Ahoj, tak sem potřeboval vyměnit baterku v Range Roveru a nejde mi po výměně dálka... Měnil sem hlavní baterku auta... není na to nějakej trik jak to zprovoznit? díky za info. Baterie v klíčku sou 4 měsíce staré.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 31 kvě 2013 22:32
od Lukasino
U P38 je na to fígl s otevřením auta, snad zapnutím spínačky a zmáčknutím tlačítka na DO, ale u L322 to bude asi záležitost diagnostiky :?

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 01 čer 2013 23:38
od pan klobouk
To je divný. Já měnil baterku taky a nic jsem přes diagnostiku neřešil a DO fungovalo. Pouze po prvním startu to po mě chtělo kalibraci pérování volantem.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 02 čer 2013 11:27
od Lukasino
Je fakt, že jsem taky několikrát odpojoval baterii a DO šlo vždy bez problému...

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8

Napsal: 02 čer 2013 15:28
od krestak
Výmněna baterie nemá vliv na dálku 8) mněněno několikrát a bez problému :wink: