RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
-
- Příspěvky: 15258
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Nanocom je i pro L322, D4, a další nové LR - jenom si člověk zaplatí za které auta chce/potřebuje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Buď jsem blázen, nebo to tam nevidím 
http://www.nanocom-diagnostics.com/shop ... withoutvat
Vidím starší a novější, ale přesně první ročníky L322 před faceliftem nikoliv. Pro L322 tam mají až pro druhý facelift 2010-2012...

http://www.nanocom-diagnostics.com/shop ... withoutvat
Vidím starší a novější, ale přesně první ročníky L322 před faceliftem nikoliv. Pro L322 tam mají až pro druhý facelift 2010-2012...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Takže mám být "průkopník" a vyzkoušet něco sám?
Jinak pro majitele L322, alespoň u prvních ročníků bych doporučil nechat zkontrolovat brzdové trubičky které vedou k zadním brzdám, mě už stihla jedna rupnout a ta druhá neměla do toho stavu moc daleko. Ruplo mi to cca uprostřed auta pod řidičem a co jsem se dočetl na jiných fórech, není to vůbec neobvyklé. Je to tam tak šikovně zadeklované, že se tam voda a bordel dostane a už zůstane

Jinak pro majitele L322, alespoň u prvních ročníků bych doporučil nechat zkontrolovat brzdové trubičky které vedou k zadním brzdám, mě už stihla jedna rupnout a ta druhá neměla do toho stavu moc daleko. Ruplo mi to cca uprostřed auta pod řidičem a co jsem se dočetl na jiných fórech, není to vůbec neobvyklé. Je to tam tak šikovně zadeklované, že se tam voda a bordel dostane a už zůstane

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- pooh
- Příspěvky: 713
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
ciastocne mozem vysvetlit aj s tym, ze hlavne v anglicky rozpravajucich krajinach na L322 pouzivaju vseobecne vyraz VOGUE. Je to kvoli tomu aby tak identifikovali a odlisovali od ostatnych rad ako RR Classic a P38. dokonca P38 volakedy nazyvali ako NEW Range Rover, takze musili nejak rozlisit. ciselne pomenovanie je trosku "hardcore" pre obycajnych ( nie LR entuziasticky nastavenych ) ludi, a preto ked u nas niekto povie Range Rover, oplati sa opytat aky rocnik, ale v zahranici ked niekto povie Vogue, tak to treba preverit co s tym myslel, lebo casto tym len naznacuje ze je to L322.Lukasino píše: Ale poslední dobou potkávám v inzerátech spoustu aut, co mají podle mě VOGUE výbavu a přitom vzadu mají HSE.
Čím se to tedy rozlišuje? Ne, že by to bylo nějak důležité, ale zajímá mě to
U nas to takto nebolo, lebo ani nebolo tolko takych aut, ale na zapade prakticky od 1970 je sucastou trhu a nielen tak , ze vacsinou len v casopisoch, ale pomerne casto ich mohli stretnut na ulici.
a mozno ze prave takto pomalicky aj u nas to objavi ale niekedy aj fakt ide o to, ze ked nevedia co znamena, aj tak tam napisu, lebo lepsie vyzera, a mozno aj skor padne niekomu do oka .

Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Pooh, tomu bych rozumněl, ale v dost inzerátech je to i opačně, auto je Vogue a oni to označují jako HSE.
Současně by mě zajímala specifikace, protože občas mě Vogue překvapuje nízkou výbavou
Jinak šikovná věc, pokud potřebujete spárovat klíček na L322, tak tady je parádní návod. Sice se to zdá dlouhé, ale za dvě minuty nemáte co dělat a fakt to funguje, ráno vyzkoušeno a nastaveno
Initialisation Procedure
1
Ensure the vehicle is unlocked and the driver and front passenger doors are closed.
2
Install a key/remote handset in the ignition switch, then turn the ignition switch to position I and back to position
0 in less than 5 seconds to put the BCU into the initialisation mode. Continue the procedure within 30 seconds
of turning the ignition switch to position 0.
3
Remove the key/remote handset from the ignition switch.
4
Press and hold the unlock button for a maximum of 15 seconds. During this time, momentarily press the lock
button three times within 10 seconds.
5
Release both buttons.
6
Successful initialisation is indicated by the BCU locking then unlocking the vehicle. If this does not occur, repeat
step 4.
7
Repeat steps 4 and 5 with all other remote handsets belonging to the vehicle (4 maximum). Begin the
initialisation of each remote handset within 30 seconds of completing the previous initialisation, or the BCU will
drop out of the initialisation mode and the complete procedure will have to be started again. - See more at: http://forums.roversnorth.com/showthrea ... ig-new-key
zdroj: http://forums.roversnorth.com/showthrea ... ig-new-key
Pro úplnost, na jiném serveru jsem se dočetl, že je vhodné klíček při programování držet v úrovni hlavy, aby byl blíže přijímači
Současně by mě zajímala specifikace, protože občas mě Vogue překvapuje nízkou výbavou

Jinak šikovná věc, pokud potřebujete spárovat klíček na L322, tak tady je parádní návod. Sice se to zdá dlouhé, ale za dvě minuty nemáte co dělat a fakt to funguje, ráno vyzkoušeno a nastaveno

Initialisation Procedure
1
Ensure the vehicle is unlocked and the driver and front passenger doors are closed.
2
Install a key/remote handset in the ignition switch, then turn the ignition switch to position I and back to position
0 in less than 5 seconds to put the BCU into the initialisation mode. Continue the procedure within 30 seconds
of turning the ignition switch to position 0.
3
Remove the key/remote handset from the ignition switch.
4
Press and hold the unlock button for a maximum of 15 seconds. During this time, momentarily press the lock
button three times within 10 seconds.
5
Release both buttons.
6
Successful initialisation is indicated by the BCU locking then unlocking the vehicle. If this does not occur, repeat
step 4.
7
Repeat steps 4 and 5 with all other remote handsets belonging to the vehicle (4 maximum). Begin the
initialisation of each remote handset within 30 seconds of completing the previous initialisation, or the BCU will
drop out of the initialisation mode and the complete procedure will have to be started again. - See more at: http://forums.roversnorth.com/showthrea ... ig-new-key
zdroj: http://forums.roversnorth.com/showthrea ... ig-new-key
Pro úplnost, na jiném serveru jsem se dočetl, že je vhodné klíček při programování držet v úrovni hlavy, aby byl blíže přijímači

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- pooh
- Příspěvky: 713
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
tak sorry, zle som to pochopil[emoji40]
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
V pohoděpooh píše:tak sorry, zle som to pochopil[emoji40]


Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Lukasino, už jsi vybral nějakou tu diagnostiku?Lukasino píše:Buď jsem blázen, nebo to tam nevidím
http://www.nanocom-diagnostics.com/shop ... withoutvat
Vidím starší a novější, ale přesně první ročníky L322 před faceliftem nikoliv. Pro L322 tam mají až pro druhý facelift 2010-2012...
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Milunak: Vzhledem k tomu, že za poslední měsíc jsem do RR narval půlku pořizovačky, tak jsem vyměkl a koupil tu levnější variantu - iCarsoft i930
Sice to umí jen "blbé čtení a mazání" bez možnosti nastavení, ale zase to není omezené na model / VIN.
Ještě jsem nic k tomu nepsal, protože jsem zatím byl schopen to jen zaktualizovat a už to týden vozím v autě bez vyzkoušení
Dnes to snad vyzkouším, tak pak napíšu nějaké dojmy
Objednával jsem to nakonec na UK eshopu a bylo to ještě levnější (3.700,-Kč myslím).

Ještě jsem nic k tomu nepsal, protože jsem zatím byl schopen to jen zaktualizovat a už to týden vozím v autě bez vyzkoušení

Dnes to snad vyzkouším, tak pak napíšu nějaké dojmy

Objednával jsem to nakonec na UK eshopu a bylo to ještě levnější (3.700,-Kč myslím).
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zneužiju vlákno, když se tu řeší i ty úpravy.
No a pochlubím se drobným úspěchem - upgrade palubní navigace.
Tady na fóru jsem na to nenarazil a třeba to někomu pomůže, třeba klukům co o stránku dřív řešili nefunkční navigaci a starý mapy.
Mám Range z roku 2004 s BMW elektronikou, takže co se dá, je vyměnit navigaci MKIII která tam je, za MKIV z BMW, a přehrát firmware. Ten se dá vygooglovat asi během pěti minut, nebo můžu poskytnout placku.
Tímhle krokem získáte to, že nová jednotka narozdíl od původní baští DVD, takže vám tam půjdou nový BMW mapy který nejsou vůbec špatný.
Celá operace člověku kterej to v životě neviděl (mě) zabere asi 20minut. Někdo kdo už kábly v autě rozpojoval a ví jak je to zacvakaný to nezabere víc jak deset minut. Přehráním firmwaru vás provede navigační displej, obnáší to asi dvě zapnutí a vypnutí klíčku.
Funguje mi to přes půl roku, takže pohoda.
No a pochlubím se drobným úspěchem - upgrade palubní navigace.
Tady na fóru jsem na to nenarazil a třeba to někomu pomůže, třeba klukům co o stránku dřív řešili nefunkční navigaci a starý mapy.
Mám Range z roku 2004 s BMW elektronikou, takže co se dá, je vyměnit navigaci MKIII která tam je, za MKIV z BMW, a přehrát firmware. Ten se dá vygooglovat asi během pěti minut, nebo můžu poskytnout placku.
Tímhle krokem získáte to, že nová jednotka narozdíl od původní baští DVD, takže vám tam půjdou nový BMW mapy který nejsou vůbec špatný.
Celá operace člověku kterej to v životě neviděl (mě) zabere asi 20minut. Někdo kdo už kábly v autě rozpojoval a ví jak je to zacvakaný to nezabere víc jak deset minut. Přehráním firmwaru vás provede navigační displej, obnáší to asi dvě zapnutí a vypnutí klíčku.
Funguje mi to přes půl roku, takže pohoda.
Naposledy upravil(a) Kubrtos dne 03 zář 2014 21:51, celkem upraveno 1 x.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Já zase používám Hawkeye a ted jsem narazil na toto....má to doživotní aktualizaci a dokáže to načíst pomalu všechny auta a je to za slušný peníze.Lukasino píše:Milunak: Vzhledem k tomu, že za poslední měsíc jsem do RR narval půlku pořizovačky, tak jsem vyměkl a koupil tu levnější variantu - iCarsoft i930Sice to umí jen "blbé čtení a mazání" bez možnosti nastavení, ale zase to není omezené na model / VIN.
Ještě jsem nic k tomu nepsal, protože jsem zatím byl schopen to jen zaktualizovat a už to týden vozím v autě bez vyzkoušení![]()
Dnes to snad vyzkouším, tak pak napíšu nějaké dojmy
Objednával jsem to nakonec na UK eshopu a bylo to ještě levnější (3.700,-Kč myslím).
http://www.univer.cz/pristroj-pro-komun ... 123-id4119
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
To se líbí aji mě. Možná o tom začnu uvažovat, za ty prachy mít minidiagnostiku se hodí vždycky.MILUNAK píše:Já zase používám Hawkeye a ted jsem narazil na toto....má to doživotní aktualizaci a dokáže to načíst pomalu všechny auta a je to za slušný peníze.Lukasino píše:Milunak: Vzhledem k tomu, že za poslední měsíc jsem do RR narval půlku pořizovačky, tak jsem vyměkl a koupil tu levnější variantu - iCarsoft i930Sice to umí jen "blbé čtení a mazání" bez možnosti nastavení, ale zase to není omezené na model / VIN.
Ještě jsem nic k tomu nepsal, protože jsem zatím byl schopen to jen zaktualizovat a už to týden vozím v autě bez vyzkoušení![]()
Dnes to snad vyzkouším, tak pak napíšu nějaké dojmy
Objednával jsem to nakonec na UK eshopu a bylo to ještě levnější (3.700,-Kč myslím).
http://www.univer.cz/pristroj-pro-komun ... 123-id4119
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ale to z Univeru umí jen motor, převodovku, brzdy a airbagy, ne?
Zrovna diagnostika motoru a převodovky musí být volně přístupná, takže na to stačí i prachobyčejná mašina za pár stovek a umí to taky všechny auta...
Na to mám tohle a funguje to dobře
http://www.ebay.com/itm/MS509-OBDII-OBD ... ls&vxp=mtr
Jinak jsem samozřejmě dneska opět nestihl diagnostiku vyzkoušet (iCarsoft), tak snad zítra
Zrovna diagnostika motoru a převodovky musí být volně přístupná, takže na to stačí i prachobyčejná mašina za pár stovek a umí to taky všechny auta...
Na to mám tohle a funguje to dobře

http://www.ebay.com/itm/MS509-OBDII-OBD ... ls&vxp=mtr
Jinak jsem samozřejmě dneska opět nestihl diagnostiku vyzkoušet (iCarsoft), tak snad zítra

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 15258
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jakej je rozdíl mezi čtečkou chybových kódů s tabulkou, která říká, kterej kód je co, a plnou diagnostikou?
- Plná diagnostika umí vyčítat live-data tedy okamžité hodnoty ze senzorů motoru - dá se tedy podle jízdního režimu kvalifikovaně zjišťovat, co se děle.
- plná diagnostika umí ovládat akční členy v motoru - teda třeba zapnout nuceně relé spínající elektrickej ventilátor, aby se dalo vyzkoušet, že tento funguje a že se třeba motor nepřehřívá jenom kvůli jeho nefunkčnosti
- plná diagnostika umí nastavovat parametry motoru - třeba nakódovat vstřikovače nebo spárovat imobilizér.
a to samé platí i o ostatních řídících jednotkách v autě.
Plná diagnostika bude nejspíše za jinou cenu, než obecná čtečka chybových kódů, a hlavně bude vyžadovat od obsluhy jinou úroveň znalostí - aby ji vůbec byla obsluha schopná využít.
Takže to, že někdo někde napíše, že daná věc podporuje dané auto, je podle mě hodně málo informací a sehnat detailní informace, co všechno to u daného auta podporuje a umí není vždy snadné. A hlavně, musí se vědět, co to v daném autě vůbec může umět (jaké jednotky s jakými funkcemi v autě jsou), aby se to mohlo porovnat s tím, co deklaruje výrobce diagnostiky.
Jinak, pokud to budu brát s tím, že mám čtečku chybových kódů a k ní kamaráda na telefonu, co mě bude případně navigovat při opravě, tak i taková čtečka hodně pomůže.
- Plná diagnostika umí vyčítat live-data tedy okamžité hodnoty ze senzorů motoru - dá se tedy podle jízdního režimu kvalifikovaně zjišťovat, co se děle.
- plná diagnostika umí ovládat akční členy v motoru - teda třeba zapnout nuceně relé spínající elektrickej ventilátor, aby se dalo vyzkoušet, že tento funguje a že se třeba motor nepřehřívá jenom kvůli jeho nefunkčnosti
- plná diagnostika umí nastavovat parametry motoru - třeba nakódovat vstřikovače nebo spárovat imobilizér.
a to samé platí i o ostatních řídících jednotkách v autě.
Plná diagnostika bude nejspíše za jinou cenu, než obecná čtečka chybových kódů, a hlavně bude vyžadovat od obsluhy jinou úroveň znalostí - aby ji vůbec byla obsluha schopná využít.
Takže to, že někdo někde napíše, že daná věc podporuje dané auto, je podle mě hodně málo informací a sehnat detailní informace, co všechno to u daného auta podporuje a umí není vždy snadné. A hlavně, musí se vědět, co to v daném autě vůbec může umět (jaké jednotky s jakými funkcemi v autě jsou), aby se to mohlo porovnat s tím, co deklaruje výrobce diagnostiky.
Jinak, pokud to budu brát s tím, že mám čtečku chybových kódů a k ní kamaráda na telefonu, co mě bude případně navigovat při opravě, tak i taková čtečka hodně pomůže.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
MadTom: Jasně, bavíme se tady o hračkách kolem 5tis., za to nikdy plná diagnostika nebude, ale je to šikovný pomocník na cestě, kdy často stačí kód vyhledat přes google a člověk je moudřejší co to může být. Nehledě na to, že některé závady občas stačí jen odmáznout (myslím třeba podvozek atd.)
Jinak i tyhle levné věci (i ten číňan za stovky korun) umí live data z ECU motoru.
Vyzkoušel jsem dneska ten iCarsoft a fakt to funguje
Jen to nemá celkový výpis závad, ale člověk musí jít po jednotlivých jednotkách (nebo jsem tu možnost zatím neobjevil). Jak bude čas, pohraju si s tím více...
Jinak i tyhle levné věci (i ten číňan za stovky korun) umí live data z ECU motoru.
Vyzkoušel jsem dneska ten iCarsoft a fakt to funguje

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 15258
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jedna věc - pokud si to člověk pořídí s tím, že to na svém autě odzkouší a uvidí, tak proč ne. Ale musí počítat s tím, že to taky nemusí zvládnout všechny jednotky, třeba i jenom kvůli tomu, že mají jinou verzi. Na druhou stranu novější auta se čím dál více blíží jakémusi standardu a čím dál lépe ho dodržují.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Odbočím ještě od diagnostik k úpravám.
Na zahraničních fórech jsem objevil že by snad měl jít nahradit vestavěnej telefon blootooth jednotkou z X5ky. Nemáte s tím někdo zkušenost?
No a když jsme tak u toho, potřeboval bych přidat webasto telestart a nevím jak na to - co jsem tak pochopil z toho co jsem našel, tak by to měl být taky originál modul kterej se jenom připojí do přípravy napravo v kufru a povolí diagnostikou, ale radši se ptám.
Na zahraničních fórech jsem objevil že by snad měl jít nahradit vestavěnej telefon blootooth jednotkou z X5ky. Nemáte s tím někdo zkušenost?
No a když jsme tak u toho, potřeboval bych přidat webasto telestart a nevím jak na to - co jsem tak pochopil z toho co jsem našel, tak by to měl být taky originál modul kterej se jenom připojí do přípravy napravo v kufru a povolí diagnostikou, ale radši se ptám.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- desmosedici-rr
- Příspěvky: 256
- Registrován: 04 dub 2014 17:55
- auto: free
- Bydliště: Plzeň-Blatná
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj!
Mám prosbičku, nemáte někdo zkušenost s hlukem od ventilátoru/čepadla?? co je v motorovém prostoru v krabici před filterboxem?
Zřejmě je tam KO ložisko??, protože jednou za čas to začne výrazně pískat, ve chvíli kdy je nad 25°C, tak klidně několik hodin v kuse
Co s tím? Oprava? Výměna?
Děkuji
Mám prosbičku, nemáte někdo zkušenost s hlukem od ventilátoru/čepadla?? co je v motorovém prostoru v krabici před filterboxem?
Zřejmě je tam KO ložisko??, protože jednou za čas to začne výrazně pískat, ve chvíli kdy je nad 25°C, tak klidně několik hodin v kuse

Co s tím? Oprava? Výměna?
Děkuji

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322