





Moderátor: Safraporte
haha to já mám jinou blbuvzdornost - přijedu a musím vylézt, otevřít dvoje vrata a pak teprve zajet do garáže, no a zatím se mi to ochladíMadTom píše:Ad TURBO a jeho chlazení - existuje systém, kterej nepovolí vypnutí motoru okamžitě, ale až po určité době - aby se turbo stihlo dochladit. Je to trošku blbuvzdorné řešení pro tuněné oktávky a podobně, se kterýma panáček přitelí 180 po dálnici až k baráku a hned chcípne motor, aby šetřil naftu.Jinak prpo normálního člověka stačí chvilku počkat a hlavně u toho přemýšlet.
No ja ti nevim, ale v lehkem stoupani mi to 150-160 jede a na rovince mi to jede rovnych 170 bez toho abych ho nejak ukecavaltagr píše:hm dík za poznatek to jsi to posunul na max co asi jde a nevím jak v manuálu, al v automatu mám na 160 km/h teprve 3600 otáček, ale už to víc nejde roztočit, jako by to nemělo sílutakže asi nejde o převodovku , ale už výkon a točák , Nejezdím víc jak 130 a tohle byla jen zkouška v lehkém stoupání v noci na dálnici
Aha...tagr píše:jo o to máš pravdu s těmi kW, ale jak je to s kvalitou pro BMW a LR je otázka , někde o jednoho človíčka co dělal v motorárně kde se motory dělají prý jsou 2 kvality a z toho i odvozené kW tak nevím
No tak na vymenu motoru z nejakeho BMW (idealne jeste treba z D) se muzu "z vysoka vys*at"... Nejak me pomalu opousti ten pocatecni zapal o veci a zatim na to asi kaslu... Pokud si to tady necha jeste nekdo nacipovat a bude to mit po nejake dobe vsechno OK tak o tom zase zacnu premyslet no...tagr píše:tak že asi bude lepší si sehnat motor z BMW a dát ho sem pak klidně se 110 kW snad ostatní agregáty vydrží, ale to by měli
, ale s ohledem na převodovku, IRD a ostatní to vidím jako hraniční výkon , pak už to je o výdrž komponent