Stránka 2 z 2
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 16 led 2021 16:02
od Kokesek
HST píše:Tak na poslednim servisu 4 vstriky, ktere jsem mel od Kokeska, vymeneny. Uz byly fakt spatny. Nalet 250 tisic.
Auto ted v zime uz skoro nestartovalo.
Po vymene vse ok, chyta krasne.
Pockej jako ze si na ty moje najel 250? Nebo ze si je teprve tedka pouzil ty co jsem ti daval?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 17 led 2021 18:25
od petr štrof
tak se taky zeptám
jakožto 1. majitel D3 , už kroutím ten 390 tis se vším původním a autu ani mě se nezdá na motoru nic špatně ,
tak bych měl nechat změřit vstřiky?
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 17 led 2021 18:56
od MadTom
Proč? Já bych vyměnil naftovej filtr a kouknul se, co je uvnitř - lepší servisy co dělají moderní naftové vstřikování tohle umí. Jestli tam nebudou šponky nebo jiný čurbes, tak změřit přepad. A jinak jezdit.
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 18 led 2021 20:58
od HST
Kokesek píše: 16 led 2021 16:02
HST píše:Tak na poslednim servisu 4 vstriky, ktere jsem mel od Kokeska, vymeneny. Uz byly fakt spatny. Nalet 250 tisic.
Auto ted v zime uz skoro nestartovalo.
Po vymene vse ok, chyta krasne.
Pockej jako ze si na ty moje najel 250? Nebo ze si je teprve tedka pouzil ty co jsem ti daval?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jako ze jsem teprve tedka daval ty od tebe

Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 21 úno 2021 12:51
od Lukasino
Zeptám se na podobné téma, chtěl jsem načíst korekce na vstřikách na SDV6 2012, ale klasicky mezi live daty jsem to nenašel... Jediné co jsem našel je tohle, ale dá se z toho něco poznat?

Nebo potřebuji lepší diagnostiku...
Problémy nemám, ale ze zvědavosti mě to zajímalo...
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 22 úno 2021 00:23
od Hubert
To jsou korekční hodnoty vstřiků. Používají se pro tzv. zápis vstřiků do ECU
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 22 úno 2021 07:06
od Lukasino
Aha, děkuji

Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 29 pro 2023 18:41
od mot3020
Jakou diagnostiku používáte na kódování vstřiků (zápis do ECU)? Vyměnil jsem jeden vstřik a potřebuji tam zadat jeho číslo, moje diagnostika Launch ani Delphi (cracknutá) to neumí. Umí to Bosch? Origo vstřiky mám Siemens VDO a ten nový je Continental. Je to Discovery 3, rok 2004, 2.7 TDV6.
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 29 pro 2023 18:42
od Kokesek
Se nekoduji na d3
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 29 pro 2023 18:45
od mot3020
Kokesek píše: 29 pro 2023 18:42
Se nekoduji na d3
v katalogu při objednávce tam bylo psané, že je potřeba zápis do ECU, tak teď nevím. Je fakt, že to s tím jede i bez zápisu

Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 29 pro 2023 19:59
od Hubert
Ano TDV6 2.7 se nezapisují. U 3.0 ano.
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 31 pro 2023 22:57
od ferjon
Chlapci majú pravdu. D3 nechce kody vstrekov, ona si to dolaďuje podľa chodu motora a vybrácií.
Ani Launch, ani Delphy, ani Bosch nemá takú funkciu.
Čo sa vstrelov týka. Dačo som s nimi zažil.
Takže:
Keď máš všetko ok a v zime d3 lion neštartuje sú zlé tie piezoelektronické vstreky siemens vdo.
Potom vstreky von a ideme testovat na spomínane stolice na predošlej strane.
Výsledok bol vstreky síce na hranici hodnôt ale ok.
Ale piezomoduly KO.
Sranda bola to, že sa nedajú kúpiť, tak jedine nové vstreky.
A huraaa v zime štartujeme ako za mlada.
Keď si pozeraš korekcie, tak isto si tie korekcie sleduje ecu a keď sú mimo tolerancie tak ti vyhodí závadu na príslušnom valci.
A závada znamená, že je problém so spaľovaním na valci.
Takže to môže byť vstrek alebo môže to byť ventil a môže to byť ojničné ložisko.
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 17 lis 2025 18:08
od Mattyfu
Ahoj mám takový problém na své D3 TDV6. Disco mi po studeném startu asi 10 sec. zatraktoruje a když jsem se díval do paměti závad psalo mi to rovnoměrný chod motoru překročená mez 5 válec, když jsem se podíval na hodnoty vstřiků tak 5. Vstřik byl opravdu nejhorší a to s hodnotou pohybující se mezi hodnotou 795-870. Takže jsem vyměnil vstřik za nový a na startu motoru to nemělo žádný vliv. Když jsem podíval na hodnoty vstřiku tak mi to ukazuje na novém vstriku hodnotu 650....takže úplně špatně jelikož by měl být mezi 900-1200. Vím že do toho mluví komprese a hodnota je orientační, nicméně proč je u nového vstřiku mnohem horší?
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 18 lis 2025 15:02
od Kubečka81
Ahoj, zeptám se blbě…vyměnil jsi opravdu ten správný vstřik? ……vyčistil jsi dosedací plochu+nová podložka
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 18 lis 2025 17:02
od Mattyfu
Ahoj, napsal jsem to asi blbě ale přesně podle tohoto nákresu jsem postupoval, tj válec č.3 vstřik č.5, což jsem si od kontroloval i porovnáním hodnot před a po. ano plochu jsem ošetřil a nový vstřik měl na sobě i novou podložku. Právě docela nechápu to zhoršení, tam kdyby to přece blbě sedělo tak by mi neseděla ani přívodní vysokotlaká trubka nebo to podfukovalo, což byla první myšlenka, která mě napadla. Jako napadá mě si to projít znovu ale moc tomu nevěřím.
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 19 lis 2025 08:57
od Kubečka81
Hele, pokud je podložka dobře usazená, tak to bude asi mechanický:((…. zkusil bych zpětný odtok na vstřicích, tlak na liště a pak asi kompresi přes vstřik ….
Re: Discovery 3 TDV6 Vstřiky - korekční hodnoty - kdy už je to na výměnu
Napsal: 19 lis 2025 09:10
od Kubečka81
Jo a děje se tak proto, protože ty hodnoty 650 nebo kolik píšeš nejsou fyzická dávka vstřiku, jsou to korekce rovnoměrnosti chodu, které vyhodnocuje ECU na základě otáčkových výkyvů klikové hřídele….proto ten starý vstřik mohl maskovat jiný problém ECU upravuje dávku, protože jeden válec zpomaluje klikovku …..zkusil bych asi všechno co jsem psal + možná nechat otestovat všechny vstřiky