Ono to musí otevírat stejně pod tlakem jak bez. Normálně v systému moc tlaku není. Takže znovu do vody a tentokrát s teploměrem, jestli otevírá podle toho, co je na termostatu napsané. Jestli třeba o 5°C jinak, tak už je to docela velkej rozdíl.
A hlavně zkontrolovat, jestli je to správnej termostat - měl by tu teplotu na sobě mít vyraženou. Většinou ve stejném pouzdru existuje více než jeden typ a liší se to právě to teplotou.
O nevhodném umístění termostatu v motoru bych vůbec neuvažoval, a hledal bych chybu jinde.
Jako většina věcí je to o tom měřit, nejenom odhadovat. Tedy i vědět, jakou má chladící kapalina v motoru doopravdy teplotu.
Zrovna na palubní budík bych v tomto případě moc nespoléhal.
A poznámka na okraj - u několika různých motorů jsem viděl problémy s vodní pumpou, které do doby její demontáže nebyly nijak viditelné - neměla vůli na hřídeli, netekla. PO demontáži jsme našli lopatková kola téměř bez lopatek, nebo se téměř volně protáčející na hřídeli. Bylo to u motorů, kde se furt nevědělo, proč se hodně hřejí. Prostě proto, že kapalina necirkulovala jak měla. Takže termostat nemusí být jediný problém.
TEPLOMĚR CHLADÍCÍ KAPALINY u FL 1,8 rv98
Moderátor: Safraporte
-
- Příspěvky: 15007
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TEPLOMĚR CHLADÍCÍ KAPALINY u FL 1,8 rv98
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- ludarover
- Příspěvky: 118
- Registrován: 18 lis 2012 22:26
- tel.: 606264964
- auto: LR fleerander
- Bydliště: Nymburk
Re: TEPLOMĚR CHLADÍCÍ KAPALINY u FL 1,8 rv98
Na termostatu jsou vyražené dvě osmičky 88 tudíž je to ten co tam byl. V konvici otevírají přibližně oba stejně vodu musím tedy nějak změřit. Vodní pumpu jsem dával před dvouma lety novou a teď jsem jí kontroloval lopatky má dobré nikde žádná vůle a ještě mě napadlo jestli se neprotáčí na hřídelce tak jsem jí dal do svěráku a hodně ztěžka se protáčí, ale fakt musím zabrat.MadTom píše: ↑11 bře 2018 10:07 Ono to musí otevírat stejně pod tlakem jak bez. Normálně v systému moc tlaku není. Takže znovu do vody a tentokrát s teploměrem, jestli otevírá podle toho, co je na termostatu napsané. Jestli třeba o 5°C jinak, tak už je to docela velkej rozdíl.
A hlavně zkontrolovat, jestli je to správnej termostat - měl by tu teplotu na sobě mít vyraženou. Většinou ve stejném pouzdru existuje více než jeden typ a liší se to právě to teplotou.
O nevhodném umístění termostatu v motoru bych vůbec neuvažoval, a hledal bych chybu jinde.
Jako většina věcí je to o tom měřit, nejenom odhadovat. Tedy i vědět, jakou má chladící kapalina v motoru doopravdy teplotu.
Zrovna na palubní budík bych v tomto případě moc nespoléhal.
A poznámka na okraj - u několika různých motorů jsem viděl problémy s vodní pumpou, které do doby její demontáže nebyly nijak viditelné - neměla vůli na hřídeli, netekla. PO demontáži jsme našli lopatková kola téměř bez lopatek, nebo se téměř volně protáčející na hřídeli. Bylo to u motorů, kde se furt nevědělo, proč se hodně hřejí. Prostě proto, že kapalina necirkulovala jak měla. Takže termostat nemusí být jediný problém.
Ten kdo si koupí LR je rázem tam kde vždy chtěl být.
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964
- ludarover
- Příspěvky: 118
- Registrován: 18 lis 2012 22:26
- tel.: 606264964
- auto: LR fleerander
- Bydliště: Nymburk
Re: TEPLOMĚR CHLADÍCÍ KAPALINY u FL 1,8 rv98
Jeste me napadlo jestli to bude fungovat na uplne cistou vodu bude mít asi jinou hustotu ten fridex zjistil jsem ze se me nezene moc voda do radiatoru topeni kdyz necham otevreny ovzdusnovak tak se z toho moc vody nevali.
Ten kdo si koupí LR je rázem tam kde vždy chtěl být.
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964
Re: TEPLOMĚR CHLADÍCÍ KAPALINY u FL 1,8 rv98
No je to super vozítko tahle fritéza.Hele a těsnění je opravdu určitě na tento typ?Ať není někde zapomenutá nějaká díra v těsnění. .A pak už jen pořádně,ale pořádně odvzdušnit,což také není jako sorry hned.A hadice jsi snad nepřeházel??Je to prostě laborace.A co větráci ,ty spustěj když leze rafika nahoru?
- ludarover
- Příspěvky: 118
- Registrován: 18 lis 2012 22:26
- tel.: 606264964
- auto: LR fleerander
- Bydliště: Nymburk
Re: TEPLOMĚR CHLADÍCÍ KAPALINY u FL 1,8 rv98
Hadice jsem neprehazel ale uz jsem se je taky snazil otocit a zaplat buh to neslo. Vetraci zpoustej a ovzdusnuju fakt dokonale ale nezda se ze by se topeni nejak zavratne zaplnovalo vodou, ale nakonec se zaplni a voda z vratky vyteka a pak zacne varit.
Ten kdo si koupí LR je rázem tam kde vždy chtěl být.
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964