Stránka 2 z 2
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 19:57
od Kubák
MadTom píše: 21 dub 2017 12:16
Není, ACE se primárně testuje okamžitě po zapnutí elektriky klíčkem v zapalování. Další testy jsou potom až podle jízdy, když vrčí motor a hydraulika má tlak.
Ano, cívky se dají připojit druhé, nic se tma nepoškodí, ale je to zkoušení náhodně, jestli se něco neprojeví. Elektrika není vidět, proto se musí měřit. A to znamená vědět, co měřím a proč. Cívky se dají z kostky v pohodě sundat, takže tam nemusíš připojovat celou kostku.
A cívky jdou sundat z kostky ACE když máš kostku pevně na autě? Nebo se musí kostka ACE svěsit nějak, nad ní neni moc místa.
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 20:01
od MadTom
ACE kostka je na 3 šroubech chycená k rámu, ty se musí oddělat a kostku opatrně vyhnout na trubkách, aby jsi měl dost místa.
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 20:13
od Kubák
Jj vim vim, jen mam strach aby nezačali sáknout teubky ve spoji s kostkou, je tam vůle? Zkoušel si to?
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 20:18
od MadTom
Ano, dělal jsem to. Ty trubky jsou tam docela na fest, ono ti to moc nedovolí, ale na tohle to stačí.
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 20:27
od Kubák
Vycházím z těchto hlášek Lynx diagnostiky...cívka?
Relé bylo spojeno...
39 One of the DCVs is exhibitting the properties of a PCV. Logged Fault
29 Direction valve 1 hold current not achieved. Logged Fault
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 21:11
od MadTom
Tak nevím, ale ten překlad je divný.
39 - jeden z ventilů pro řízení směru vykazuje parametry ventilu pro řízení tlaku
29 - nebyl dosažen přídržný proud (?) u směrového ventilu
Ventily pro řízení směru jsou ty dna nahoře, ventil pro řízení tlaku je jeden, naproti čidlu tlaku. Z tohoto to vypadá, že jsou prohozené dráty nebo prohozené cívky. Je potřeba to zkontrolovat - podle konektorů a podle barev drátů, jak jsou popsané v RAVE. Cívky ventilů by měly mít různou barvu, jestli si to dobře pamatuju.
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 21:58
od Kubák
Prohozené nejsou, modrý je ten naproti čidlu a dva regulační nahoře, kabely také nejsou prohozené.
Typuju to na jednu z cívek ale z tohohle popisu...jednou to hodilo jen tu chybu 39
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 22:07
od MadTom
Mě to taky házelo problémy s jedním směrovým ventilem a jediné co bylo špatně bylo čidlo tlaku. A natrápil jsem se s tím hodně.
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 22:19
od Kubák
No čidlo tlaku jsme už vyloučily:-( to by bylo to nejjednodušší

je vyměněno za nové...změřim odpory na civkach a uvidí se která bude jiná... už mne fakt nic nenapadá
A to už jsem stokrát četl tohle
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ace.htm
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 22:21
od MadTom
Jenom tě ubezpečím, že odpory cívek jsem měřil - teda tak jak se dalo v autě na konektoru řídící jednotky. Chce to zkusit doopravdy pod proudem, ale to už na ulici v daném čase nešlo.
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 22:30
od Kubák
Když si byl u mne? tak si měřil kabely a cívky skrz konektor? takže to by mělo byt ok?
Tak ted uz mne fakt nebapada NIC
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 22:47
od MadTom
Ano měřil, když jsem měl odpojenej konektor od řídící jednotky ACE a vyloupnutej z něj takovej bílej kus plastu, abych se dostal na kontakty. Ale jenom multiletrem - tedy s malým proudem. Tím nemusí jít poznat, jestli tam někde není špatnej kontakt, co se při malým proudu nemusí projevit. Stejně tak jsem nehledal navzájem prodřené kabely. Na oboje venku na ulici nebylo správní místo a já jsme hlavně neměl tolik času.
Když se do směrového ventilu pustí dost šťávy, tak je pěkně slyšet, jak to v kostce mechanicky cvičí, jak se hýbe jádro ve ventilu. U toho regulačního je to podobné.
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 23:01
od Kubák
Takže jsme vlastně nic nezjistili tim odpojenym konektorem...4 května mám auto dávat k Pešlikovi na více oprav, a tohle je jedna z nich...tak uvidím..fascinuje mne, že v ČR jsi jedinej kdo zná metodiku testování ACE...to jsem celkem nahranej, na anglickym foru pisou ze s nefunkcnim ace nemohu jezdit tydny a tydny ale co mi zbejva...jsem z toho na mrtvici...by mne zajimalo jak tohle řešej lidi, který maj servis a diagnostiku tisíce kilometrů daleko. Stary auto to sice je ale diagnostika je nicneříkající.
Jedinej LYNX říká že na cívce nebylo dosaženo proudu... hezký ale co dál.
Originál servis si taky neví rady, dokonce v HK v autorizáku ani diagnostiku na 2004 auta ani nemají.
Docházej mi nápady...jediné co mne napadá je to z auta vyndat a nahradit klasickejma stabilizatorama ale je to škoda, ACE když funguje tak je vyborny.
Fakt tohle je smula...
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 21 dub 2017 23:51
od peppino
Já jsem jezdil s oranžovou kontrolou asi rok.
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 22 dub 2017 00:45
od Kubák
a v čem byl problém?
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 22 dub 2017 10:00
od peppino
Já měl jen špatný čidlo. Ale je pravda,že se mi občas rozsvítí oranžová, tak to za jízdy vypnu a zapnu a je to zas v poho. A mám manuál.
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 22 dub 2017 10:59
od Kubák
Který čidlo?jsou celkem 3, já už čidlo tlaku vyměnil, akcelerometry pry ukazuji v normě, takže mne napadají už jen cívky a kabeláž.
Cívky mi sice přišli z vraku ale uplně jiné - kostka ACE dorazila stejná ale s jinýma cívkama
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 22 dub 2017 11:21
od peppino
Čidlo co je zprava vepředu na kostce.
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 22 dub 2017 14:29
od Kubák
Tím to bohužel nebylo:-(
Re: D2 - ACE a jeho testování
Napsal: 29 kvě 2017 22:56
od Kubák
ACE vyřešeno:-) vyhodil jsem ho do škarpy a snad bude klid:-) nahrazeno klasickejma stabilizatorama a auto není zas tak moc jiné v chování na silnici...Moc díky Pešlíkovi za práci a velkou ochotu...borec!