Výhody visco zjistíš, když si půjčíš free a zkusíš si vyjet pěkně rozbahněný kopec a hned vyjet pravoúhle na silnici a pokračovat v jízdě. Budeš příjemně překvapen...Hanys_a_Kaca píše:To free je stejne zajimavy auto: at uz tady na foru vlakno zacne jakymkoliv problemem, nakonec se resi ta visco-coze?
Ja si snad budu muset zjistit co to je? Zatim jenom vim, ze nova nefunguje a repasovana nema cenu.
Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???
Moderátor: Safraporte
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???
Jak jsem už psal nemusí být poškozena IRD,k tomu by došlo kdybzs na to kašlal a jezdil dál.Sundej kardan s visko a nech ji repasovat,zatím v pohodě jezdi bez.Dokonce tím ušetříš i nějaký ten litřík benzínu.Podnikat soutěž o nejchytřejší radu a blbnout když je kolega v nouzi je špatné,pokud nesoutěžíte o co nevíce zpráv.Toto forum bz nám mělo pomáhat vykecat se jdi do parlamentu!
Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???
Takže jako mezináprava je ouplně na pitchu joko jo ?Tim píše:Výhody visco zjistíš, když si půjčíš free a zkusíš si vyjet pěkně rozbahněný kopec a hned vyjet pravoúhle na silnici a pokračovat v jízdě. Budeš příjemně překvapen...Hanys_a_Kaca píše:To free je stejne zajimavy auto: at uz tady na foru vlakno zacne jakymkoliv problemem, nakonec se resi ta visco-coze?
Ja si snad budu muset zjistit co to je? Zatim jenom vim, ze nova nefunguje a repasovana nema cenu.

Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???
Dík za podopru tady na fóru, planý keci jsem tady nehledal. Tak za naději s méně vážnou závadou.y.sajty píše:Jak jsem už psal nemusí být poškozena IRD,k tomu by došlo kdybzs na to kašlal a jezdil dál.Sundej kardan s visko a nech ji repasovat,zatím v pohodě jezdi bez.Dokonce tím ušetříš i nějaký ten litřík benzínu.Podnikat soutěž o nejchytřejší radu a blbnout když je kolega v nouzi je špatné,pokud nesoutěžíte o co nevíce zpráv.Toto forum bz nám mělo pomáhat vykecat se jdi do parlamentu!
Takže s tím máš taktéž zkušenost. Právě na někoho takového jsem vznesl tento dotaz. A jak se ti to chová teď po tý repasi visko, všechno v poho? Kdo ti to repasoval? Jestli se můžu spolehnou na repasované díly, nebo šetřit na nové.
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???
Jestli teda můžu jo
, tak repase bych se vůbec nebál. Mám to na autě já a má to i spoustu jiných členů a funguje to bezvadně. Dělá to pan Baláž, tady na fóru je jako ZALAB, ozvi se mu nebo jukni na http://www.litep4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Jestli je v háji VCU poznáš podle toho, že když postavíš auto na rovnou plochu, dáš plnej rejd a zatlačíš, tak se auto nehne. Když je VCU v pohodě, roztlačíš ho. Ta závada ale pravděpodobně podle popisu bude kloub, jak tady kluci psali. Jestli stojíš o radu, tak si nech auto zvednout, zkus vším pořádně zacloumat a uvidíš. Zaměř se na ty klouby a taky na uložení zadní nápravy, tam to taky občas potřebuje poopravit, hlavně silentbloky a to je otázka pár korun. Jak totiž dáš rejd a začneš couvat, tak je to nejvíce namáhaný, proto to dělá jen tehdy
Tak to Ti radím já 



No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???
Tim má pravdu,repasovaných dílů se nemusíš bát určitě p.Baláž,to už je pojem spolehlivosti.Jak dále píše Tim může to být v nápravě ale mnohdy to nezjistíš bez zatížení a na dálku se špatně radí.Mi na Free to dělala spojka a zvlášť v zimě,kdy je ztuhlá.Mám mnoho let praxe jako mechanik ale mýlit se může každý,zvlášť u tohoto záhadného vozu,i tak bych ho neměnil aspoň se člověk nenudí.ať se ti daří!
Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???
Zdravim,
okrem IRD a kardanu to moze byt PREVODOVKA.
Mne sa to tiez stalo, LR Free 2.0 Di, 99, manual - vymenil som IRD (r.v.2002, nie talianska!) a po case zas taky isty problem (cukanie rany) ako pred vymenou IRD, ta bola este v zaruke dal som reklamovat a vydrzala. Vylamalo zuby na ozub. kolese v prevodovke, vymenil som to a od vtedy NO PROBLEM.
okrem IRD a kardanu to moze byt PREVODOVKA.
Mne sa to tiez stalo, LR Free 2.0 Di, 99, manual - vymenil som IRD (r.v.2002, nie talianska!) a po case zas taky isty problem (cukanie rany) ako pred vymenou IRD, ta bola este v zaruke dal som reklamovat a vydrzala. Vylamalo zuby na ozub. kolese v prevodovke, vymenil som to a od vtedy NO PROBLEM.