Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???

#21 Příspěvek od Tim » 09 dub 2013 20:50

Hanys_a_Kaca píše:To free je stejne zajimavy auto: at uz tady na foru vlakno zacne jakymkoliv problemem, nakonec se resi ta visco-coze?
Ja si snad budu muset zjistit co to je? Zatim jenom vim, ze nova nefunguje a repasovana nema cenu.
Výhody visco zjistíš, když si půjčíš free a zkusíš si vyjet pěkně rozbahněný kopec a hned vyjet pravoúhle na silnici a pokračovat v jízdě. Budeš příjemně překvapen...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

y.sajty
Příspěvky: 227
Registrován: 28 dub 2011 16:57
auto: freelander1.8 LPG
Bydliště: Ostravsko

Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???

#22 Příspěvek od y.sajty » 10 dub 2013 11:18

Jak jsem už psal nemusí být poškozena IRD,k tomu by došlo kdybzs na to kašlal a jezdil dál.Sundej kardan s visko a nech ji repasovat,zatím v pohodě jezdi bez.Dokonce tím ušetříš i nějaký ten litřík benzínu.Podnikat soutěž o nejchytřejší radu a blbnout když je kolega v nouzi je špatné,pokud nesoutěžíte o co nevíce zpráv.Toto forum bz nám mělo pomáhat vykecat se jdi do parlamentu!

Uživatelský avatar
Phulc
Příspěvky: 328
Registrován: 28 srp 2009 17:25
Bydliště: LIBEREC

Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???

#23 Příspěvek od Phulc » 10 dub 2013 15:28

Tim píše:
Hanys_a_Kaca píše:To free je stejne zajimavy auto: at uz tady na foru vlakno zacne jakymkoliv problemem, nakonec se resi ta visco-coze?
Ja si snad budu muset zjistit co to je? Zatim jenom vim, ze nova nefunguje a repasovana nema cenu.
Výhody visco zjistíš, když si půjčíš free a zkusíš si vyjet pěkně rozbahněný kopec a hned vyjet pravoúhle na silnici a pokračovat v jízdě. Budeš příjemně překvapen...
Takže jako mezináprava je ouplně na pitchu joko jo ? :D
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !

VilRic
Příspěvky: 4
Registrován: 31 kvě 2012 01:51
auto: Freelander

Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???

#24 Příspěvek od VilRic » 10 dub 2013 19:35

y.sajty píše:Jak jsem už psal nemusí být poškozena IRD,k tomu by došlo kdybzs na to kašlal a jezdil dál.Sundej kardan s visko a nech ji repasovat,zatím v pohodě jezdi bez.Dokonce tím ušetříš i nějaký ten litřík benzínu.Podnikat soutěž o nejchytřejší radu a blbnout když je kolega v nouzi je špatné,pokud nesoutěžíte o co nevíce zpráv.Toto forum bz nám mělo pomáhat vykecat se jdi do parlamentu!
Dík za podopru tady na fóru, planý keci jsem tady nehledal. Tak za naději s méně vážnou závadou.
Takže s tím máš taktéž zkušenost. Právě na někoho takového jsem vznesl tento dotaz. A jak se ti to chová teď po tý repasi visko, všechno v poho? Kdo ti to repasoval? Jestli se můžu spolehnou na repasované díly, nebo šetřit na nové.

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???

#25 Příspěvek od Tim » 10 dub 2013 20:21

Jestli teda můžu jo :chuckle , tak repase bych se vůbec nebál. Mám to na autě já a má to i spoustu jiných členů a funguje to bezvadně. Dělá to pan Baláž, tady na fóru je jako ZALAB, ozvi se mu nebo jukni na http://www.litep4x4.cz" onclick="window.open(this.href);return false; Jestli je v háji VCU poznáš podle toho, že když postavíš auto na rovnou plochu, dáš plnej rejd a zatlačíš, tak se auto nehne. Když je VCU v pohodě, roztlačíš ho. Ta závada ale pravděpodobně podle popisu bude kloub, jak tady kluci psali. Jestli stojíš o radu, tak si nech auto zvednout, zkus vším pořádně zacloumat a uvidíš. Zaměř se na ty klouby a taky na uložení zadní nápravy, tam to taky občas potřebuje poopravit, hlavně silentbloky a to je otázka pár korun. Jak totiž dáš rejd a začneš couvat, tak je to nejvíce namáhaný, proto to dělá jen tehdy :wink: Tak to Ti radím já :Sorry:
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

y.sajty
Příspěvky: 227
Registrován: 28 dub 2011 16:57
auto: freelander1.8 LPG
Bydliště: Ostravsko

Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???

#26 Příspěvek od y.sajty » 11 dub 2013 09:48

Tim má pravdu,repasovaných dílů se nemusíš bát určitě p.Baláž,to už je pojem spolehlivosti.Jak dále píše Tim může to být v nápravě ale mnohdy to nezjistíš bez zatížení a na dálku se špatně radí.Mi na Free to dělala spojka a zvlášť v zimě,kdy je ztuhlá.Mám mnoho let praxe jako mechanik ale mýlit se může každý,zvlášť u tohoto záhadného vozu,i tak bych ho neměnil aspoň se člověk nenudí.ať se ti daří!

Uživatelský avatar
nairam
Příspěvky: 17
Registrován: 10 kvě 2010 12:50
auto: Freelander

Re: Při couvání v rejdu škubnutí a rána ???

#27 Příspěvek od nairam » 14 dub 2013 23:00

Zdravim,

okrem IRD a kardanu to moze byt PREVODOVKA.

Mne sa to tiez stalo, LR Free 2.0 Di, 99, manual - vymenil som IRD (r.v.2002, nie talianska!) a po case zas taky isty problem (cukanie rany) ako pred vymenou IRD, ta bola este v zaruke dal som reklamovat a vydrzala. Vylamalo zuby na ozub. kolese v prevodovke, vymenil som to a od vtedy NO PROBLEM.

Odpovědět