Stránka 2 z 22

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 16 pro 2012 08:12
od omar
Franta D1 píše:Jestli někdo vozíte tenhle HI-LIFT zvedák, tak bych se chtěl zeptat kam se to v autě vejde. Vychází mi to tak že ho asi rozeberu na 3 kusy.
vzhledem k tom ze mam na strese zahradku teda spis heliport tak ho mam upevnenej zespoda zahradky,odpoledne dodam fotky

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 16 pro 2012 08:21
od Mirda_Disco
No ty řádíš. Taky jsem jí v bazaru okukoval. Byl si rychlejší. :lol: Taky jsem dělal jedno auto jako to děláš ty. Je to docela makačka, ale to potěšení ve finále zato stojí. :yes

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 16 pro 2012 10:00
od paramount2
Franta D1 píše:Jestli někdo vozíte tenhle HI-LIFT zvedák, tak bych se chtěl zeptat kam se to v autě vejde. Vychází mi to tak že ho asi rozeberu na 3 kusy.
dyž už ho vezu, tak za předníma sedačkama na podlaze.... :D

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 16 pro 2012 13:57
od Franta D1
Musel jsem ho rozebrat na 3 kusy a skrátit asi o 5 cm aby se mi vešel mezi podběhy pod sedačkama. Jinak už jsem na autě oddělal asi 90 hodin a 35 hod jsem platil v servisu, protože nemám zdviž, ale už to jezdí. Dneska jsem vyčistil vnitřek a udělal jsem z toho leštěnku. Už mi zbývá něco drobet vevnitř a vyměnit brzdový válečky na předku, takže ještě příští týden. Výhledově budu ještě potřebovyt převodovku řízení a dal bych tam nápravovou uzávěrku, nebo samosvor.
Minulý týden když jsem ho složil a vyrazil v 21 hod večer domu, tak si po 2km motor zabublal a stichnul. Pochopitelně na tom nejblbějším možným místě. Tak jsem se musel vrátit taxíkem pro druhý auto a alespoň to popotáhnout aby to nepřekáželo a ráno jsme ho s traktorem odtáhli zpátky do garáže. Po chvilce bádání jsem zjistil že odešla zapalovací cívka. Závady se hledají dobře protože to je ještě jednoduchý auto. Koupil jsem novou a na první otočení naskočil. Vytunil jsem barvou i ten závěs a docela si všímám že si za mnou jedoucí udržujou řádnej odstup. Jinak zvuk osmiválce je parádní :clap

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 16 pro 2012 14:10
od omar
]
vzhledem k tom ze mam na strese zahradku teda spis heliport tak ho mam upevnenej zespoda zahradky,odpoledne dodam fotky[/quote]

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 16 pro 2012 14:14
od Franta D1
Má to tu výhodu že když je třeba tak ho čapneš a deš. Nevýhoda že na to prší a zimě stříká slaná břečka a já ho zase musím složit, ale neni to zas tak hrozný. Koukám že tu zahrádku bys měl nahlásit na letiště jako nouzovou přistávací plochu. :ty jeden...:

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 16 pro 2012 14:20
od omar
Franta D1 píše:Má to tu výhodu že když je třeba tak ho čapneš a deš. Nevýhoda že na to prší a zimě stříká slaná břečka a já ho zase musím složit, ale neni to zas tak hrozný. Koukám že tu zahrádku bys měl nahlásit na letiště jako nouzovou přistávací plochu. :ty jeden...:
šak tomu ogaři říkají heliport,krasne se na tom v lete byvakuje,trhaj se steho tresne jablka..........orechy a da se stoho udelat spusta prace,a prevest se na tom da spousta veci

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 18 pro 2012 22:11
od Franta D1
Tak jsem se v tom zase trošku rejpal a zjistil jsem že je zašpuntovaná trubička z podtlakovýho regulátoru předstihu. Je mi divný že by takhle mělo být a proč by to tam angláni dávali když je to zbytečný. Je tam sice elektronický zapalování na boku rozdělovače, ale vzhledem k jeho velikosti a elektronice v době výroby auta by se tam elektronická regulace předstihu nevešla. Spíš to vypadá jako nějakej tuning předchozího majitele. Nemá s tím někdo zkušenost? Nenašej jsem ani místo případnýho připojení podtlaku. Zítra se ještě mrnu jestli se natáčí snímač v rozdělovači.

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 19 pro 2012 18:21
od Franta D1
Alespoň něco že se mi povedlo. :beer Tomu tuningu budu teda věřit ale stejně to ještě omrknu. Mám ho jako hlavně auto na zimu, takže to lítá každej den. Jinak najíždím týdně tak 800-1000km tak se uvidí co vydrží. Jeho hlavní sezona teprve přijde. :muscle

Neměl by jste někdo převodovku řízení? Může téct ale bez vůlí.

Zatím se dělala spojka, oba spojkový válce a hadice, brzdový kotouče, zadní destičky, brzdový válečky na předku, demont. původního rámu a mont nájezďáku, světla na denní svícení, výměna předních světel a jednoho zadního, oprava motoru topení, zalepení střesních oken, nástřik spodku a podběhů, vystříkání všech dutin a rámu ( 5l speciální směsi po který se rez lekne a uteče a je napořád). Kompletní výměna všeho co teče. Do motor. oleje jsem dokoupil XERAMIC a do diferáků a převodovek jsem taky nalil vylešovadlo do oleje. Nový všechny gumy
Lehká oprava zadní podlahy ( na jaře bude třeba na 2 místech lehce vyvařit 2x2 a 2x5cm) a mám sedačky s D2 takže taky to nechám na jaro abych se třeba nenudil. Pár nějakých drobností udělám za chodu a nebo přes vánoce.

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 20 pro 2012 08:14
od MarekS
Do převodovek bych lil jen originál olej kluk co tady dělá závodní převodovky do koncernovejch aut řikal né aby tě napadlo tam něco takvýho nalejt prej se to nanese i kam nemá a můžou nastat problémy.

Moh by ses podělit o ten recept do dutin :mrgreen:

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 20 pro 2012 18:19
od Franta D1
Ta přísada do převodovek je standartní výrobek kterej se normálně koupí cena za jedno balení asi 0,5 dcl - 240kč a mám to vyskoušený. Oleje pouze kvalitní s viskozitou dle originál manuálu co mám k autu ne žádný laciný šmejdoviny a do dutin dávám směs co už jiný dávno předemnou vyzkoušeli a jezdí s tím hooodně starý auta s původníma plechama :drink
1 díl nafty, 1díl petroleje, jeden díl převodovýho oleje ( ne motorák protoře obsahuje aditiva a sleze barva) a do toho se rozmíchá přiměřeně grafitový vazelíny. Má to obrovskou vzlínavost a dokáže to vyvzlínat až 1,5m a zaleze to i do škvíry kam se jiný přípravky nedostanou. Nevýhoda je že už tam nikdy nic jinýho nechytne a tak tejden je to cítit a při případným svařování je třeba si dát pozor. Taky ekologové by se z toho asi pomátli :Sorry: , ale je to úcinný. Stačí to nastříkat do dutin třeba větší injekční stříkačkou. Kam to nedostříkne tam to doleze a není třeba ani moc věcí rozebírat. Nejlepší je když na auto v létě zasvítí slunce, pak třeba vystříkáš prahy a po tejdnu se to objeví ve spoji pod střechou dodávky.

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 20 pro 2012 21:37
od Franta D1
Šupnul jsem tam tyhle gumy. Napřed jsem tam dal Vredestainy na předek s tím že původní gumy vzadu vypadaly dost slušně. Když jsem s tím vlít do sněhu zjistil jsem že ty původní kloužou jako brusle a zjistil jsem že jsou starý jako metuzalém a směs je ztvdlá, jenže už jsem nesehnal Vredestainy, tak jsem vzal co bylo a dal tam Bridgestouny na zadek. Musím říct že Vredestainy mají dost slušnej záběr va sněhu. Předpokládám ponejvíc provoz po silnicích, tak uvidím jak se to bude chovat

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 20 pro 2012 21:53
od MarekS
Mě ty první přídou spíš jak celoroční já koupil tyhle a zdaj se dobrý podle toho co jsem zatím najezdil http://pneumatiky.heureka.cz/goodyear-w ... e/#section" onclick="window.open(this.href);return false;

Tu recepturu vyzkouším :mrk

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 31 pro 2012 11:55
od Franta D1
Protože je ve předu 8 bubeníků, tak jsem usoudil že rádio je zbytečný a dal jsem tam potřebnější věci. Ještě dorazí venkovní teploměr a Voltmetr a pak se to přelepí karbonem.

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 01 led 2013 17:30
od Franta D1
Dneska jsem vzal provětrat disko. Na silnici už nalítal přes 2000km a mimo trošku poježdění ve sněhu jsem ho v terénu ještě nezkusil. Po obědě jsem ho vzal na poježdění kolem vsi. Napřed jen tak volně cestou necestou a v šumavských hvozdech je prostorů dost. Pak jsem mu postupně nandaval. Skončil jsem zapíchnutej na vejšku za to impozantní tažný zařízení zarytý do země a který jen tak mimochodem postatně zmenšuje nájezdovej úhel vzadu a najednou to nelezlo dolu ani nahoru. Ke všemu se tam ukázalo procházkový obecenstvo, tak abych si neuříz ostudu, tak to muselo nahoru. Řekl jsem si že co má rupnout tak rupne teď. :Sorry: Naštěstí neruplo nic a co nešlo silou šlo ještě větší silou. Je tak mimochodem ty bubeníci ve předu bubnujou fakt impozantně ále taky se napíjou :beer
Prostě parádní 2 hodinky poježdění. :Pohoda:
Chtělo by to ještě alespoň jednu uzávěrku a nebo alespoň samosvor. :rock

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 01 led 2013 17:53
od brudr
Trosku to zvedni a dej vetsi gumy a hned to bude vo neco lepsi.Ten zadni najezdovej uhel je blbej no :Ale fuuj: Ja mam v planu oddelat rezervu ze zadnich dveri zadni naraznik a to origo tazny a pak tam nandat nejakej plech co by kryl nadrz :roll: no ale je to jenom plan.

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 01 led 2013 17:59
od Franta D1
Teď ho nechám jak je, ale přes léto dostane nějakou kůru.

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 02 led 2013 18:33
od Franta D1
Mimo standartního využití se to nechá použít i na zorání zahrádky :F a navíc i jako otvírák na pivo :beer :yes

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 04 led 2013 17:35
od Tungdild
Franta D1 píše:Mimo standartního využití se to nechá použít i na zorání zahrádky :F a navíc i jako otvírák na pivo :beer :yes

:yes

coz mi pripomina cely svet je jeden velky otvirak :-D

Re: Zatím tedy takhle

Napsal: 09 led 2013 17:38
od Franta D1
Kryt na rezevu: Dural plech + polep. :ty jeden...: