Stránka 2 z 2
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 06 led 2012 18:33
od petriiik
cyril píše:Hoši, myslím, že to tu zbytečně vzplálo. Můj příspěvek rozhodně neměl být výzvou k satisfakci....
Cena je myslím vždycky otázkou nabídky a poptávky a zrcadlí se v ní vkus a potřeby kupců. Není moc bláznů, kteří mají zbytečné peníze, aby je utráceli za podobná auta. Kdo chce skutečnou investici, kupuje auta kolem roku 1930 nebo malosériové špeky za miliony.....osobně mě to nebere. Zatím....
Byla by škoda se hádat kvůli malichernostem. Auto má nakokec vždy takovou cenu, jakou za něj kupec zaplatí. Ne jakou má v tabulkách, nebo ve snech ne vždy objektivních fandů té či oné značky.
Kde myslíte, že skončila slovenská STW S3 Švýcar s belgickou značkou? No samozřejmě u mě....Protože jsem se na ni jel podívat s vlekem....
Sudajs sorry za plevel ve vlákně, alespoň se to tu třeba malinko zklidní....
tak to ty si tak cumel na hasicou ked sofer blikal a maval???

Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 06 led 2012 18:49
od cyril
petriiik píše:cyril píše:Hoši, myslím, že to tu zbytečně vzplálo. Můj příspěvek rozhodně neměl být výzvou k satisfakci....
Cena je myslím vždycky otázkou nabídky a poptávky a zrcadlí se v ní vkus a potřeby kupců. Není moc bláznů, kteří mají zbytečné peníze, aby je utráceli za podobná auta. Kdo chce skutečnou investici, kupuje auta kolem roku 1930 nebo malosériové špeky za miliony.....osobně mě to nebere. Zatím....
Byla by škoda se hádat kvůli malichernostem. Auto má nakokec vždy takovou cenu, jakou za něj kupec zaplatí. Ne jakou má v tabulkách, nebo ve snech ne vždy objektivních fandů té či oné značky.
Kde myslíte, že skončila slovenská STW S3 Švýcar s belgickou značkou? No samozřejmě u mě....Protože jsem se na ni jel podívat s vlekem....
Sudajs sorry za plevel ve vlákně, alespoň se to tu třeba malinko zklidní....
tak to ty si tak cumel na hasicou ked sofer blikal a maval???

Ahá!!!! Už chápu!

Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 06 led 2012 20:21
od eliott
Cyrile, ty ses rozhodl skoupit všechny staré Land Rovery ve střední evropě

?
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 06 led 2012 23:57
od Roger
Teda pánové, jelikož shodou okolností znám všechny aktéry této rozpravy, dovolte abych vyjádřil svůj názor.
Musím říct, že auto jsem viděl před pár měsíci osobně a teď z fotek a vypadá opravdu moc pěkně. Na druhou stranu, takovou nepodstatnou maličkost, že to z nějakého důvodu neřadí a zapomnělo se to uvést v inzerátu je také docela k naštvání, alespoň z pohledu kupujícího a nepůsobí to moc seriózně.
Ale vzhledem k tomu, že jsem měl Sudajse možnost poznat i z obchodně a vím, že to je celkem slušnej kluk, tak předpokládám, že šlo o nedopatření. Na druhou stranu znám Minervu a myslím, že o serióznějšího kupce těžko zavadíš. Pavel zas ví o čem mluví, nějakou dobu se kolem těhle aut motá a nějaké i vlastnil. Navíc je vyučen v oboru a pár aut mě opravil s mou plnou spokojeností.
Obchod je obchod, nabídka a poptávka na našem trhu je jasná a nic s tím neuděláme. Pokud tě ta nabídka urazila, zachovej se jako gentleman a slušně řekni, že nemáš zájem a nebo jako dobrý obchodník ji považuj jako dno, pod které teď nejsi ochoten jít, ale možná, že za pár měsíců budeš rád. A nebo si to auto nech a neprodávej ho. Jistě, každá věc má svého kupce , otázkou je jestli nevymřel.
Jinak k těm traktorům, tyhle auta jsou takové traktůrky. Já tomu jinak neřeknu a vůbec mě to nevadí. O žádný zázrak techniky se tu nekoná. Rám, na něm posazená kastle a motor z traktoru. Tahle jednoduchost z nich dělá ty báječné stroje, které máme všichni rádi. V momentě kdy to přestaly být traktory a staly se z toho moderní SUV, už to zajímavé přestalo být. Tak to vidím alespoň já.
Jo a Rovere, respekt. Ale sorry, jak tady napadáš kluky, že kazej prodej, tak stejným způsobem tady svým najivním způsobem kazíš koupi. Už sem ti před časem psal, ať založíš nadaci "ZACHRAŇTE LAND ROVERA" a skupuj všechny ty chudáky, který se tady objeví a nikdo nechce. Rád přispěju.
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 00:57
od Allik
ja k tomu reknu jen par veci a nebudu stranit ani jedne strane a reknu to jen ze sve zkusenosti, at to kazdy prezvyka, jak umi a vic se k tomu nebudu vyjadrovat
1) kdo urcil, ze Serie 3 ve stavu dle kupce "3" ma cenu jen 80000 a nesmi mit zadne mouchy
2) podivejte se nekdy na ebay, kolik se prodavaji vozidla ve stavu "3" uplne obycejna a standardni provedeni, coz tato rozhodne neni, navic RHD, ktere tu chce jen par nadsencu a opet zcela bezne-tuctove od LHD verze, k te cene si pripoctete 30000 za dopravu a budeme se bavit o castkach hodne blizko 150000 bez oprav, ktere sou zarucene, o cenach v Holandsku a Nemecku ani nemluvim
3) jsem majitel "pouze" nekolika vojenskych Serii 3, vetsina lidi co se mota kolem klubu nebo srazu, ci vojenske techniky je nekdy videla, nejsou to zadne lestenky a vice mene se je snazim udrzovat pri zivote, co mi rozpocet dovoli, stavy bych oznacil taky nekde kolem 2-3 a proto jen takove srovnani, kolik opravdova Serie 3 v relativne prijatelnem stavu stoji sveho majitele, upozornuji, ze si vsechny dily kupuju sam za nakupni ceny, spoustu veci mi delal Sudajs zdarma ci za rezijni honorar i dalsi kamaradi a nebavime se tu o cenach, ktery zaplati bezny smrtelnik, ktery nema moznosti srovnatelne se mnou...tam si prictete tak 25% navic k uvedene castce
Lightweight 300000
88 Diesel 185000
Anubis 260000
Gurka 175000
Toto sou realne ceny za nakup, dostani a udrzeni o neco vzacnejsi vojenske Serie 3 ve stavu 2-3 v CR, pokud se porad nekomu zda 80000 jako predrazene a neadekvatni, tak bud neumi pocitat, nebo je to vykuk. Auto normalne radi a osobne sem na nej kupoval dily v hodnote 5000 jen na prevodovku, ktera je komplet postavena znovu, vcetne synchronu, predloh a lozisek. Problem s hydraulikou byl radu let a je to nedbalost, ze nebyla tak banalni vec jiz vymenena, ale na druhou stranu sem s uplne stejnou chybou koupil 3/4 svych aut a jejich kupni cena byla az na jedno 2x takova, nez je zde nabizena.
Timto preju potencionalnim zajemcum, aby se nenechali odradit a rozhodne si prijeli prohlednout stav 3, aby pak vedeli, jak ho rozeznat od stavu 4-5, ktery cyril s oblibou a chvalihodne zachranuje

a vetsinou se zde az na vyjimky objevuje
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 01:51
od sudajs
děkuji aleši i rovere samozřejmně.
jak už jsem řekl než to auto dávat za almužnu raději to auto necháme v hale ležet a on se na něj někdo najde kdo ho ocení.
Za každou cenu to prodat nepotřebujume holt budou okna na přes rok svět se nezboří.
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 02:33
od Luboš M.
Kluci asi už do toho nemám co kecat ale když něčemu kupující nerozumí má si vzít sebou odbornou pomoc. U těchto vozů to platí dvojnásob. Tento vůz je dle prodejní ceny v krásném stavu, všichni kdo mají pochybnosti ať nechají ležet a neremcaj.
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 04:26
od minerva
Určitě nejsem odborník na LR, ale ocenil jsem co jsem zhlédl. Mnou uvedená cena je pro mne akceptovatelná. Auto má šrámy z boje na každým plechu a plachta taky pamatuje, ale to není důležité , to je patina a líbí se mi to. Na čísla si nehrajme...
Myslím, že jsem byl první kupec s penězi, který ho viděl... což po více jak měsíci prodeje asi taky něco znamená...
Musím také říci, že na místě jsem v návalu euforie nabízel více než nyní na foru. Protože auto je milounky ohmatané a jeho nynější stav je zapříčiněn pouze nepoužíváním (bez pravidelních injekcí to zkrátka nejde).
Neodpustím si poznámku, ke stylu prodeje, protože se mi to u nás stává relativně často. Kdo chce auto prodat téměř za vysněnou vyvolávačku, ten se musí snažit jak po:
obchodní stránce(nejednat s kupujím jako s hlupcem, který neví co je LR a má doma ještě větší vraždy, i kdyby to byla 1000krát pravda),
tak automechanické (odstranit drobné závady a proboha v tom autě mít aspoň baterku, která je normální = hovno to stojí, ale dobře to vypadá. Rozhodně to ušetří plno slov na téma proč to nejde-nejede-nestartuje)
Teď k tomu nepodstatnému:
Možná, že neumíme řadit, ale měl by to umět se svým autem aspoň prodávající. Pokud tomu tak není, pak je to problém, který má vliv na dojem a samozřejmě na cenu. Věřím, že je to prkotina jako vše na LR SIII.
Původnost si nesmíme plest se stavem "ve kterém jsem ho koupil". Kutilů je na světě dostatek. Nejenom u nás. A k nám ti zahraniční prodávají ve většině případů to horší či nejhorší. Sám mám Minervu, která byla nejhorší z pěti, které prodávají belgičan měl...
Dost těžko budeme posuzovat co je na autě původní a co výsledekm činnosti šikovného kutila se zasobou dílů ze starších vozů:
kola SII
haubna jiná než SIII
sedačky jiné než SIII
sklopné zadní cělo novějšího data se zajištěním z kutil-marketu . V zadním čele je ještě otisk původního pantu jednokřídlových dveří. Zdá se z toho, že auto mělo na sobě původně slušivý hliníkový kabátek a ne vetchý rozpadající se zalátaný hadřík, jak je tomu nyní. Můžeme pouze spekulovat proč se tomu tak stalo. Havárie a následná nouzová oprava ? Či touha po něčem jiném než jsem si koupil...? Asi to nebudou dobové úpravy z roku 1973, ale to jsou pouze mé domněnky. Názor ať si udělá každý sám.
Tím jsem chtěl říci, že jsou situace, kdy je zapotřebí i na veteránovi něco upravit. Pokud nám samozřejmě nepůvodnost nevyhovuje. Moje SIIB je dodatečně předělaná z hasiče na odtahovku. Nevadí mi to a chci ji tak nechat. Ale nebudu nikdy nikomu tvrdit, že je původní, protože jsem ji tak od Krytena koupil...
Omlouvám se všem za dlouhé psaní a děkuji těm, kteří to nečetli a přijedou raději na místo činu. Auto si to rozhodně zaslouží.
Myslím, že trh je skutečně pokroucen a je to hlavně díky nám všem, kteří chceme na ostatních vydělat a prodáváme na fóru auta jako živobytí se ziskem. Proboha ty auta si zaslouží ,aby byly jen koníčkem. Živme se jinak. Přilepšujme si jinak. Bude nám všem lépe.
domluvil jsem...
Váš
"kazič cen"
"Jeden ze zlých jazyků"
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 08:22
od Allik
k otazce ceny se jiz nevyjadruji, ale k otazce puvodnosti musim:
kapota je puvodni a nikde neni psano, ze S3 musi mit Deluxe kapotu, zvlaste pak z prvnich let produkce, kapota je ve stejnem odstinu a stejne vysisovana, tudiz i kdyby tam nebyla z vyroby, tak je to neurcitelne...
uplne stejna kola a kapota byly na belgicke 4x2, ktera je ma zarucene puvodni po seskrabani na zakladni vojensky odstin - je to S3, tusim z roku 1975
jeste bychom se tu mohli take zacit dohadovat, ze nejaky zakerny kutil z toho vymontoval to uzasne puvodni topeni, nezaslepil, nybrz zcela vymenil blatnik za S2/S2A typ bez otvoru se shodou okolnosti uplne stejnou patinou a vlastne to znehodnotil, protoze to neni original S3
souhlasim jen se zadnimi vraty, ktere tam jsou dodany pozdeji, znam vsechny predchozi majitele v CR - Ivana Heraka, Lubose Tenglera a Martina Beranka, auto bylo na HV testovano pred 10 lety uz v tomto stavu, nikdo tam nic nekutil a nepredelaval krome motoru, ktery se castecne generalkoval po zadreni (Ivan si loknul blata a dojel s tim domu...), i ta plachta je typicky Svycarska a nevylucuje to pouzivani HT nebo ST a nelibi se nekomu sedacky, tak ok, ale porad kupuju stav "3", ktery je skoro 40 let stary a ma neco za sebou a byl radu let dost dobry pro muzejni expozici, chce nekdo stav 1/2 - tak at si priplati, jako kazdy!
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 09:56
od Violka
Je to obchod,otázka nabídky a poptávky.
Rozhodně bych se neurazil,pokud by mi někdo nabídl za auto o 20 tis. míň. Spíš bych byl překvapen,že má s sebou peníze.
Běžně mám nabídky typu: Za auto v inzerci v ceně 80 tis. kč - odvezu hned za 30 tis. kč apod. Neurážím se,slušně odpovím,že bych ho za ty peníze taky rád někde koupil.
Ale je fakt,že obchod vázne a pokud se někde objeví model,který musím mít,klidně prodělám i hodně peněz na rychlých prodejích,abych mohl koupit jiné. Nevidím v tom nic divného.
Jinak Minerva je jeden z nejslušnějších lidí, co znám.
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 10:12
od Allik
pointa je v tom, ze odradil dalsi kupce, kteri si ted mysli, ze to je nejaky vrak, co neradi a nema ani cenu, kterou za ni chce dat, tyto veci se proste na fora netahaj, protoze uz nikdo nerozuzli, jak to ten dany jedinec mysli, Davida znam osobne a rozhodne ho nemam za nesluseho cloveka, ale slysel sem i druhou stranu prodejce, ktera je bohuzel poskozena a to znacne, protoze dalsi lidi primo na zaklade tohoto vlakna odrekli i jen navstevu, o nic vic tu nejde...
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 10:19
od Rover
- allik - díky za příspěvky, je vidět že víš o čem mluvíš a to i proto, že ty auta skutečně máš...
- kapota a ráfky - ty co tam jsou na to auto samozřejmě patří, i SIII měly obě provedení kapot + s držákem rezervy nebo bez držáku rezervy.
- je otázka jestli se dají užitková auta jako Series LR takhle jednoznačně škatulkovat do kategorií, může být cennější krásně zachovalé auto s patinou než na první hezky vypadající auto s samo domo lakem a "prasárničkama" uvnitř... Pochopím to samozřejmě u veteránů osobních aut, i když mně docela vytáčejí takové ty 1A renovace s motorem v chromu, superlesklým akrylátovým lakem a dalšími vychytávkami "better than new", to je pro mně leckdy tuning a ne renovace... Takže přemýšlím jak je to u Series LR, jestli je třeba stav 5 moje SI SW, sice naprosto mechanicky v pořádku, bez koroze, ale s totálně opršelým lakem až na hliník (což mně osobně přijde úžasné) nebo třeba poslední Cyrilova akvizice SIII 109SW po dost surové repasi Jurajem Surovcem... Moc nevím jak to škatulkovat, osobně jsou pro mně ty auta zajímavější, když mají krásnou patinu a je skvělé, že je člověk blázen právě do LR, protože právě na nich ta patina krásně vynikne a jak vyždycky nadneseně říkám "na dědkách je každý šrám sexy". Je třeba nádherný Zanzibarův "nut and bolt" renovovaný šedý Truck Cab, opravdu nádhera, ale zrovna tak je nádhera (a asi mně i vezme o trochu víc za srdce) krásně zachovaný dědek s patinou a šrámy, do kterých se obtiskl celý jeho pracovní život, který s radostí a věrností obětoval prací pro své majitele.
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 10:41
od Allik
na to je jednoducha odpoved, protoze to za nas vymysleli mnohem chytrejsi panove z FIVA, podle kterych je z historickeho hlediska nejcennejsi vozidlo v puvodnim stavu s maximalne vymenenymi dily bezneho opotrebeni, jako jsou brzdy, loziska atd., a nejsou na nem provedneny upravy vymykajici se dobovym trendum a nevyzadujici castecnou nebo celkovou renovaci - tj. nabizene vozidlo spada az na patrne novodobejsi zavirani zadnich vrat (neni to nic neresitelneho) do teto nejvic cenene kategorie dle FIVA, mozna me doplni Martin T. jako klubovy testacni komisar...
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 11:28
od Zanzibar
Je třeba nádherný Zanzibarův "nut and bolt" renovovaný šedý Truck Cab, opravdu nádhera, ale zrovna tak je nádhera (a asi mně i vezme o trochu víc za srdce) krásně zachovaný dědek s patinou a šrámy, do kterých se obtiskl celý jeho pracovní život, který s radostí a věrností obětoval prací pro své majitele.[/quote]
Díky

Ono to ale se "Šedivkou" ani jinak nešlo, bulkhead, rám, doortops etc. napadrť. Za cenu rekonstrukce by bylo několik patinkových ... Ale člověk nemůže mít všechno. Moje "Švýcarská" SIII šla do světa za 50 tis. ALE, spousta práce, rok 1982, obouchánek. Tahle trojka má minimálně 3x větší cenu a asi se opravdu vyplatí počkat nebo ji nabídnout po Evropě.
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 11:57
od Sláma Karel
Mě se taky víc líbí auta která nejsou zrenovovaná do bezvědomí. Nemají takové ducha jako auta s patinou.
A co se týká inzerátu, tak mi akorát vadí, že tu nejsou fotky. Ta trocha práce je sem dát přímo by za to určitě stála.
Odkaz na nějaké posrané zobrazení v nějakém uložišti, kde jsem ani nedokázal zjistit jestli je tam těch fotek víc a listovat v nich, mě vadí.
Myslím, že by spousta lidí tady udělalo pro Šudlajze klidně to že by je sem vložila, pokud to neumí zmenšit on sám.
A také si nemyslím, že je vhodné kazit inzeráty kritikou, ale zase na druhou stranu pokud to, ten kdo o tom napíše recenzi, viděl a napsal na to svůj názor, tak proč ne. Minerva to ale už přestřelil se svými poznatky, které taky nejsou evidentně tak přesné jak si myslí.
To je původně pranýřovaní za nabídku ceny, nebo za to že napsal svoje postřehy o tom, že to špatně řadí nebo o špatné baterce? Nebo o co jde.
Šudlajz tu mohl normálně napsat, že ta cena je pro něj neakceptovatelná a že spojka bude opravená a hotovo.
Ten inzerát udělal z auta neprodejné zejména kvůli tomu, že se tady okolo toho rozpoutala taková zbytečná bitva a napadání jeden druhého a třetího a ten zase druhého a ten zase pátého atd atd atd.
Já bych ten inzerá smazal (úplně) a začal znova.
K

Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 13:27
od Roger
Karle, Karle.

To se ti opravdu povedlo. My tady píšeme elaboráty a tobě stačí jedno slovo a rozsekneš to. Šudlajs.
Co očekávám od tohoto fóra je hlavně to, že se tu schází parta lidí, která se tu profiluje svýma příspěvkama a hlavně lidí, kteří když něco prodávají, tak nemlží a jednají na rovinu, protože jinak by si tady neškrtli.
Myslím, že Minerva se zachoval správně, tak jak bych od člena fóra očekával. Veřejně napsal svůj názor a cenu na fórum a ušetřil dalším zájemcům problémy. Od prodejce bych očekával omluvu za to, že opomněl tuto vadu zmínit a případné milné domněnky kupujícího uvést na pravou míru. Ale obávám se, že svou neuváženou reakcí a výpady vůči lidem, kteří mají v povědomí mezi členy fóra jisté renomé, si ten prodej posral sám.
Proto vítám, když někdo veřejně na fóru vyjádří svůj názor a cenu. Tak je to myslím správné.
Pánové proberte se do reality. Je mi jasné, že čím víc máte doma patinovaných LR, tím větší si přejete, aby měli cenu.
Když už se tu hlídá čistá rasa, proč se neodďelí bazar veteránů od moderních aut. Nebo by Klub moh udělovat něco jako certifikát pravosti a moh by ty správné vozy zařazovat do kategorií A,B,C ...
pokud by o to měl někdo samozřejmě zájem. Myslím, že by to zvedlo cenu a prestiž majitelům.
Pak by jsme se vyhli podobným debatám.
Ještě lepší nástroj je aukce. Tam by se asi ukázala realita, kolik takové auto má cenu.
A na závěr: začínám mít dojem, že se tu začínají formovat určité zájmové skupiny, které si z tohoto fóra snaží dělat "biznis" a jde jim o úplně jiné věci než o prestiž značky a spokojenost jejich majitelů. To je samozřejmě normální, pokud to ale není maskováno blahodárností. (tím nemyslím přímo konkrétně toto vlákno, aby si to někdo nevzal příliš k srdci)
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 14:11
od Zanzibar
Nevím jak ostatní, ale mě je celkem fuk, jakou mají moje serie cenu. Stejně je nikdy neprodám ( navíc v CZ by mi nikdo nedal asi ani zlomek ceny )
Hlavně mají hodnotu pro mně, jinak bych si s nima nechodil povídat

Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 14:39
od Allik
nechme filozofovani, jak mel inzerat nebo prodejce postupovat, co vim, tak vymena hydraulickeho valecku byla nabidnuta na miste na pockani, coz bylo odmitnuto
clovek, ktery dostal za opravu zaplaceno, se k tomu porad pro vytizeni nemel, ale neni duvod cokoliv zatajovat, protoze s touto vadou nebude prodano ani nabizeno k prodeji
osobne jsem s autem jezdil, a pokud nebyl problem v zavzdusnene hydraulice spojky, ktera zlobila jen obcas, tak radilo uplne normalne jeste i pred repasi prevodovky, prevodovka se rozebirala, protoze kvilelo lozisko a zpateckova predloha
ostatni namitky k vozidlu se ukazali jako odborne neopodstatnene, nebo v cenove kategorii irelevantni (jak sem psal vyse, kdo chce super stav, tak nesmi kupovat za pulku az tretinu realne - zduraznuji uzivatelske a ne kupni - ceny
vozidlu bych jako testacni komisar udelil toto hodnoceni pri testaci:
5. TECHNICKÁ KLASIFIKACE VOZIDLA
5.1 Definice vozidla:
- Typ A – STANDARDNÍ
Jedná se o historické vozidlo odpovídající standardní specifikaci, tak jak bylo dodáváno VÝROBCEM. Mohou být povoleny nepodstatné, kosmetické změny odpovídající OBDOBÍ, stejně jako typické příslušenství, které bylo v v OBDOBÍ na trhu.
a vzhledem k jedinecnosti reseni nezavisleho topeni bych se rozhodoval i v klasifikaci
- Typ B – DOBOVĚ UPRAVENÉ
Jedná se o vozidlo speciálně postavené nebo upravené v OBDOBÍ pro specifické účely, svým způsobem typické a tím oprávněně historicky cenné.
5.2 Skupiny zachovalosti - původnosti vozidla
- Skupina 2 - AUTENTICKÉ
Konkrétní Historické vozidlo ve stavu, ve kterém se dochovalo při svém užívání, nikdy nerestaurované, zachovalé v originální specifikaci, se známou historií a v originálním, věrohodně opotřebeném stavu. Běžně opotřebitelné díly mohou být nahrazeny díly odpovídajícími dobové specifikaci. Opravy laku, pokovení a čalounění jsou povoleny.
Klubove certifikaty asi nejsou potreba, pokud se provede testace nebo retestace odbornym komisarem Land-Rover Series Clubu, coz lze bez problemu u predsedy komise domluvit a jako uredni dokument s kulatym razitkem ma dle meho mnohem vyssi vahu, nez certifikat klubu. Kdyby po nich nekdo touzil, tak je mozne se se zajemci domluvit a po prohlidce se za vozidlo zarucit, ci vydat odborny posudek, opet ale bez autorizace vyssi moci.
A za sebe se hlasim ke skupine lidi, kteri budou rikat, jak se veci maji a budu vzdy hajit zajmy vozidel a zdraveho rozumu a ne kupni nebo prodejni strany. To je i ucel LRSC klubu.
Kdyz se tu objevili zgerdy a podfuky, tak sem je take nesetril. Pokud tu nekdo hani nesmyslne zajimavy a kvalitni predmet s rozumnou cenou, tak se musim ozvat, i kdyz sem mel osobne vytky k forme prodeje i zneni inzeratu a to jsem Sudajsovi hned sdelil. Stejne bych se postavil, kdyby patrilo neznamemu cloveku a ja auto jen znal z drivejska. Jako predseda LRSC bych se nikdy nezarucil za vec, ktere neverim, i kdyz ma samozrejme sve mouchy!
Nemluvim ted k Davidovi, ktery svou nabidku a predstavu vyrknul, ale k lidem, kteri se jim nechali odradit.
Re: LR SIII švýcar 1973
Napsal: 07 led 2012 20:34
od sudajs
nešlo o osočovaní jen to šlo napsat jinak.
nemam nic proti nikomu s fora nejsem konfliktní člověk,ale cena je daná a ja ji nemohu ovlivnit to jsem i řekl
osobně proti minervovi ani pavlovi nic nemam(viz sz).
ale pokud to řeknu přimo hned po prvnim přispěvku mi volali zajemci kteří okamžitě odřekli prohlidku-proto sem byl tak vytočeny to same stryc...
Prosim tedy tento inzerát smazat později založím nový- a prokonzultuji to tedy opět s alikem a jardou ublem.