Re: Koupě Discovery 5, spolehlivost Land Rover.
Napsal: 11 úno 2017 10:47
Hele, Petře, ale třeba je to důvod, proč nejsou momentálně ty 3.0 k sehnání, třeba jsou ty bloky v těch kopřivách 

Pro příznivce této anglické značky
https://landroverforum.cz/forum/
Ale žíhalo se přece i když to šlo do kopřiv. Navíc mi pořad není jasné proč některé železné komponenty třeba 2-3 roky odpočívají než se dokončí. A to třeba pro letecky průmysl nebo výrobu obráběcích zařízení.eliott píše:Rozhodně se nebudu pasovat na materiálového odborníka, ale to žíhání je rozhodně efektivnější než kopřivy, ale pro některé speciální účely je potřeba žíhat třeba i několik týdnů.
Jenom k těm brzdovým kotoučů.... bez výhrad s tebou souhlasím. Jen s tím rozdílem že nevibruje ale kvůli zkroucení bočně hází. Ale pokud si myslíš že drahý kotouč někde zraje tak na to rovnou zapomeň. Kotouče vyrábíme mimo jiné například Ate pro Teves Continental a můžu ti potvrdit že na obrobně sjíždíme odlitky třeba jen 5 dní starý (to jako od nalití ve slévárně). A můžu potvrdit,že v rámci holdingu je to naprosto stejné i v sesterských firmách jak v Německu tak v Anglii. A teď pozor...smutný je že naprosto stejně je to i do prvovýroby. Sklady kde dříve odlitky zrály jsou už dávno minulostí. Rozdíl mezi stářím odlitku pro aftermarkety a prvovýrobou je pouze v dokumentaci. Například kotouče do prvovýroby pro Rencka nesmí být mladší 30 dní,pro das problém je to jen 21 dní,ale pouze papírově. Věř mi,vím co říkám vždyť se tím živím. Byl jsem služebně na stáži i v jiných Evropských firmách zabývající se výrobou kotoučů a všude je to tak nějak stejný akorát se o tom nesmí mluvitKokesek píše: 10 úno 2017 17:12Tak hledej. Ten samej problém je s levným brzdovym kotoucem. Potom vibruje když málo odpočíval.eliott píše:Já si snad kvůli tobě najdu skripta v materiálů. Pro dosažení stavu blízkému rovnovážnému se používá žíhání, jak pro oceli, tak pro litiny, jen teploty a jejich přechody jsou jiné. Bohužel je to proces energeticky a časově náročný, takže drahý.
Interval výměny je samozřejmost, to ale platí u všech aut, i benzínových, viz rozpadlé vodící lišty řetězů u M62.
Sent from my iPhone using Tapatalk
eliott píše: 11 úno 2017 10:47 Hele, Petře, ale třeba je to důvod, proč nejsou momentálně ty 3.0 k sehnání, třeba jsou ty bloky v těch kopřivách![]()
Nevím jestli to má vypovídající hodnotu, ale já byl v nedávno v origo servisu LR a těch aut tam měli rozdělaných asi šest. Tři měly vytaženej motor a u dalších to vypadalo taky na něco většího. Po dotazu na spolehlivost mi bylo sděleno, že je to stejný až horší...Maxsel píše: Máte někdo zkušenost nebo načtené info o spolehlivosti třílitrů v Range Rover L405 ?
pan klobouk píše: 13 úno 2017 14:33Nevím jestli to má vypovídající hodnotu, ale já byl v nedávno v origo servisu LR a těch aut tam měli rozdělaných asi šest. Tři měly vytaženej motor a u dalších to vypadalo taky na něco většího. Po dotazu na spolehlivost mi bylo sděleno, že je to stejný až horší...Maxsel píše: Máte někdo zkušenost nebo načtené info o spolehlivosti třílitrů v Range Rover L405 ?
Kdyz se ptal ja na spolehlivost a mozne prasknuti kliky v BOB Ostrava, tak se na me podival pan S... ze jsem asi spadnul z Marsu, protoze na takovem aute kliku prasklou nikdy nevideli..., ale na dverich ji obcas uz menilieliott píše: 13 úno 2017 14:47pan klobouk píše: 13 úno 2017 14:33
Nevím jestli to má vypovídající hodnotu, ale já byl v nedávno v origo servisu LR a těch aut tam měli rozdělaných asi šest. Tři měly vytaženej motor a u dalších to vypadalo taky na něco většího. Po dotazu na spolehlivost mi bylo sděleno, že je to stejný až horší...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Každý moderní motor je loterie.
U tebe nic? Mám zas jeden hloupý nápad, tak se snažím si to odůvodnit.... U D3 a RRS se o výměnách mluví a v inzerátech je na prodej dost aut, co už mají výměnu za sebou, ale u RR se "možná taktně" nemluví.Kokesek píše: 13 úno 2017 16:51 Kdyz se ptal ja na spolehlivost a mozne prasknuti kliky v BOB Ostrava, tak se na me podival pan S... ze jsem asi spadnul z Marsu, protoze na takovem aute kliku prasklou nikdy nevideli..., ale na dverich ji obcas uz menili![]()
![]()
![]()
No maj to dobre nauceny kluci