Kokesek píše: 10 úno 2017 14:31
PEPO píše:
A to zasa len tak pre nič za nič pridretá alebo zlomená kluka??

Problém je ve 4x uložené klice v bloku motoru, který je sám o sobě malý. Plocha styku klikové hřídele je příliš malá a masa uchycení domečku co drží hlavní ložiska se časem propadne. Jak už velkou zátěži dvou ojnic mezi domky tak i faktem ze dnešní motory se nedělají na sklad a materiál tedy litina není dostatečně stabilizovaný / vyzrálý. Důsledkem je postupně uvolnění kliky v domečku hlavních ložisek a její vlněni/ rezonovaní. Tak dojde k prasknutí bez zadření.
Odpoved hodná majstra

.
Takže tomu sa nedá predísť...O to mi šlo

.Lebo už sa tu toho sraaašne moc napísalo ,ale príčin bolo viacero a aj možných hypotéz je kopu..
Keby to robila viac ako polovica motorov ,tak ok..Ale niekto navála kilometrov a v pohode anikto zasa za tie kilometre vymení motory aj dva

..Tak stále dumám čím to vlastne môže byť....Mám aj friťáka rv.1999 a tiež sa na to hodne lúdí sťažuje...Ja si to neviem vynachváliť že aké je to spolahlivé auto...Už som sa ho aj chcel zbaviť,ale náklady na to vozítko sú smiešne, tak som si ho nechal a za odmenu som mu spravil prístrešok nech sa má fajn

Keby sa tu dali odpovede známkovať, tak máš u mna 10+ alebo like
