Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
Moderátor: Miky_CZ
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
ked si v blate a navijakujes sa po rovine, tak ti hrabanie asi pomoze. ak si v kopci tak sa hrabanim hybes do stran a lano sa hybe kade tade (presne ako na videu), co podla mna nie je bohvieco...
taktiez je otazka, co prospieva navijaku viac, stala zataz alebo kolisajuca zataz...
taktiez je otazka, co prospieva navijaku viac, stala zataz alebo kolisajuca zataz...
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
to je blbost, ja mam come up 9000 a ma s tim autem co delat, natoz nekde v kopci, to bych ho uplne odrovnal. Musel bych mit nejakou 17-ti tisicovku navijak, abych ho nechal auto jentak vytahovat. Proste se tomu navijaku musi pomahat.
- forester
- Příspěvky: 626
- Registrován: 17 črc 2011 22:49
- tel.: +421 905 979 273
- auto: DI300Tdi ARO 240
- Bydliště: Martin
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
No hrabať ako divá sviňa je zbytočné,ale skúsiť dať redukovanú zajedna a maličký plyn ,veď aj ten naviják je len človek 

V jednoduchosti je krása.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
Pánové,jestli je řeč o tomhle : http://www.youtube.com/watch?v=pHvGN7F6 ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false; ,tak tam byl schod asi tak půl metru,na kolech byly MT ( stejný jak jela G4 ) a auto je s automatem
tak nechápu to -" zařadit za jedna
" . Prostě jsem zařadil D ( odborníci vědí
). Podle mě ,nechat se vytáhnout jen navijákem by bylo horší a prokluzování kol nebylo tak dramatické. Těžko se to vysvětluje,ale chce to být na stejném místě ve stejnou dobu ( ve stejnou dobu tam místní jezdili jen na oslech ) . I tak si myslím,že tam měl automat menší problémy než manuál ( i s navijákem ).
p.s. T3 na D III - to snad nemyslíte vážně
, ale jak to tady čtu,tak tady je převaha odborníků ....
,já mám odjeto s D III teprve 120 000 km- tak asi proto ( no a v terajnu z toho nějaký ten km taky ) .



p.s. T3 na D III - to snad nemyslíte vážně


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
RudaK píše: p.s. T3 na D III - to snad nemyslíte vážně, ale jak to tady čtu,tak tady je převaha odborníků ....
Proč, by to nezvládla? Bez T3 v terenu to snad ani nejde....
Už radši na nic...
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
No ono to bez nich jde taky a kde né,tak pomůže naviják . Obráceně s T3 si nedovedu představit cestu po dálnici rychlostí cca 130 - 160 km/hod . My jsme do Albánie nejeli se tahat na navijácích. Ale jsme narazili na kus ztržené cesty ( kde opravdu jezdili jen na dobytku ),tak jsme ten úsek museli objet a to se povedloSJ410 píše: Proč, by to nezvládla? Bez T3 v terenu to snad ani nejde....

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
rudak: ja mam teoriu, ze navijaku najviac odlahcim ked taha stabilne a lano sa navija co najpriamejsie. preto ma rozrusil tvoj drift... co sa tyka gum a zvysku, 100% suhlasim, dokonca by som si hodil na d3 ATcka, predsa len je rozdiel medzi cestovanim a prasenim niekde za domom;-)
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
No já mít DIII, tak by do terainu ani nečuchla
, natožtak ji čochtat v Lužnici
Ale oto víc mi v tom terainu příjde impozantní, to auto se fakt povedlo 



Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
Mě se DIII líbí, kdyby neměla tolik el. a nadváhu, tak bych se jí nebál, i ty T3 bych jí asi
dal.
dal.
Už radši na nic...
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
Pre navijak je najvacsi problem pretazenie a nekvalitna elektroinstalacia (baterie, alternator, kable atd.) - velky pokles napatia.
Uplne bezne pomaham navijaku kolesami. Samozrejme tam kde je to mozne. V bocnom bahnovom naklone by to v niektorych pripadoch naozaj mohlo byt kontraproduktivne...
Uplne bezne pomaham navijaku kolesami. Samozrejme tam kde je to mozne. V bocnom bahnovom naklone by to v niektorych pripadoch naozaj mohlo byt kontraproduktivne...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
Jak jsem psal,byl tam spadlý břen na tu polní cestu, schod a bylo to do kopce ,tak se lano nepovolovalo a stejný úsek kolega objížděl sice jiným způsobem,ale taky o cca 1 hod déle . Ono to auto je těžší a výkon vyšší ....visby píše:rudak: ja mam teoriu, ze navijaku najviac odlahcim ked taha stabilne a lano sa navija co najpriamejsie. preto ma rozrusil tvoj drift...

Ty řeči o elektronice dost nechápu,bo mě to nikdy neomezilo - spíš mechanická věc,že mě praskl homokineťák a jednou sjeté brzdové desky na předku ( které jsem neměl náhradní,bo nevozím žádné ND )


Připadá mě,že todle hodnotí hlavně ti,co nemají auta s řídícíma jednotkama


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
elektriku neriesim, nevyhoda d3 je jedine vaha. vsetko ostatne hovori pre d3;-)
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
ja kdybych nemel toitoiku, tak bych klidne D3 koupil, stejne k tomu jednou dojde, teda kdyby nebyla toitoika LC100 4,2TD
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
Není lepší 6,5 TD ( nějak se mě plete,že to má myslím Losos nebo Humr ....Stavros píše: 4,2TD

Nebo T 815 - ta má myslím přes 12 litrů !

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- nios
- Příspěvky: 213
- Registrován: 14 dub 2010 21:01
- auto: Disco4
- Bydliště: Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
http://www.youtube.com/watch?v=gy_SKm-i0As" onclick="window.open(this.href);return false;
nieco z naseho jazdenia kombinacia profi kamery a GoPro...
nieco z naseho jazdenia kombinacia profi kamery a GoPro...
ex Disco300, ex Classic Soft Dash, ex Disco2 td5, ex DEF 110 TD5, Disco4
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
To videjko už tu šoupl pravděpodobně tvůj kolega. Nicméně je tak dobré že jsem to prohlídl znova a ostatní si to určitě taky rádi zopakujou
, to se neokouká
. Akorát mně štve, že ty nejefektivnější záběry jsou s Trolem
ve vodě
!




Naposledy upravil(a) Johny R dne 30 pro 2011 17:42, celkem upraveno 1 x.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
A nešupol ho práve do tejto témy, lebo jej názov je úplne zrozumiteľný :Videa z ježdění v terénu (jen členů fora) a Karla ako zakladateľa úplne chápem, prečo dal aj dodatok do zátvorky. To video nespĺňa ani zadanie pred zátvorkouJohny R píše:To videjko už tu šoupl pravděpodobně tvůj kolega. ....

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- paramount2
- Příspěvky: 756
- Registrován: 24 dub 2010 16:19
- tel.: 775958013
- auto: LR DI 300, 200
- Bydliště: Jihlava
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
Acon píše:A nešupol ho práve do tejto témy, lebo jej názov je úplne zrozumiteľný :Videa z ježdění v terénu (jen členů fora) a Karla ako zakladateľa úplne chápem, prečo dal aj dodatok do zátvorky. To video nespĺňa ani zadanie pred zátvorkouJohny R píše:To videjko už tu šoupl pravděpodobně tvůj kolega. ....



Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
jedno z mála videí, který sem dokoukal do koncenios píše:http://www.youtube.com/watch?v=gy_SKm-i0As
nieco z naseho jazdenia kombinacia profi kamery a GoPro...

Honza
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Videa z ježdění v terénu (jen členů fora)
Jazdil v tom videu v teréne niekto z členov fóra?paramount2 píše:...
![]()
![]()
A to jako proč?


Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.