#160
Příspěvek
od default » 26 dub 2014 00:44
No a pokračování...
zůstal mi viset pravý blinkr a vydržel to déle než já... takže jsem vyndal relé... od té doby nešla stahovat přední okna a centrál. Ale jelo to.
Tak jsem odpojil baterku. Výsledkem bylo, že auto nejelo a vrátilo se do stavu immobilised...
Takže Toomichové mi s největší laskavostí zapůjčili diagnostiku Nanocom, která se s mým BCU nedokázala domluvit. Nedokázala se domluvit ani s tím co jsem měl doma odložené (Slámič1). Nedokázala se s tím domluvit ani T4 od Hanyse. Jediný kdo se dokázal domluvit jsem byl já a to se Slámičem, že bych zkusil jiné BCU. V rámci návštěvy vrakáče jsem během 5min zrušil pasivní immobilizaci a alarm na DII kterou Karel jede na závody (držím palce). Byl té samozřejmosti že mi vyměnil BCU Slámič1 za BCU Slámič2 a ještě pro sichr zapůjčil BCU Slámič3.
Nanocom i T4 se s BCU Slámič2 naprosto dokonale shodly. Prostě paráda. Jen to tak úplně nekousla baterka (ta nová 75Ah od British Motors) a nedokázala otočit se startérem tak aby to chytlo...
Jsa pln uspokojivého pocitu jsem připojil nabíječku a složil zpět celý předek (musel jsem odpojit klaksony - jediná komunikace BCU Slámič1 byla s alarmem, takže to furt houkalo).
Výsledkem bylo slyšitelné cvaknutí startéru a tím to skončilo. Tak jsem odpojil baterku a nechal ji na nabíječce do rána.
Ráno jsem přikvačil k autu, vrazil jsem tam baterku a byl jsem tam co včera. Vzhledem k tomu, že jsem nedokázal na startéru najít ten správný kontakt abych s tím zatočil natvrdo a také jsem musel do práce, nechal jsem auto preventivně na nabíječce a mazal jsem.
Cestou jsem vrátil nanocom a když jsem přijel z práce, tak je auto opět ve stavu immobilised. Přesto že nanocom celou dobu tvrdí, že jsem to tomu BCU Slámič2 zakázal.
Asi mám nějakou natvrdlou motorovou jednotku...
Nemá náhodou někdo někde nějakou diagnostiku se kterou bych mohl vyzkoušet nastavit i BCU Slámič3? Takhle totiž tak nějak nemám čím jezdit do práce...
Mimochodem ještě k tomu stále nejde dálka (klíče jsem naprogramoval a BCU je v testu vidí)
Nejdou šíbry (je slyšet cvakat nějaké relé nad hlavou)
No a už vím proč nejde tempomat - podle dignostiky je stále sepnutý spínač spojkového pedálu. I když z něj ten konektor sundám. I když do těch kontaktů na konektoru dám klemu.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109