Stránka 70 z 81

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 05 říj 2015 14:50
od Mára-RRC
Ahoj klucí doporučte mi prosím náké tlumiče do předu na dvou palec. Ted tam mám TF-pro sport, ale v sobotu jsem jeden prorazil. tak bych zkusil jiné tlumiče... diky Mára

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 05 říj 2015 14:54
od tomáš štěpnička
ahoj.jak se ti ho povedlo prorazit?

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 05 říj 2015 15:20
od Mára-RRC
tomáš štěpnička píše:ahoj.jak se ti ho povedlo prorazit?
Aby jsem řekl pravdu tak pořádně nevím. tlumiče tam mám asi 2,5 roku, ale celou dobu mám origo dorazy a nákou chvilku jsem měl ve předu podložky pod pružinama 3cm tak asi šel párkrát do dorazu při skokách v Přešticích na LRC. A v sobotu jsem trochu po jezdil s patrolákama trialy párkrát hop hop a bylo... ale nebylo to nic drastického že by kolo šlo vzduchem. skrátka jsme se s RRC jen pohoupaly. Ale až ho Véna vyndá z auta tak zjistíme co a jak a kde...

Tak se právě ptám co za jiné tlumiče něco lepšího než TF skrátka co máte ozkoušené

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 05 říj 2015 21:01
od VencaZE
Ten tlumič za to asi nemůže. Nejspíš šel na doraz proto že ten kdo ti dával lift, nepoužil vyšší dorazy..

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 06 říj 2015 20:00
od Mára-RRC
Nikdo se nepodělíte s rady co koupit?? co říkáte na tlumiče Procomp?? dát na 3 palcový lift tlumiče 50mm nebo 100mm??
http://www.litep4x4.cz/detail/range-rov ... def-d1-rrc

prodloužené dorazy?? http://www.litep4x4.cz/detail/range-rov ... az-napravy

Děkuji za rady a typy at už to funguje jak má...
Mára

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 06 říj 2015 21:39
od gibson
landy heaven Mára píše:Nikdo se nepodělíte s rady co koupit?? co říkáte na tlumiče Procomp?? dát na 3 palcový lift tlumiče 50mm nebo 100mm??
http://www.litep4x4.cz/detail/range-rov ... def-d1-rrc

prodloužené dorazy?? http://www.litep4x4.cz/detail/range-rov ... az-napravy

Děkuji za rady a typy at už to funguje jak má...
Mára
ahoj, rad ti poradim ale najprv napis aky mas lift - resp sa rozpis o podvozku
ak mas 2" tak ber len 50mm dlhsie tlmice ale z vlastnej skusenosti urcite nie procomp
nech sa vyjadria skusenejsi, ja by som mozno siel do orandzoveho britpartu ak hladas nieco v tej cenovej relacii ako procomp, no skusenost nemam
momentalne mam OMEcka ktore som kupoval jazdene a su super ;)
predlzene dorazy tiez ber a hlavne nejazdi s patrolistami :mrgreen:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 06 říj 2015 22:36
od stracci
A čo Decarbony? su celkom slušne a za prijatelnu cenu :)

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 06 říj 2015 23:10
od jancho
Ahoj, docela přemýšlím, že bych přešel z pneu 245/75 R16 na 235/85 R16. Kamarád mě ale straší, že spotřeba půjde nahoru, což je celkem logické, ale hlavně, že to bude znát na výkonu. Potřeboval bych tedy od někoho, ideálně od majitele D2, kdo obsolvoval tento přechod pneu, znát jeho objektivní názor. Je to tak znát?? Díky za info, Honza

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 06 říj 2015 23:16
od Kusto
stracci píše:A čo Decarbony? su celkom slušne a za prijatelnu cenu :)
Jo Decarbony mám tři roky s autem a prej tam jsou dohromady 6 let a za mojí éru si užívaj i terénu expe a podobně,nemám srovnání s ničím jiným ale furt fungujou :muscle

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 07 říj 2015 00:04
od MadTom
Mám D2 na 235/85/R16 a dokud jsem na to nenavěšel další věci jako střešní stan, tak se spotřebou nebyl problém. Je ale potřeba se podívat na to, že docela začal kecat tachometr - teď jsem to kontroloval v rámci dovolené a proměřuje to oproti realitě o 8% na počítadle kilometrů. Ale je pravda, že mám auto čipnuté, jinak se tomu moc jezdit nechce.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 07 říj 2015 07:30
od jancho
MadTom píše:Mám D2 na 235/85/R16 a dokud jsem na to nenavěšel další věci jako střešní stan, tak se spotřebou nebyl problém. Je ale potřeba se podívat na to, že docela začal kecat tachometr - teď jsem to kontroloval v rámci dovolené a proměřuje to oproti realitě o 8% na počítadle kilometrů. Ale je pravda, že mám auto čipnuté, jinak se tomu moc jezdit nechce.
Čipnuto mám taky, takže teď fajn, ale nějaký rapidní úbytek výkonu s výměnou pneu bych nerad :grin:

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 07 říj 2015 07:54
od VencaZE
landy heaven Mára píše:Nikdo se nepodělíte s rady co koupit?? co říkáte na tlumiče Procomp?? dát na 3 palcový lift tlumiče 50mm nebo 100mm??
http://www.litep4x4.cz/detail/range-rov ... def-d1-rrc

prodloužené dorazy?? http://www.litep4x4.cz/detail/range-rov ... az-napravy

Děkuji za rady a typy at už to funguje jak má...
Mára
Ještě nic nekupuj, snad jen ty dorazy. Pak změříme zdvih nápravy a podle toho se vybere délka tlumiče.
V.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 07 říj 2015 08:01
od MadTom
jancho píše:
MadTom píše:Mám D2 na 235/85/R16 a dokud jsem na to nenavěšel další věci jako střešní stan, tak se spotřebou nebyl problém. Je ale potřeba se podívat na to, že docela začal kecat tachometr - teď jsem to kontroloval v rámci dovolené a proměřuje to oproti realitě o 8% na počítadle kilometrů. Ale je pravda, že mám auto čipnuté, jinak se tomu moc jezdit nechce.
Čipnuto mám taky, takže teď fajn, ale nějaký rapidní úbytek výkonu s výměnou pneu bych nerad :grin:
Už to tady kdysi psal Ivan Jezbera a já to musím potvrdit - změnou kol z 235/70/R16 na 235/85/R16 je auto velice líné při rozjedu z místa. Mohu to aktuálně srovnávat s úplně sériovým Defem 130, kterej není čipnutej, má stejně velká kola, a jedinej rozdíl je, že má přídavnou převodovku s poměrem 1,4, oproti D2 která má poměr 1,2. Do zhruba 70km/h se mi 130 subjektivně jeví jako živější a rozhodně se má větí snahu rozjíždět z místa. Na druhou stranu, při přesunech obvyklou cestovní rychlostí - do 100km/h co s D2 jezdím je to naprosto v pohodě a díky tomu, že auto je čipnuté, tak se tomu dá šlápnout na krk a předjíždět, pokud je potřeba. A jak psal Ivan, jediné řešení je vrácení převodových poměrů tam kde byly od výrobce - tedy nejlépe zpomalit diferenciály výměnou ozubeného soukolí.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 07 říj 2015 08:53
od jancho
MadTom píše:
jancho píše:
Čipnuto mám taky, takže teď fajn, ale nějaký rapidní úbytek výkonu s výměnou pneu bych nerad :grin:
Už to tady kdysi psal Ivan Jezbera a já to musím potvrdit - změnou kol z 235/70/R16 na 235/85/R16 je auto velice líné při rozjedu z místa. Mohu to aktuálně srovnávat s úplně sériovým Defem 130, kterej není čipnutej, má stejně velká kola, a jedinej rozdíl je, že má přídavnou převodovku s poměrem 1,4, oproti D2 která má poměr 1,2. Do zhruba 70km/h se mi 130 subjektivně jeví jako živější a rozhodně se má větí snahu rozjíždět z místa. Na druhou stranu, při přesunech obvyklou cestovní rychlostí - do 100km/h co s D2 jezdím je to naprosto v pohodě a díky tomu, že auto je čipnuté, tak se tomu dá šlápnout na krk a předjíždět, pokud je potřeba. A jak psal Ivan, jediné řešení je vrácení převodových poměrů tam kde byly od výrobce - tedy nejlépe zpomalit diferenciály výměnou ozubeného soukolí.
Děkuji za info, ještě popřemýšlím :-)

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 07 říj 2015 10:31
od MadTom
Jestli máš auto zvednuté, aby se tam ty kola vešly nejenom na silnici a při rovné jízdě, tak není nic jednodužšího, než si je půjčit na zkoušku i s diskama a udělat si sám obrázek.
Každopádně v terénu je změna z 235/70/R16 na 235/85/R16 docela dost poznat.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 07 říj 2015 13:06
od jancho
MadTom píše:Jestli máš auto zvednuté, aby se tam ty kola vešly nejenom na silnici a při rovné jízdě, tak není nic jednodužšího, než si je půjčit na zkoušku i s diskama a udělat si sám obrázek.
Každopádně v terénu je změna z 235/70/R16 na 235/85/R16 docela dost poznat.
Jasně, mám zvednuto +2''. To by byla "značka ideál" si je mít od koho vypůjčit na den či na víkend a zkusit si je. Jinak já bych přecházel z 245/75/R16 na 235/85/R16.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 07 říj 2015 13:22
od MadTom
Kdyby jsi chtěl v Olomouci, tak ti tady mohu půjčit jak zimní tak MTčka. ATčka mám na autě, to by bylo moc přezouvání. Ale tuším, že do Olomouce to máš trošku z ruky.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 07 říj 2015 13:46
od jancho
MadTom píše:Kdyby jsi chtěl v Olomouci, tak ti tady mohu půjčit jak zimní tak MTčka. ATčka mám na autě, to by bylo moc přezouvání. Ale tuším, že do Olomouce to máš trošku z ruky.
Bohužel, jak říkáš, jen na zkoušku pneu to mám do Olomouce trochu z ruky...
Ale i tak děkuji za ochotu!

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 07 říj 2015 15:26
od Mára-RRC
gibson píše: ahoj, rad ti poradim ale najprv napis aky mas lift - resp sa rozpis o podvozku
ak mas 2" tak ber len 50mm dlhsie tlmice ale z vlastnej skusenosti urcite nie procomp
nech sa vyjadria skusenejsi, ja by som mozno siel do orandzoveho britpartu ak hladas nieco v tej cenovej relacii ako procomp, no skusenost nemam
momentalne mam OMEcka ktore som kupoval jazdene a su super ;)
predlzene dorazy tiez ber a hlavne nejazdi s patrolistami :mrgreen:
Ahoj Podvozek je: žluté pružiny Britpard plus 2-palce dále jsou pod pružinama ze silonu podložky 3cm takže celkem jsem zvedlej o 8cm. V zádu jsou tlumiče TF-pro sport 2-palce, a snížené držáky. Ve předu to samé ale není snížení držáků tlumičů. Ted je jeden tlumič proraženej a řešim co dát do předu za tlumiče?? A proc Procomp ne?? A patroláci mi vždy na serou s těma jejich 3,3 a listí pod autem a myslí si že nic lepšího než Patrol není... Tak jim musím předvést co znamená RRC a vinutá přužina.

Dorazy jsou zatim origo ale už jsou na seznamu prodloužený.

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY

Napsal: 07 říj 2015 16:00
od stracci
Procompy mam teraz na aute, sice štandart dlžka, ale su dost makke, teda aspon pre mna. Je to ako na lodi, neviem si predstavit ako sa to musi kolisat pri lifte, ked teraz mam pocit že sa to ide prekotit. Toto je moja skusenost, neviem ako Gibson. :hmm: