Stránka 62 z 81
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 23 bře 2013 22:23
od lumberjack
Hanys_a_Kaca píše:No jestli mas noname disky z anglie, tak bych podezrival ty disky a pak teprve obsluhu vyvazovacky. Zakladem je dostat se na co nejnizsi hodnoty pozadovanych vyvazku bez vyvazku a pak teprve aplikovat zavazicka. Znamena to treba i nekolikrat pootacet gumu na disku, coz znamena ji vyfouknout odkousnout pootocit nafouknout, k tomu si delat nejake rozumne znacky a postupovat cilevedomne avsak v podstate metodou pokus omyl, coz je dost prace. Pak je druha moznost to nahodit na masinu, nechat si ukazat ze to chce dveste gramu a rict: "Joo pane, todle vyvazit nepude."
Samozrejme se otevira tema uchytavani za stredovou diru, nebo za srouby... U podezrelejch disku z anglie literatura dporucuje "za srouby".

Zlaty origo plechace, ty se daj s trochou trpelivosti a velkym kladivem dostat k temer nulovejm hodnotam i bez olova.
Si blázen, kdo by se dneska v pneuservise s takovou jemnou prací dělal?

Pravdu máš v tom, že vyvážit by to šlo s minimem olova, na to se ale nehraje. Je to pakárna, jaj když si vzpomenu, jak sme na učňáku vyvažovaly velikánský brusný kotouče do Žďasu na téměř nulový hodnoty a mistr si mydlil kapsu nebo jak sem pak vyvažoval v první práci brusný vřetena do brusek a po tejdnu řek na to kašlu jdu za menší peníze dělat na soustruh :-D ...
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 26 bře 2013 19:00
od eliott
Jenda píše:...ja bych se nejdriv zeptal jestli to fakt umej vyvazit(tu upinaci hlavu ma malokdo). Pak bych se zameril na disky
H.
Wolfy i jejich kopie se dají vyvažovat upnuté za střed, protože mají průměr jako náboj. Originální jsou značené LR číslem dílu a jsou přesnější.
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 14 kvě 2013 18:39
od Jenda
Zajimava vychytavka -
http://www.mudstuff.co.uk/dirt-d-fenders.html" onclick="window.open(this.href);return false;
H.
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 14 kvě 2013 18:52
od eliott
Jistě, větve budou mít co lámat

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 15 kvě 2013 08:39
od Jenda
...no ,rekl bych ze to oceni treba nekdo kdo ma Defika a ma porad ohazeny bok,jen z bezneho jezdeni. Jsem ale rad ze te to dokaze rozesmat
H.
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 15 kvě 2013 21:23
od lumberjack
Asi je to dobrý řešení, aby nebyla zablácená klika. Ale co už, máte defendera, šnorchly, nazvedaný a podobný chujoviny, tak se s tim snad počítá ne

No za 35 liber je to blbost, co hned ulomíš,pokud jezdíš v terénu, jak píše eliott, ale jinak ne... Jen by to šlo udělat ze zbytku lina nebo tak. Nic proti ničemu, peníze se z lidí tahaji i mnohem okatěji...

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 22 kvě 2013 17:28
od Romyšák
Žádost o radu:
Přečetl jsem to celé, ale stále nevím. Má někdo zkušenosti s Cooper Discoverer S/T Maxx?
http://us.coopertire.com/Tires/Light-Tr ... aspx?tab=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 13 čer 2013 09:05
od mr-tomas
Dotaz, má někdo v autě přední stabilizátor? Pokud ano, o kolik se zmenší křížení?
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 13 čer 2013 21:45
od mr-tomas
Nikdo nemá přední stabilizátor?

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 13 čer 2013 22:00
od eliott
mr-tomas píše:Nikdo nemá přední stabilizátor?

To byla jedna z prvních věcí, co šla z auta ven...
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 13 čer 2013 22:06
od mr-tomas
Aha, no nevím jestli je to normální, ale nad 100km/hod je ve mě při sebemenším zatáčení malá dušička. Kdyby mi někdo v tu chvíli strčil do zadku hřebík, tak ho přeštípnu.
Prostě auto se nakloní a přejde mi jako by chtělo v zatáčce najednou změnit směr.
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 13 čer 2013 22:15
od eliott
Ať se auto naklání, není to osobák, je třeba si na to zvyknout a naučit se s tím jezdit.
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 13 čer 2013 22:17
od DanoDEF
eliott píše:Ať se auto naklání, není to osobák, je třeba si na to zvyknout a naučit se s tím jezdit.
...

tak tak
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 15 čer 2013 19:56
od lumberjack
mr-tomas píše:Aha, no nevím jestli je to normální, ale nad 100km/hod je ve mě při sebemenším zatáčení malá dušička. Kdyby mi někdo v tu chvíli strčil do zadku hřebík, tak ho přeštípnu.
Prostě auto se nakloní a přejde mi jako by chtělo v zatáčce najednou změnit směr.
Asi si nikdy nejel s moskvičem, co?

Jinak bys tohle nemohl napsat. Proč s tim autem chceš pořád jezdit víc jak 100/hod, kor když na něj šroubuješ pořád nějaký kila navíc?

Tohle neni subaru impreza, tohle je neforemná krabice co se houpe sem a tam. Ale třeba zrovna dneska jsem sjel a vyjel věci, že když sem dorazil domu, řikal sem si , hmmm seriovej podvozek, origo kola general tr, půl nádrže spálená, ale sem doma... Obdiv

Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 16 čer 2013 20:57
od masar
K těm stabíkům, co tohle?
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 17#p268817" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 23 čer 2013 22:39
od Jenda
Je mozny ze by donebeodevsi tlumic rizeni mel za nasledek dost velke rozkmitani volantu pri prejezdu nejake nerovnosti v cca 60km/h,tak ze by se to nedalo udrzet rukama ? Mam uplne nove polybushe na komplet podvozku, 2"lift (zanovni).
Uz jste nekdo neco takoveho resil ? Jinak se to zdalo ok a nedeje se to pravidelni pri projeti nejakou dirou, jen obceas.
H.
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 23 čer 2013 23:41
od Rover
Silentbloky v panhardce...
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 24 čer 2013 07:10
od lopik
tlmič tiadenia za to istotne nemôže...
Ja som také riešil, príčin môže byť viacero.
- buď ako píše Rover, silentbloky na panhardke
- alebo vôľa v uchytení silentblokov
- alebo uvolnené guľové čapy alebo vôľa v nich
- alebo iná vôľa v riadiacej sústave
pekné video k danému problému:
http://www.youtube.com/watch?v=gVJx8buTE8I" onclick="window.open(this.href);return false;
dalo by sa to zistiť aj tak, že posadíš niekoho do auta aby kýval volantom zo strany na stranu a ty budeš pod autom sledovať kde sa vôľa objavuje (prípadne chytať rukou čapy, či v nich necítiť klopnutie).
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 24 čer 2013 08:58
od Jenda
Me se to stalo cestou z prace vcera vecer,silentbloky na panhardce jsou prave meneny v ramci celeho spodku
Dik, H.
Re: DISKY + PNEUMATIKY, ZVÝŠENÉ PODVOZKY
Napsal: 26 črc 2013 11:32
od mr-tomas
Dal jsem HD pružiny bez zvýšení a po instalaci mám nechtěný lift, od 90km/h mi kmitá volant a auto se naklonilo do prava. Co s tím?