a) Neumět si na autě nic udělat a chtít dělat servisní doprovod zazobaným rusům, to nemůže soudruzi dopadnout dobře. V lepším případě Tě nevezmou, v horším budeš jeden z mnohých, co se v Rusku po prvním kšeftě ztratili na věky věků.
b) Souhlasím se zdejšími názory, že pokud jezdit dlouhodobě v Rusku, tak nejlépe v jejich autech kvůli funkčnímu servisu, který Ti poskytne každý samotář i uprostřed ničeho.
c) Pokud Ti jde o průjezdnost, tak existuje i něco mnohem praktičtějšího, než portálové nápravy a to jsou nízkotlaké pneu, které si můžeš zvolit podle oblasti, kde budeš jezdit. Vyrábějí se do sněhu (průjezdnost srovnatelná s rolbou), na bahno s pevným podložím a do třetice do vody (s nimi bez problémů přeplaveš stojatou vodu a přejedeš každou bažinu) - jedna guma Tě ale vyjde skoro na dvacítku

. Podívej na
http://en.trecol.ru/pokupatelyu/modelnij_ryad/#center" onclick="window.open(this.href);return false; , konkrétně na TRECOL 39041, který se nový pohybuje kolem 1 mil. Jinak za 1,5 mil. je už fakt komfortní šestikolka TRECOL 39295, ve které se dá už i slušně zabydlet

.
Tak to jenom pro další rozšíření obzorů.
Naočkovaná Disco 2 1998, manuál, +5 cm, CB vozidlová Albrecht AE 6890 + ruční Alan 42 Multi, přední ARB se superwinch, zadní pevnostní doplněný o ramena pro 2 rezervy.