Sláma Karel píše:Tak včera jsem mluvil s policajtama dopravákama a řekli mi, že pro to nemají vydané žádné informace, takže to prý budou nechávat na celní správě. Ta o tom bude mít školení 9tého. Takže naše slavné státní orgány zase nejsou proškolený a každej si bude dělat co chce.
![Jsem blbej :Ja blb:](./images/smilies/wallbash.gif)
K
... neboj Karle nie ste v tom sami. Aj na SK je v tom celkom slusny chaos hlavne s N1 do 3,5t + vlek co tak citam
... neviem ako v Vas ale nase "organy" zriadili mytnu policiu a celkom slusne ich vybavila novymi vozidlami VW nieco na sposob mobilnych kancelarii pricom kazde vozidlo ma navyse vysuvny stoziar s osvetlenim aby si mohli posvietit na hriesnikov, chladnicku aby mohli popijat chladene napoje a trezorom aby mali kde ukladat nazbijane evrace.
... U nas by to malo byt takto:
Vozidlá kategórie M1, ani keď majú hmotnosť nad 3,5 tony (napr. obytné prívesy) v súčasnosti nepodliehajú spoplatneniu. Jazdná súprava tvorená vozidlom kategórie M1 a prípojným vozidlom spoplatneniu rovnako nepodlieha. Tieto vozidlá nie sú ani nákladnými vozidlami ani autobusmi a nemajú stanovenú sadzbu mýta podľa nariadenia vlády č. 350/2007 Z. z.
Vozidlá kategórie N1 do 3,5 tony sami o sebe nepodliehajú spoplatneniu. Jazdné súpravy nad 3,5 t tvorené vozidlom N1 a prípojným vozidlom podliehajú spoplatneniu, pretože ide o jazdné súpravy určené na prepravu tovaru podľa zákona č. 25/2007 Z.z. o elektronickom výbere mýta, čo vyplýva z kategorizácie vozidla N1 ako vozidla projektovaného a konštruovaného na prepravu tovaru, teda nákladného vozidla.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".