sem v tomto nováček a dos sleduji poslední dobou inzeráty atd.sem ztoho trochu zmetěný.
rada zda TDI300,TD5
Moderátor: Miky_CZ
-
kiwi
rada zda TDI300,TD5
ahoj potřeboval bych poradit s koupí discovery.váhám v motorech jestly mám jíd do 300 neboTD5 rok výrobyod1996. do2000..poradte mi
sem v tomto nováček a dos sleduji poslední dobou inzeráty atd.sem ztoho trochu zmetěný.
sem v tomto nováček a dos sleduji poslední dobou inzeráty atd.sem ztoho trochu zmetěný.
Re: rada zda TDI300,TD5
Zdar a vítej! Všechno co tě zajímá už tu bylo napsáno. Viz. "Hledat" vpravo nahoře.

Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- zbynek
- Příspěvky: 822
- Registrován: 01 bře 2007 21:00
- tel.: 724258113
- auto: DII 99
- Bydliště: Děčín Czech Republik
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada zda TDI300,TD5
Tak, tak, udělej si čas a dovíš se mnoho a nejnom o motorech 
Všechno má svůj čas........
-
kiwi
Re: rada zda TDI300,TD5
jen kde mám přesně hledat na foru atd.sem uplnej zelenáč co se týče této stránky
Re: rada zda TDI300,TD5
... tak si urob cas bud trpezlivy a nastuduj si toto forum dozvies sa vela uzitocnych veci.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- zdenek666
- Příspěvky: 341
- Registrován: 09 čer 2008 14:32
- tel.: +420722074098
- Bydliště: Vyškov na Moravě
Re: rada zda TDI300,TD5
na pravé straně nahoře klepneš na tlačítko hledat a až se Ti to otevře, tak tam vypíšeš, co chceš hledat 
LR Disco II TD5 auto
-
kiwi
Re: rada zda TDI300,TD5
už sem se snažil hledat info o motorech jen potřebuju poradid do čeho byste šly Vy.můj
názor je r.v98 v 300TDi.potřebuju něco co se dá opravit doma na koleně a ne auto plný gáblů
jinak dík za odpověd
názor je r.v98 v 300TDi.potřebuju něco co se dá opravit doma na koleně a ne auto plný gáblů
-
kiwi
Re: rada zda TDI300,TD5
jinak můj názor na značku LR je.jednou sem se svez a nic jinyýho nechci.už nějakou značku sem šoféroval bo dělám v servise ale land rover a přímo discovery mě totálně nadchlo.prodávám dosavadní vůz a jdu do LR
- zdenek666
- Příspěvky: 341
- Registrován: 09 čer 2008 14:32
- tel.: +420722074098
- Bydliště: Vyškov na Moravě
Re: rada zda TDI300,TD5
TD5 zase jede rychleji, je to větší auto, lepší výbava a i líp vypadá 
kdybych se teď znovu rozhodoval, tak bych taky nevěděl , jestli 300 nebo TD5
kdybych se teď znovu rozhodoval, tak bych taky nevěděl , jestli 300 nebo TD5
Naposledy upravil(a) zdenek666 dne 07 pro 2009 20:47, celkem upraveno 1 x.
LR Disco II TD5 auto
- zbynek
- Příspěvky: 822
- Registrován: 01 bře 2007 21:00
- tel.: 724258113
- auto: DII 99
- Bydliště: Děčín Czech Republik
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada zda TDI300,TD5
Jen se obávám že jednoznačné odpovědi se nedočkáš, tady se nachází kompletní spectrum LR, tak že informací dostaneš mnoho ale rozhodnutí bude zase jen na tobě. Já mam Td5 na který jsem nemusel 3 roky šáhnout a jiný ti žekne že to je nejhorší motor pod sluncem.......babo raď. 
Všechno má svůj čas........
Re: rada zda TDI300,TD5
Hlavně se svez v obou verzích a třeba poznáš rychle rozdíly a jinak rozdíly v motorech jsou popsány i v sekci Def..
-
kiwi
Re: rada zda TDI300,TD5
tak takovej odpovědi sem se bál
ale svatá pravda.každý má jiny zkušenosti a jedno s druhým,jedná se i o ceny náhradních dílů.a celkové udržby,jestly je 300levnejší,nežTD5.zkrátka babo rad
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: rada zda TDI300,TD5
ja byt tebou si ujasnim co chci, jestli chces jezdit jenom po ceste a obcas naky lehci off tak asi td5, vykonnejsi vetsi komfort atd
a pokud to chces rochnit v bahne a vyvadet s tim dalsi psi kusy tak spis 300tdi, mene elektroniky a celkove je to auto jednodussi tak ho lip opravis
a pokud to chces rochnit v bahne a vyvadet s tim dalsi psi kusy tak spis 300tdi, mene elektroniky a celkove je to auto jednodussi tak ho lip opravis
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: rada zda TDI300,TD5
i kdyz ja sem to auto taky puvodne kupoval na to abych mohl z zime pohodlne jezdit na snowboard, na chatu atd
no a jak to skoncilo:-D
no a jak to skoncilo:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: rada zda TDI300,TD5
Po roce s 300 a v mym okoli dvema td5 muzu rict, ze na 300 uz leccos odeslo vzhledem ke stari, a spolehlivost je vec o ktere si muzu nechat zdat. Td5ky funguji stale a bez problemu a pomerne spolehliveji.
Kdybych kupoval ted, dost zvazim ale nejspis poridim DII (resp. td5).
Myslim ale ze pokud nesjedes z asfaltu nebo polnacky, tak to asi nejak jezdit bude...
p.s. myslim ze v terenu zas tak moc nekravim...

Kdybych kupoval ted, dost zvazim ale nejspis poridim DII (resp. td5).
Myslim ale ze pokud nesjedes z asfaltu nebo polnacky, tak to asi nejak jezdit bude...
p.s. myslim ze v terenu zas tak moc nekravim...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
Re: rada zda TDI300,TD5
... ak kupujes jazdene auto tak bavit sa o spolahlivosti je vec nahodila nikdy nevies co sa dialo s auto predtym nez si ho kupil
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: rada zda TDI300,TD5
o tom zadna .) jen me trosicku zaskocilo mnozstvi drobnosti co se i na tak jednoduchem stroji mohou pokazit... pro to si ted myslim ze td5 pravdepodobne nebude tak spatna volba, jak nekteri uvadeji...DanoDEF píše:... ak kupujes jazdene auto tak bavit sa o spolahlivosti je vec nahodila nikdy nevies co sa dialo s auto predtym nez si ho kupil
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: rada zda TDI300,TD5
ono se za chvili zacnou srat ty drobnosti aji na te td5 ale pozdeji no
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Land Jirka
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada zda TDI300,TD5
Je to taky o penězích na td5 stojí všechno o něco víc
kluci co u mě servisují a mají tříkila jezdí za mnou stejně často jak td5kaři a to většnou jezdí majitelé td5tek míň do terénu
discovera v td5 je daleko víc poruchová, než td5 defík a má navíc věčně seroucí se ACE a měchy vzadu se taky mění častěji, než vinutá pružina.
věci, které často opravuji na td5 jsou:
regulátor tlaku paliva 5000Kč
naftové čeradlo 5500Kč
štefty na vývuku
ložiska v kolech 1000Kč
svislé čepy 350Kč
zatuhlé třmeny brz
tekoucí ACE moc peněz a času
uchází měchy 3500Kč
startér 4200Kč
alternátor 4800
váha vzduchu 2800Kč
těsnění hlavy 1400kč
vodní pumpa 1400Kč
věci, které se často ser.u na 300 tdi:
ložiska v kolech 900Kč
podávací čerpadlo 1200Kč
alternátor 4800
startér 3800
olejové hadice k chladiči 1000Kč
těnění hlavy 1200Kč
vodní pumpa 900Kč
tekoucí vývěva brzd 3500kč
Na DII je většina věcí o dost dražších a to platí i o doplňcích
DII vypadá v základu designově líp, u jedničky se to musí dohánět úpravama (v základu je to tranvaj)
DII je pohodlnější a rychlejší víc pocitově osobák
DI je levnější jednoduchá a dobře opravitelná pro kutila doma, pocitově lepší osobní traktor
kluci co u mě servisují a mají tříkila jezdí za mnou stejně často jak td5kaři a to většnou jezdí majitelé td5tek míň do terénu
discovera v td5 je daleko víc poruchová, než td5 defík a má navíc věčně seroucí se ACE a měchy vzadu se taky mění častěji, než vinutá pružina.
věci, které často opravuji na td5 jsou:
regulátor tlaku paliva 5000Kč
naftové čeradlo 5500Kč
štefty na vývuku
ložiska v kolech 1000Kč
svislé čepy 350Kč
zatuhlé třmeny brz
tekoucí ACE moc peněz a času
uchází měchy 3500Kč
startér 4200Kč
alternátor 4800
váha vzduchu 2800Kč
těsnění hlavy 1400kč
vodní pumpa 1400Kč
věci, které se často ser.u na 300 tdi:
ložiska v kolech 900Kč
podávací čerpadlo 1200Kč
alternátor 4800
startér 3800
olejové hadice k chladiči 1000Kč
těnění hlavy 1200Kč
vodní pumpa 900Kč
tekoucí vývěva brzd 3500kč
Na DII je většina věcí o dost dražších a to platí i o doplňcích
DII vypadá v základu designově líp, u jedničky se to musí dohánět úpravama (v základu je to tranvaj)
DII je pohodlnější a rychlejší víc pocitově osobák
DI je levnější jednoduchá a dobře opravitelná pro kutila doma, pocitově lepší osobní traktor
Naposledy upravil(a) Land Jirka dne 08 pro 2009 20:10, celkem upraveno 1 x.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: rada zda TDI300,TD5
Poslední pocit z jízdy s D1 je pravdivý .....
No já jezdím se dvěma značně rozdílnýma autama
a ND se taky liší podstatně,ale i poruchovost je hóódně rozdílná
zlatý ŘJ.
No já jezdím se dvěma značně rozdílnýma autama
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "