Startování - nejde benzín
Moderátor: Safraporte
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Tu mas schemu... Fuel tank, uplne dole...
- Přílohy
-
- tank.jpg
- (136.04 KiB) Staženo 1060 x
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Tak jsem vyměnil baterku v imobilizéru, ale stejně čerpadlo nejde. Natáhli jsme s Láďou drát od pojistky 19 přímo k čerpadlu, ve schématu je to kreslené napřímo no a čerpadlo chodí jak má, ale motor nechytne. Čerpadlo vrčí, ale motor nechytá. Nemáte někdo zkušenost s tím jestli se nemusí nejak odvzdušnit benzínový systém?
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Ked mas iskru a tlak v potrubi 3atm. tak potom uz len chyba vo vstrekovani. Zmeraj pre istotu ten tlak, ja som to meral normalnym tlakomerom na gumy s redukciou.
S tou klasikou mas pravdu, moja stara S120L ma nikde nenechala viset a aj ked tak len na par minut
S tou klasikou mas pravdu, moja stara S120L ma nikde nenechala viset a aj ked tak len na par minut

Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Tak vladob8 Jásáme Free uz slape. Včera jme ho nejspis uchcali,dnes jsem prisel a ze to skusim nastartovat a co se nestalo velke prekvapeni motor naskocil nabrnknuti.
Výsledek opravynatazeni noveho kabelu od pojistky č.19 k čerpadlu viz.schema
tym starym jsme namnerili na konci u cerpadla 12V ALE jen 0,03A ,na to se cerpadlo nerozbehlo.
Zaroven vsem dekuji za pomoc Děkuji
živočich
Výsledek opravynatazeni noveho kabelu od pojistky č.19 k čerpadlu viz.schema
tym starym jsme namnerili na konci u cerpadla 12V ALE jen 0,03A ,na to se cerpadlo nerozbehlo.
Zaroven vsem dekuji za pomoc Děkuji
živočich
Re: Startování - nejde benzín
Ahoj všichni,
už 3 týdny řešíme proč nám po pár stovkach metrů chcípne auto(free 1.8 benzin r.v.1999). První nápad byl že je ucpaný filtr. Jenže to se mi nezdá že by se to projevilo tak jednorázově.
Vyzkoušeli jsme následující:
1)diagnostika......bez závad
2) poslouchal jsem co dělá čerpadlo.....přesně v okamžik kdy přestane fungovat motor mu začnou kolísat otáčky až se přestane točit úplně.
3)Zkouška zda zapalování dává jiskru.....až do chcípnutí jiskra přeskakovala.
4)demontáž čerpadla....při vytahování z nádrže se docela dost přisál vzduch. N základě toho jsme si mysleli, že došlo k ucpání nějakého odvzdušnění a tím vzniká v nádrži podtlak. Zkusili jsme tedy jet s otevřenou nádrží. Nejprve to vypadalo, že je závada vyřešena, ale po asi kilometru auto chcíplo znova.
5)závěr opraváře byl, ža v čerpadle jsou opotřebované uhlíky a proto přestane podávat palivo a tím auto chcípne.
Mám několik dotazů:
1)K čemu přesně je ta druhá hadička která je pod autem vedená souběžně s benzínovou?
2)Je někde nějaké odvzdušnění nádrže, kudy by se měl přisávat vzduch když poklesne haldina benzínu v nádrži?
3)Jakou má funkci uhlíkový filtr co je v motorovém prostoru kousek od držáku na hever
4)Je standardní aby se cca ve 120000km takto porouchalo palivové čerpadlo?
5)Je příčina v tom, že současně s poklesem otáček čerpadla reaguje naprosto synchronně motor až do úplného chcípnutí? Může mi někdo krátce vysvětlit jak to funguje od nádrže až do válců?
6)dá se čerpadlo nějak levněji zrepasovat?
7) máte někdo nějaký další nápad?
Děkuji všem za nápady a rady.
už 3 týdny řešíme proč nám po pár stovkach metrů chcípne auto(free 1.8 benzin r.v.1999). První nápad byl že je ucpaný filtr. Jenže to se mi nezdá že by se to projevilo tak jednorázově.
Vyzkoušeli jsme následující:
1)diagnostika......bez závad
2) poslouchal jsem co dělá čerpadlo.....přesně v okamžik kdy přestane fungovat motor mu začnou kolísat otáčky až se přestane točit úplně.
3)Zkouška zda zapalování dává jiskru.....až do chcípnutí jiskra přeskakovala.
4)demontáž čerpadla....při vytahování z nádrže se docela dost přisál vzduch. N základě toho jsme si mysleli, že došlo k ucpání nějakého odvzdušnění a tím vzniká v nádrži podtlak. Zkusili jsme tedy jet s otevřenou nádrží. Nejprve to vypadalo, že je závada vyřešena, ale po asi kilometru auto chcíplo znova.
5)závěr opraváře byl, ža v čerpadle jsou opotřebované uhlíky a proto přestane podávat palivo a tím auto chcípne.
Mám několik dotazů:
1)K čemu přesně je ta druhá hadička která je pod autem vedená souběžně s benzínovou?
2)Je někde nějaké odvzdušnění nádrže, kudy by se měl přisávat vzduch když poklesne haldina benzínu v nádrži?
3)Jakou má funkci uhlíkový filtr co je v motorovém prostoru kousek od držáku na hever
4)Je standardní aby se cca ve 120000km takto porouchalo palivové čerpadlo?
5)Je příčina v tom, že současně s poklesem otáček čerpadla reaguje naprosto synchronně motor až do úplného chcípnutí? Může mi někdo krátce vysvětlit jak to funguje od nádrže až do válců?
6)dá se čerpadlo nějak levněji zrepasovat?
7) máte někdo nějaký další nápad?
Děkuji všem za nápady a rady.
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Nazdar, vidim ze si koumak amater, som nieco podobne a nieco podobne som riesil minule leto tak sa s tebou podelim o skusenosti.
K otazkam...
1- Ta druha hadicka odsava z nadrze benzinove pary.
2- Nadrz ma odvzdusnenie ktore sa nachadza pod pravym zadnym plastovym podblatnikom, je to taka hlinnikova trubka ktora vedie zhora dolu a nahor aby pri prevrateni netiekol benzin a nieje to uplne otvorene pre nasanie vzduchu to potrebuje isty podtlak, ktory a prejavy pri otvoreni nadrze nasanim vzduchu.
3-Cez ten filter sa tahaju tie benzinove pary, tam sa kondenzuju a zospodu sa cucaju do sacieho potrubia mototora, vsetko to riadi riadiaca jednotka cez elektromagneticky ventil. Je to take ekologicke zariadenie.
4- Nie to standatne nieje, podla mna je motor OK.
5- Po pravde tato otazka mi nieje uplne jasna, jasne ze ked zacnu z nejakeho dovodu kolisat otacky motoru cerpadla musi nasledovat chcipnutie motoru, to je logicke, motor cerpadla musi bezat jak oci, bzzzzz bez meny tonu! A aby ti bolo jasne, motor tlaci z nadrze az k vstrekom v tej tlakovej hadicke pri behu motota stale tlak cca 3atm a ked ten tlak poklecne z akehokolvek dovodu, nasleduje chcipnutie.
6- Cerpadlo sa repasovat neda, akoze vymena uhlikov mam na mysli, netrufal by som si menit nieco v niecom co bezi cely cas ponorene v benzine.
7- Meral by som voltmetrom napatie na cerpadle za jazdy ci poklesne, hlavne pri prejaveni zavady, ak ano je chyba v elektrike, vid toto vlakno. To napatie musi drzat stale okolo 13V. Ak nepoklene to napatie, tak mechanicky problem, ucpaty filter, nasavyci alebo vypustaci. Nasavaci vycistit sprajovym cistisom na brzdy a vypustaci vymenit, dostat ho kupit v LR cca 300Kc.
Prajem vela uspechov a daj vediet ako si dopadol obohacuje to nase skusenosti.
K otazkam...
1- Ta druha hadicka odsava z nadrze benzinove pary.
2- Nadrz ma odvzdusnenie ktore sa nachadza pod pravym zadnym plastovym podblatnikom, je to taka hlinnikova trubka ktora vedie zhora dolu a nahor aby pri prevrateni netiekol benzin a nieje to uplne otvorene pre nasanie vzduchu to potrebuje isty podtlak, ktory a prejavy pri otvoreni nadrze nasanim vzduchu.
3-Cez ten filter sa tahaju tie benzinove pary, tam sa kondenzuju a zospodu sa cucaju do sacieho potrubia mototora, vsetko to riadi riadiaca jednotka cez elektromagneticky ventil. Je to take ekologicke zariadenie.
4- Nie to standatne nieje, podla mna je motor OK.
5- Po pravde tato otazka mi nieje uplne jasna, jasne ze ked zacnu z nejakeho dovodu kolisat otacky motoru cerpadla musi nasledovat chcipnutie motoru, to je logicke, motor cerpadla musi bezat jak oci, bzzzzz bez meny tonu! A aby ti bolo jasne, motor tlaci z nadrze az k vstrekom v tej tlakovej hadicke pri behu motota stale tlak cca 3atm a ked ten tlak poklecne z akehokolvek dovodu, nasleduje chcipnutie.
6- Cerpadlo sa repasovat neda, akoze vymena uhlikov mam na mysli, netrufal by som si menit nieco v niecom co bezi cely cas ponorene v benzine.
7- Meral by som voltmetrom napatie na cerpadle za jazdy ci poklesne, hlavne pri prejaveni zavady, ak ano je chyba v elektrike, vid toto vlakno. To napatie musi drzat stale okolo 13V. Ak nepoklene to napatie, tak mechanicky problem, ucpaty filter, nasavyci alebo vypustaci. Nasavaci vycistit sprajovym cistisom na brzdy a vypustaci vymenit, dostat ho kupit v LR cca 300Kc.
Prajem vela uspechov a daj vediet ako si dopadol obohacuje to nase skusenosti.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Re: Startování - nejde benzín
mozno uz mas odstraneny problem ,mne sa to iste stalo pri120000km,u mna to bolo benzinove cerpadlo a mas take iste priznaky.skus zmerat tlak benzinu pri vstrykoch a ked tam neni 3atmosveri tlaku tak je to cerpadlo miro.
Re: Startování - nejde benzín
Ahoj, mam stejny problem jako vy a chtel bych se vas zeptat jestli už jste na to nekdo přišel čím to je ......