1. Zkontroluj mechanicky páčku čidla (není ohnutá, správná poloha, volný pohyb). no vzhledem k tomu, že je to nějaký plast či co, tak ohnutá není, volně se hýbe a správná poloha, předpokládám, že jinak to ani nejde.Kubečka81 píše: 25 zář 2025 21:11 Ahoj, doporučil bych postup:
1. Zkontroluj mechanicky páčku čidla (není ohnutá, správná poloha, volný pohyb).
2. Změř kabeláž – signál, napájení, kostra, včetně zatížení. Hýbej svazkem v podběhu, jestli chyba naskočí.
3. Udělej kalibraci přes diagnostiku (výšky všech rohů).
4. Pokud i tak chyba, otestuj ventilblok (přetěsnění stojí pár stovek-prodávají na to sadu gumiček/těsnění, nebo nový ventilblok).
5. Kdyby pořád nic, pak až sahat na ECU EAS (ale to je až poslední).
2. Změř kabeláž – signál, napájení, kostra, včetně zatížení. Hýbej svazkem v podběhu, jestli chyba naskočí. to proběhne o víkendu
3. Udělej kalibraci přes diagnostiku (výšky všech rohů). to bych rád, ale nemám diagnostiku a když jsem se na to ptal ve Smečně servis Šíma, tak říkal, že se to nedělá mimochodem, nešlo by to s DELPHI?
4. Pokud i tak chyba, otestuj ventilblok (přetěsnění stojí pár stovek-prodávají na to sadu gumiček/těsnění, nebo nový ventilblok).
5. Kdyby pořád nic, pak až sahat na ECU EAS (ale to je až poslední). tak daleko se doufám nedostaneme ...