Děkuji, my už máme hotovo, uzávěrka je funkční:-)
Ještě mi zbývá natáhnout kabeláž k přední ARB a bude to top.
zadní uzávěrka D4
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: zadní uzávěrka D4
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: zadní uzávěrka D4
Tady je to poměrně jednoduše vysvětlené:
https://www.youtube.com/watch?v=WkkkXhWC1l0&t=18s
https://www.youtube.com/watch?v=WkkkXhWC1l0&t=18s
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: zadní uzávěrka D4
A jaká je cenovka montáže do D3 bez diff? Ten bych si asi musel někde sehnat, do 4.4 V8 jich v CZE asi moc nebude.. Předpokládám že má jiný převod, jestli se nepletu.Hubert píše: 23 úno 2025 09:49 Zadní uzávěrka je jak u D3 tak u D4 poznat až když auto vykříží do bezvědomí. Jinak je to málo znát. Na obě auta jde dodělat. Není to jenom o montáži diffu a dodělání kabeláže ale i rekonfiguraci CCF.
Co se týče reakcí D4 a D3 je opravdu D4 na tom o něco lépe, ale když se nahraje poslední SW do ABS, TCCM a dalších modulů tak se zrodil ztratí.
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!