Nadešel čas poohlížet se po něčem civilnějším a tak si dovolím nabídnout jedinečného Defa, se kterým jsem strávil 16 let života.
Základní info:
Land Rover Defender 110 TD5 Station Wagon
Rok výroby září 2001, do provozu v březnu 2002 ve Španělsku, vůz po přístavní policii
Dovezen a dán do provozu v ČR v září 2008, v ČR jsem jediný majitel.
Stav tachometru 320 000 km, reálně najeto 300 000km, důsledek změny převodu
STK nová, tj. platná do 08/2026
!Veškeré úpravy zapsané v TP!
Doplňky:
Přední pevnostní nárazník s navijákem King One 5,5tuny
Světla kompletně LED technologie + přídavná světla
Pochozí plechy kapoty a blatníků
Pevnostní prahy
Nájezdový kryt
Kryt spojovaček
Pevnostní spojovačky
Pevnostní korekční přední i zadní ramena.
Kryty diferenciálů
Kryt nádrže
Pevnostní ochrana zadních rohů
Držák rezervy upraven pro používání větších kol
Nezávisle teplovodní topení Webasto
Nezávislé teplovzdušné topení Eberspracher
Vyhřívané přední sklo
Stropní konzole Equipe s CB a rádiem
Equipe ochrana předních světel
Lemy Spectre 007
Pneu Creepy Crawler 37x12,5 R17, včetně rezervy
Obě uzávěrky ARB
Pevnostní unašeče náboje kol v předu i v zadu
Pevnostní poloosy Aschcroft vzadu i v předu
V předu nové pevnostní klouby Aschcroft (najeto cca 500km)
Podvozek +4““ tlumiče terrafirma, pružiny +2“ OME. Křižídobře
Soukolí v difu pevnostní KAM 4,7
Převod v rozvodovce 1,1
V rozvodovce osazen ATB diferencial od Aschcroft (najeto max 3000km)
Nové ložiska v rozvodovce a hlavní převodovce – najeto max 3000km
-Turbo osazeno Originál TD5 inside VNT + ECU TD5 inside - najeto max 3000km
Originál ECU k vozu
-Svody ostřeny pro použití s tímto turbem
Přidám programovací box, kdy je možnost do ecu nahrávat vlastní mapy.
-Spojka s jednohmotovým setrvačníkem Extrem Spec od LOF – také najeto max 3000km
-Kardany přední i zadní nejvyšší řada od Gwyns4x4, na defa se asi nic lepšího už dát nedá, chodí skvěle, najeto cca 500km
-Závodní hliníkový intercooler Alisport
-Dvě aku exide 110Ah
Dva alternátory
Kvalitní kabeláže, tj. naviják tahá tak měř bez únavy.
-Vstřiky otestovány a vyčištěny. Chodí ok. Vůz chytá na drc.
Vozidlo koncipováno pro použití v těžkém terénu, na což bylo i stavěno
Rám udržovaný a pravidelně ošetřován, místy povrchová koroze úměrná stáří.
Zadní dveře nové pozink.
Přední slabší koroze
Na karoserii jsou místy šrámy od větví, nic neřešitelného
Stejně tak interiér nese známky používání, ale žádná vybydlená bída. Předni sedadla pěkná ze Subaru Impreza
Momentálně vůz bez zadní sedačky, jen dvoumístný, ale přidám k vozu jak původní lavici tak kompletní lavici z pumy (jen toto se běžně prodává za 15 000kč
V ceně je zahrnuto relativně dost dalších dílů, např. ECU, nová palivová pumpa, ložiska, starter….
Posledních pár tisíc km už v zásadě jen asfalt a turistika, i to je jeden z důvodů prodeje.
Po silnici bez problému na těch 37“ cestovní rychlost dle GPS 110 kmh.
Závady:
Pučí gufero na klice (nic co by bránilo provozu)
od začátku pučí převodka řízení (oprava cca 15tis Kč)
Jedná se o relativně specifický vůz, který je nutno vidět a je určen pro někoho kdo ví.
Celkově auto dostávalo slušnou péči celých 16 let, olej měněn výrazně dříve než intervaly.
Moje představa o ceně je 650.000,- Kč, rozumné debatě o ceně u vozidla se nebráním. Do auta jen v úpravách nainvestováno přes 500.000,-Kč.
Na prodej nespěchám, nabídky typu dám 400 aprijedu si prosím nechte pro sebe.
P: LR Defender 110 TD5 SW
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
P: LR Defender 110 TD5 SW
.... ALEA IACTA EST
- zidon
- Příspěvky: 1456
- Registrován: 17 dub 2016 13:32
- auto: DI, UAZ, Vitara, D1
- Bydliště: Pelhrimov (obcas Hlinsko vC.) ;-) POVOLANI: Zachranar(aneb poslani k posrani :D)
Re: P: LR Defender 110 TD5 SW
Moc pekna obluda
preji uspesny prodej
Mas video jak to maka v terenu?


preji uspesny prodej

Mas video jak to maka v terenu?

Cim lepsi gumy tim dal se jde pro traktor :D
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155