Prodáno - prosím smazat
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
Prodáno - prosím smazat
Vážení,
je čas se posunout o kousíček dál a tak posílám do světa mou D3 3.6TDV8 rv 2008
Je to D3 koupená jako nová v ČR, do doby než jsem to koupil, tak byla servisovaná někde na Ostravsku. Auto jsem koupil 2021 a do přidření původního motoru v 453.000 kilometrech s ním docela pohodově jezdil. V loňském roce jsem na autě provedl výměnu motoru za 3.6 viz viewtopic.php?t=45668 D3 má budíkových cca 473xxx km, přestavbovaný motor má cca 260 tis.km.
Auto je ve výbavě HSE, je pětimístná, s infotainmentem v hlavových opěrkách, Harman Kadron, parkovací senzory, vyhřívané okna, vyhřívaná přední i zadní sedáky, handsfree, navi z D4, tažná atd.
Po přestavbě motoru má D3 najeto 20000 km. Během přestavby se vyměnilo či zrepasovalo spoustu věcí jako:
repas - převodovky, hydroměniče, obě turba, altík a startér, ramena náprav (silentbloky)
výměna - zadní kardan, brzdové kotouče a obložení, všechny kapaliny a náplně, přetěsněná víka motoru
softwarově - chip motoru na 240kW, chip převodovky, deaktivace EGR ventilů
Navíc proti standardu je v autě úžasný X-Lifter, polička v zavazadlovém prostoru,lemy a nárazníky v barvě auta, při výměně skel předních světel jsem tam dal ledky a trochu si s tím pohrál
V lednu vyvařeny prahy a zadní lemy. D3 je na svůj věk pěkná.
V TP je zapsan motor, a kola v rozměru 19 a 20 (na autě jsou brzdiče z RRS a menší kola nelze)
Co za ni? Rád bych 400.000,-Kč (není odpočtová). Nebráním se výměně za D4 s padlým motorem s doplatkem. Je to vlastně důvod prodeje. D3 je s D4 skoro stejná, ale je úplně jiná S Lakasinovou D4 jsem něco najezdil a je to prostě jiné. Samozřejmě se nebráním i rozumné dohodě u auta.
je čas se posunout o kousíček dál a tak posílám do světa mou D3 3.6TDV8 rv 2008
Je to D3 koupená jako nová v ČR, do doby než jsem to koupil, tak byla servisovaná někde na Ostravsku. Auto jsem koupil 2021 a do přidření původního motoru v 453.000 kilometrech s ním docela pohodově jezdil. V loňském roce jsem na autě provedl výměnu motoru za 3.6 viz viewtopic.php?t=45668 D3 má budíkových cca 473xxx km, přestavbovaný motor má cca 260 tis.km.
Auto je ve výbavě HSE, je pětimístná, s infotainmentem v hlavových opěrkách, Harman Kadron, parkovací senzory, vyhřívané okna, vyhřívaná přední i zadní sedáky, handsfree, navi z D4, tažná atd.
Po přestavbě motoru má D3 najeto 20000 km. Během přestavby se vyměnilo či zrepasovalo spoustu věcí jako:
repas - převodovky, hydroměniče, obě turba, altík a startér, ramena náprav (silentbloky)
výměna - zadní kardan, brzdové kotouče a obložení, všechny kapaliny a náplně, přetěsněná víka motoru
softwarově - chip motoru na 240kW, chip převodovky, deaktivace EGR ventilů
Navíc proti standardu je v autě úžasný X-Lifter, polička v zavazadlovém prostoru,lemy a nárazníky v barvě auta, při výměně skel předních světel jsem tam dal ledky a trochu si s tím pohrál
V lednu vyvařeny prahy a zadní lemy. D3 je na svůj věk pěkná.
V TP je zapsan motor, a kola v rozměru 19 a 20 (na autě jsou brzdiče z RRS a menší kola nelze)
Co za ni? Rád bych 400.000,-Kč (není odpočtová). Nebráním se výměně za D4 s padlým motorem s doplatkem. Je to vlastně důvod prodeje. D3 je s D4 skoro stejná, ale je úplně jiná S Lakasinovou D4 jsem něco najezdil a je to prostě jiné. Samozřejmě se nebráním i rozumné dohodě u auta.
Naposledy upravil(a) Geo dne 15 čer 2024 21:15, celkem upraveno 1 x.
Land Rover Discovery 3 tdv8 3.6
- Lukasino
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: D3 TDV8
Je to apríl, že jo?
Je moc povedená
Je moc povedená
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: D3 TDV8
To asi nebude apríl, ten popis vypadá tak, že to myslí vážně
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D3 TDV8
Teda zaujalo mě to, jenom jsem se musel podívat do garáže, a on tam prostě není místo. No tak alespoň co je tak jiného mezi D3 a D4 když mají obě TDV8? Já jenom že infotainment a hudba (tedy hastrman a kardan) mě v autech nějak minuly, a furt si ještě myslím, že by to mělo být auto na ježdění. Rád se nechám poučit a všech malý a velmi podstatných rozdílech, prosím i ty nejmenší a tedy nejdůležitější.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D3 TDV8
To: Lukasino a Dvorri - mám rád sofistikované fórky a překvapení, ale dnes nee
To: MadTom - popravdě jsem nejezdil s jinou D4 než s Lukasinovou. Ale najezdil jsem s ní docela hodně
je potřeba si to zkusit a není to o hudbě nebo infotainmentu. Prostě je to v té D4 jiné. Nevím jestli to tak mám jenom já, ale tak nějak to je. Samozřejmě, že je auto na ježdění, ale pokud ho používáš jen na výlety a expedice jsou obě super, ale pokud ho používáš denně, tak prostě se v něm chceš cítit pohodově. Faktem je, že sedáky v Lukasinově autě jsou suprovní
To: MadTom - popravdě jsem nejezdil s jinou D4 než s Lukasinovou. Ale najezdil jsem s ní docela hodně
je potřeba si to zkusit a není to o hudbě nebo infotainmentu. Prostě je to v té D4 jiné. Nevím jestli to tak mám jenom já, ale tak nějak to je. Samozřejmě, že je auto na ježdění, ale pokud ho používáš jen na výlety a expedice jsou obě super, ale pokud ho používáš denně, tak prostě se v něm chceš cítit pohodově. Faktem je, že sedáky v Lukasinově autě jsou suprovní
Land Rover Discovery 3 tdv8 3.6
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D3 TDV8
No právě, protože jsi toho na jednu stranu něco najezdil a.na druhou můžeš porovnávat, tak mě to srovnání moc zajímá. Sedačky chápu. A co dál? Tlumiče v lepším stavu a jiné disky/pneu? Víc výkonu/lepší převodovka?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Lukasino
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: D3 TDV8
Já mám taky radši D4, proto jsem to chtěl rovnou nacpat do D4 Ale osobně bych v tom techniku nehledal, mechanicky je motor i převodovka stejná, podvozek také, takže max rozdíl může být u SW který je samozřejmě přehratelný. Naopak Geo má v D3 motor bez DPF a ještě s chipem, oproti mě v serii a s DPF, takže jeho jede podstatně líp.
Za mě ten velký rozdíl dělá spíš vzhled a jakési "cítění", zvenku je to modernější, ale hlavně uvnitř je to auto takové "hodnotnější" nebo jak to nazvat, lepší materiály, atd. Ale jinak když porovnám třeba D3 HSE a D4 HSE, tak ta originální sedadla jsou stejně pohodlná a D4 z prvních ročníků neměla ani o moc větší výbavu než D3, takže ani o té výbavě to není. D4 má už podstatně lepší hlavní display na palubce + možnost couvací kamery, ale to Jirka nacpal do D3 také, takže zase nic
Celkově si jí moc pěkně vymazlil, blázen teď ještě vyvařoval prahy a podobné věci, Jirkova D3 vypadá super Ale chápu ho, D4 je ještě o drobet lepší, ale je to jen o vzhledu podle mě. Protože podvozek, pružení, motor, převodovka, přídavka, diffy, atd to je vše úplně stejné... A naopak u D4 už je nutnost DPF, pokud to má být legální On to sice zas takový problém není, ono to funguje bez potíží, ale je to zbytečná restrikce v cestě a žrout výkonu. Je teda fakt, že zase díky DPF je ten motor ještě tišší a možná je ještě D4 o chlup líp odhlučněná (ale to se mi možná taky jen zdá).
Za mě ten velký rozdíl dělá spíš vzhled a jakési "cítění", zvenku je to modernější, ale hlavně uvnitř je to auto takové "hodnotnější" nebo jak to nazvat, lepší materiály, atd. Ale jinak když porovnám třeba D3 HSE a D4 HSE, tak ta originální sedadla jsou stejně pohodlná a D4 z prvních ročníků neměla ani o moc větší výbavu než D3, takže ani o té výbavě to není. D4 má už podstatně lepší hlavní display na palubce + možnost couvací kamery, ale to Jirka nacpal do D3 také, takže zase nic
Celkově si jí moc pěkně vymazlil, blázen teď ještě vyvařoval prahy a podobné věci, Jirkova D3 vypadá super Ale chápu ho, D4 je ještě o drobet lepší, ale je to jen o vzhledu podle mě. Protože podvozek, pružení, motor, převodovka, přídavka, diffy, atd to je vše úplně stejné... A naopak u D4 už je nutnost DPF, pokud to má být legální On to sice zas takový problém není, ono to funguje bez potíží, ale je to zbytečná restrikce v cestě a žrout výkonu. Je teda fakt, že zase díky DPF je ten motor ještě tišší a možná je ještě D4 o chlup líp odhlučněná (ale to se mi možná taky jen zdá).
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D3 TDV8
Pěknej popis rozdílů, děkuji. Jsem to nanesl doma a je tu problém - nemá to ani tyrkysovou metalízu, co si na auta dává Suzuki, ani to není červené. Že já jsem se vůbec ptal.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- jareku
- Příspěvky: 1830
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: D3 TDV8
Z mojí zkušenosti tam je ještě jeden podstatný rozdíl, který málokdo zmíní a to o hodně lepší elektronika systémů spolupracujících s 4x4. Ty systémy jsou modernější a fungují daleko lépe na D4.Lukasino píše: ↑02 dub 2024 06:59 Já mám taky radši D4, proto jsem to chtěl rovnou nacpat do D4 Ale osobně bych v tom techniku nehledal, mechanicky je motor i převodovka stejná, podvozek také, takže max rozdíl může být u SW který je samozřejmě přehratelný. Naopak Geo má v D3 motor bez DPF a ještě s chipem, oproti mě v serii a s DPF, takže jeho jede podstatně líp.
Za mě ten velký rozdíl dělá spíš vzhled a jakési "cítění", zvenku je to modernější, ale hlavně uvnitř je to auto takové "hodnotnější" nebo jak to nazvat, lepší materiály, atd. Ale jinak když porovnám třeba D3 HSE a D4 HSE, tak ta originální sedadla jsou stejně pohodlná a D4 z prvních ročníků neměla ani o moc větší výbavu než D3, takže ani o té výbavě to není. D4 má už podstatně lepší hlavní display na palubce + možnost couvací kamery, ale to Jirka nacpal do D3 také, takže zase nic
Celkově si jí moc pěkně vymazlil, blázen teď ještě vyvařoval prahy a podobné věci, Jirkova D3 vypadá super Ale chápu ho, D4 je ještě o drobet lepší, ale je to jen o vzhledu podle mě. Protože podvozek, pružení, motor, převodovka, přídavka, diffy, atd to je vše úplně stejné... A naopak u D4 už je nutnost DPF, pokud to má být legální On to sice zas takový problém není, ono to funguje bez potíží, ale je to zbytečná restrikce v cestě a žrout výkonu. Je teda fakt, že zase díky DPF je ten motor ještě tišší a možná je ještě D4 o chlup líp odhlučněná (ale to se mi možná taky jen zdá).
Re: D3 TDV8
Nejezdil jsem nikdy D3, ale měl jsme D4 pět let a tehdy jsem přecházel z D2 na D4 i kvůli tomu, že psali, že na D3 podvozku je až příliš moc čidel, které pak můžou dělat problém a u D4 se snažili o zjednodušení a vylepšení všech el.komponent - a to i co do počtu čidel a pod. Nikdy jsem to dále nezkoumal a nepočítal čidla ale pamatuju, že v tom článku to bylo vyjmenované, ve smyslu, že na každém jednom kole ubylo tolik a tolik čidel a pod. aby podpořili spolehlivost. Tedy i tady by mohl být rozdíl? Pokud někdo ví více, tak nahoďte...
A jinak sorry za plevel - nicméně hezké téma..
A jinak sorry za plevel - nicméně hezké téma..
- Lukasino
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: D3 TDV8
D4 má elektroniku trochu jinou, ale počet prvků atd je podle mne stejný. Na podvozku určitě. Má například jiný typ hlavních konektorů, to ano. Ale podle mě nic zásadního
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D3 TDV8
Jestli dali jiné konektory, tak to nemusí být nepodstatná změna, jenom kvůli ceně a jednoduchosti výroby, ale i kvůli dlouhodobé spolehlivosti - on není konektor jako konektor. Na druhou stranu, moje zkušenost s vodotěsnými konektory je ta, že do vodotěsného konektoru se voda dostane, ale už zůstane uvnitř. Kromě konektorů mě napadá, jestli nevylepšili i kabelové svazky z pohledu mechanické odolnosti - aby se neprodíraly a/nebo nelámaly. Na to občas stačí jenom drobná změna.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D3 TDV8
No vzhledem k situaci v automotive to také může být zlepšení k horšímuMadTom píše:Jestli dali jiné konektory, tak to nemusí být nepodstatná změna, jenom kvůli ceně a jednoduchosti výroby, ale i kvůli dlouhodobé spolehlivosti - on není konektor jako konektor. Na druhou stranu, moje zkušenost s vodotěsnými konektory je ta, že do vodotěsného konektoru se voda dostane, ale už zůstane uvnitř. Kromě konektorů mě napadá, jestli nevylepšili i kabelové svazky z pohledu mechanické odolnosti - aby se neprodíraly a/nebo nelámaly. Na to občas stačí jenom drobná změna.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy