DPF FULL - live data
Moderátor: Acon
DPF FULL - live data
DPF FULL+nouze
Setkal se s tím už někdo, co to může být?
Velmi často RR 4,4 TDV8 (2010-2012) padá do DPF FULL a nouze, bez předchozího upozornění, prakticky vždy po cca 30 km v městském provozu na 3 jízdy (3x10km).
Na dálnici dobrý (i když i tam už se to jednou stalo v pomalu (cca 40-50km/hod) jedoucí koloně ) že to spadlo do DPF full+nouze bez upozornění.
Někdy mi přijde že turbo hodně hučí respektive ten nasávaný vzduch (ale možná je to jen pocitové)
Jednou za čas hodně smrdí od motoru, někdy je i vidět z podkapoty slabě kouř (nenašlo se co by to mohlo být)-
údajně teče malinko turbo, ale nemám teď možnost to nějak ověřit. (pod autem ani kapka - mám své parkovací místo).
Přijde mi že se motor docela rychle na diesel ohřívá (ale to může být normální). Stačí pár km..
Přijde mi že motor je po jízdě fakt dost horký (ale i to může být normální).
Ryska hladiny oleje je pouze digitální, ale když se podívám před jízdou na studeném motoru na stejném parkovacím místě v rovině, vždy je tam různě od správné "půlky" až po max, jak kdy.. (prý to je ale normální).
Z výfuku nic extra nečoudí.
Nemálo často - spíš častěji než to DPF, mi to zahlásí něco ve smyslu: blind spot senzor blocked (ať je déšť nebo krásně slunečno)...pak to zmizí (ale nevídím tam technicky přímou souvislost).
Nejezdím pilu, ani na zbytek nádrže nedojíždím, za studena jen v klidu, a auto dlouho neznám.
Zkusil jsem i aditiva do nafty, bez úspěchu to padá do nouze snad ještě častěji (snad jen ten kouř z podkapoty se dlouho neobjevil, smrad ale někdy je..) a motor je pocitově klidnější. Nicméně stačí doslova párkrát přes město a dpf full v nouzi.
Diagnostikou si to pokaždé zregeneruju, ale to pomůže jen do dalších pár městských provozů. Na dálnicích a okreskách je to ok, až na ten jeden případ...
Nevím možná se snažím a moc si všímat čehokoliv co to auto k tomu problému dělá..
Setkal se s tím už někdo, co to může být?
Velmi často RR 4,4 TDV8 (2010-2012) padá do DPF FULL a nouze, bez předchozího upozornění, prakticky vždy po cca 30 km v městském provozu na 3 jízdy (3x10km).
Na dálnici dobrý (i když i tam už se to jednou stalo v pomalu (cca 40-50km/hod) jedoucí koloně ) že to spadlo do DPF full+nouze bez upozornění.
Někdy mi přijde že turbo hodně hučí respektive ten nasávaný vzduch (ale možná je to jen pocitové)
Jednou za čas hodně smrdí od motoru, někdy je i vidět z podkapoty slabě kouř (nenašlo se co by to mohlo být)-
údajně teče malinko turbo, ale nemám teď možnost to nějak ověřit. (pod autem ani kapka - mám své parkovací místo).
Přijde mi že se motor docela rychle na diesel ohřívá (ale to může být normální). Stačí pár km..
Přijde mi že motor je po jízdě fakt dost horký (ale i to může být normální).
Ryska hladiny oleje je pouze digitální, ale když se podívám před jízdou na studeném motoru na stejném parkovacím místě v rovině, vždy je tam různě od správné "půlky" až po max, jak kdy.. (prý to je ale normální).
Z výfuku nic extra nečoudí.
Nemálo často - spíš častěji než to DPF, mi to zahlásí něco ve smyslu: blind spot senzor blocked (ať je déšť nebo krásně slunečno)...pak to zmizí (ale nevídím tam technicky přímou souvislost).
Nejezdím pilu, ani na zbytek nádrže nedojíždím, za studena jen v klidu, a auto dlouho neznám.
Zkusil jsem i aditiva do nafty, bez úspěchu to padá do nouze snad ještě častěji (snad jen ten kouř z podkapoty se dlouho neobjevil, smrad ale někdy je..) a motor je pocitově klidnější. Nicméně stačí doslova párkrát přes město a dpf full v nouzi.
Diagnostikou si to pokaždé zregeneruju, ale to pomůže jen do dalších pár městských provozů. Na dálnicích a okreskách je to ok, až na ten jeden případ...
Nevím možná se snažím a moc si všímat čehokoliv co to auto k tomu problému dělá..
Naposledy upravil(a) art dne 02 zář 2020 14:01, celkem upraveno 2 x.
L322 Range Rover Vogue 2012 4.4 TDV8
Re: DPF FULL
Merane hodnoty a porovnavat tie hodnoty co diag ponukne. Taky prvy typ snimac difernecneho tlaku
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
- mipr
- Příspěvky: 660
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: DPF FULL
ART, z toho co pises, moze ist o niekolko problemov dohromady.
TDV8 4,4 - standardne problemy spalovania = zhorsene emisie
DPF - ecu diagnostika, posudit zanesenie, ak treba demontaz, vizualna kontrola kamerou, test drotom (opatrne!!!)
frekvencia regenreacie dpf - nejazdit len kratke vzdialenosti, jednou za mesic ven na dalnici...
dym z pod kapy = zistit od kial, odstranit
rychle zohriatie = spravne spalovanie diesel paliva, teplota spalovania, "chčijúci" vstrekovac roztavi aj piest
vysledok = seriozny servis, nebal by som sa testu kompresie a leak down testu ako prve...
odporucam sekciu "LR angels" = vyhladaj LR pozitiv servis
TDV8 4,4 - standardne problemy spalovania = zhorsene emisie
DPF - ecu diagnostika, posudit zanesenie, ak treba demontaz, vizualna kontrola kamerou, test drotom (opatrne!!!)
frekvencia regenreacie dpf - nejazdit len kratke vzdialenosti, jednou za mesic ven na dalnici...
dym z pod kapy = zistit od kial, odstranit
rychle zohriatie = spravne spalovanie diesel paliva, teplota spalovania, "chčijúci" vstrekovac roztavi aj piest
vysledok = seriozny servis, nebal by som sa testu kompresie a leak down testu ako prve...
odporucam sekciu "LR angels" = vyhladaj LR pozitiv servis
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF FULL
Vetsinou turba....a hned vedle toho vstriky. Tim bych zacal.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: DPF FULL
Vstrekovace, turba... Vsetko moze byt chybne. Ale ked chce casto regenerovat tak stale to zizsti len z diferencie Tlakov. "Ci spustit regeneraciu". Ak nemas v diag vyslovene chybu na nic ine... Tak je podla mna skoro vytahovat vstreky a podobne parady. Urcite by som sa vozil s diag a meeanymu hodnotami a sledoval priebeh teplot na dpf.
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF FULL
Na to se muzes vykaslat. Jednotka ti neukaze uplnou realitu. Data cidel jsou softwarove zkreslene. Jestli neco ma smysl tak cidla diferencialniho tlaku proste vymenit a adaptovat hodnoty. Cidla teploty se ohlasi kdyz je nejake spatne. Rychlejsi je sundat dpf. A hned se podivat na turba ze zdni strany. No neverim tomu ze budou vrtule suche a jako nove.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: DPF FULL
Nechcem sa hadat. Ale live data na teplotnych cidlach mi daju info ako prebieha regeneracia. A diferencialny snimac nemusi skreslit hodnotu. Len proste vidim ci nieje podozrivo vysoka hodnota a pod. Novy snimac mozes dat, ake ked ho nemas.... A ked das novy by si ho musel adaptovat a zadat mu teoreticku nulu merania. Ak turba zanesu dpf za par km. Tak to musi zrat olej a dymit na vsetky farby.
..... A to mozno tak aj je...
Kokesek nechxem tu mudrovat. Ale tak zdielam iba myslienku ako by som zhruba na to isiel. Urcite ta nechcem poucovat....
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
..... A to mozno tak aj je...
Kokesek nechxem tu mudrovat. Ale tak zdielam iba myslienku ako by som zhruba na to isiel. Urcite ta nechcem poucovat....
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
Re: DPF FULL
Tieto problemy ja v mojom druhom zamestnani riesim dost casto. Nie land rover. Ale priemyselne motory. Dokonca s horakom za turbom so sekundarnym vstrekovanim paliva. A to je fakt peklo. Ked to nefunguje. A samozrejme najhorsie je s adblue. To je king aj na ceny aj hlavu.
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF FULL
Vsak ok, ja to chapu a respektuju. TDVx od psa nekouri na vsechny barvy kdyz ma neco spatne. Nekdy tece takova skoro nafta z vyfuku ale je to rafinovany olej z turb. Ale to uz je hooodne spatne. Cidla teploty spalin reknou hodne ale taky hned padnou do nouze kdyz je neco spatne. Jak uz jsem psal.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: DPF FULL
Dobry je, ze nafta malo zere a ze to jde proste hrozne odspodu.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
Re: DPF FULL
no nafta s dpf.ma.svoje caro. Pre mna zatial najvacsi divoch je touareg v10 tdi ktory ma dve motorove riadiacky a dve dpf pod autom .. noo ono to aj funguje. A dakedy aj nie
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF FULL
No..... 3,6 a nasledne 4,4 tdv8 zere stejne jako 4,2 nebo 4,4 benzin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF FULL
Nějak mi tu chybí info o tom, co má auto za sebou (provoz a km) a jestli tim pádem filtr už není zarvaný, což by vysvětlovalo i to rychle se opakující zaplnění. Samozřejmě by se to mělo dát zjistit i z té diference nebo jejích chyb viz. příspěvky výše, ale chybí mi prostě to základní info...
- desmosedici-rr
- Příspěvky: 256
- Registrován: 04 dub 2014 17:55
- auto: free
- Bydliště: Plzeň-Blatná
Re: DPF FULL
čus, mám alfu a taky dost často mi svítil filtr ,začal jsem dávat do nafty tohle https://www.gat-autochemie.cz/cistic-fi ... gL1NvD_BwE
a hodně se to zlepšilo,jednou jsem vynutil regeneraci a od té doby to tam leju rok to funguje ,asi dvakrát mi to zasvítilo že je plnej filtr, tak to naleju a je zas čas klid,nestojí to moc můžeš to zkusit
a hodně se to zlepšilo,jednou jsem vynutil regeneraci a od té doby to tam leju rok to funguje ,asi dvakrát mi to zasvítilo že je plnej filtr, tak to naleju a je zas čas klid,nestojí to moc můžeš to zkusit
Re: DPF FULL
Najeto 200tkm Celkově vypadá v hezkém stavu.
Spotřeba je cca kolem 10 litrů..s městem ale 11,5.
Auto mám pár měsíců. Takže co bylo před tím těžko říct, já se k tomu chovám myslím že ohleduplně. Každopádně mám vypozorováno co jsem už psal. Ujedu 500 nebo i 1000 km po dálnici v pohodě, na konci sjedu do města a tam stačí 30 km a hotovo DPF full nouze..
Jezdím spíše ty delší cesty, a když mám zajet do městskýho provozu tak se hrozím kdy to zase padne do nouze, což je vždyv městě tutovka.
Čistič DPF klidně zkusím jiný,,,teď jsem tam měl BG.
Asi nejzásadnější, kde najdu ty LR angels? Tedy servis co umí mé problémy vyřešit, a diagnostikovat tak jak psal matozv? Praha, ale dojedu i jinam.. A takový který umí fyzicky zkontrolovat rizikové komponenty, vstriky, turba, egry, dpf, čidla...zas aby mne to nezruinovalo.
Moje dignostika mi ukázala chybu - příliš vysoký tlak, ci teplota (nevím možná obojí, už je to déle co jsem chybu mazal (se pak podívám, dal jsem si před smazáním chyby uložit), teď ale vždy rovnou necham v nouzi vynutit regeneraci a ono to pak zmizne samo, po tom co proběhne regenerace úspěšně.
Spotřeba je cca kolem 10 litrů..s městem ale 11,5.
Auto mám pár měsíců. Takže co bylo před tím těžko říct, já se k tomu chovám myslím že ohleduplně. Každopádně mám vypozorováno co jsem už psal. Ujedu 500 nebo i 1000 km po dálnici v pohodě, na konci sjedu do města a tam stačí 30 km a hotovo DPF full nouze..
Jezdím spíše ty delší cesty, a když mám zajet do městskýho provozu tak se hrozím kdy to zase padne do nouze, což je vždyv městě tutovka.
Čistič DPF klidně zkusím jiný,,,teď jsem tam měl BG.
Asi nejzásadnější, kde najdu ty LR angels? Tedy servis co umí mé problémy vyřešit, a diagnostikovat tak jak psal matozv? Praha, ale dojedu i jinam.. A takový který umí fyzicky zkontrolovat rizikové komponenty, vstriky, turba, egry, dpf, čidla...zas aby mne to nezruinovalo.
Moje dignostika mi ukázala chybu - příliš vysoký tlak, ci teplota (nevím možná obojí, už je to déle co jsem chybu mazal (se pak podívám, dal jsem si před smazáním chyby uložit), teď ale vždy rovnou necham v nouzi vynutit regeneraci a ono to pak zmizne samo, po tom co proběhne regenerace úspěšně.
L322 Range Rover Vogue 2012 4.4 TDV8
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: DPF FULL
A proč nenechat DPF vyčistit profi firmou? Vždyť nic moc nestojí a víš na čem jsi
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF FULL
Ja bych to taky tak resil. Vidis jak vypada. A navic jestli tam nejde prebytek od motoru at uz sazi nebo oleje. Tak to podle popisu naznacuje snizenou ucinost dpf. Jestli bude dpf narusene na drahych kovech tak se po vycisteni bude chovat porad stejne.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mipr
- Příspěvky: 660
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: DPF FULL
Hoši. A k čemu to cisteni ma byt? Je zjevne ze mu motor zasira dpf. Takhle muze cistit donekonecna...
Vyfuk dole a kouknout jak na tom je....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vyfuk dole a kouknout jak na tom je....
Sent from my iPhone using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
DPF FULL
To nemusi byt pravda. Jestli nebude dpf spravne fungovat delsi dobu tak se jeho objemova kapacita znacne zmensi a ani provedena regenerace vynucena diag. Uz nedovede takto narusene dpf opravit. Ber v uvahu to ze kazdy neznalej udela drive nebo pozdeji reset hodnot diferencialniho tlaku a uz ses potom uplne jinde. To znamena ze kdyz das adaptovat hodnoty tlaku musi!!! byt dpf urcite ok. Jinak se auto nedomluvi s usazenym popelem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- kareljas
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 úno 2019 22:02
- tel.: 725880072
- auto: Range Rover l322, V8
- Bydliště: Jasenice TR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF FULL
Zkusím přidat svou trošku do mlýna, měl jsem úplně stejný problém. Příčinu jsem našel v jízdě, žena jezdila cca měsíc ob den 10 km tam a 10 zpět, po měsíci se stalo to, že auto vypsalo DPF FULL, po chvíli nouzák. Diagnostikou už nešla spustit regenerace z důvodů velkého množství částic v DPF. DPF ven, a vyčistitli jsme je. Tohle se opakovalo celé dvakrát. Od té doby se snažíme vždy po určitém čase jed delší štreku. Po vyčistění mám najeto cca 25 000 Km a už to nenapsalo, Zjistil jsem, že když cítím z výfuku štiplavý zápach a projedu auto a vrátím se, tak auto už zase tak nějak voní, jako normálně.
Třeba vám ty moje poznatky trochu pomůžou.
Třeba vám ty moje poznatky trochu pomůžou.
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
[czech highland advanture team]
[czech highland advanture team]