dneska jsme zkoukli hadičky od toho snímače, vypadají v pohodě, žádná prasklina, zkoušeli sme snímače prohodit mezi sebou a chyba pořád na snímači na bank1
v obou snímačích bylo v tý tenčí trubičce trochu vody - ta tlustší okouřená, ale bez oleje - i hadičky
nakonec jsme pro jistotu prohodili ty gumový kolena u tělesa sání (na obr. od Miklosxxx) jel jsem to projet a měl zaplý a nahrával live data, zajímavý je, že těsně před nouzákem (než se odpojily turba a ostatní) nejdřív vyfoukl tlak v bank2 (manifold pressure) - pak nouzák - pak ostatní tlaky dolů
výfuk měl bank1 - 480°c a bank2 444°c - znamená to, že se auto pokoušelo o regeneraci dpf, nebo je taková teplota normální?
dneska jsem musel jet kolem 150km/h do kopce abych mohl ten nouzák/chybu vidět
zítra zkusim ty kolena přehodit nazpět, pokud se vyfoukne první bank1, mohlo by to být fakt to koleno ... pokud je to celý nějakou netěsností no ... a pro jistotu kouknu i na ty víka, našel jsem to jako většinu odpovědí na UK forech k týhle chybě - trubky sání k turbu, ventil. víko, nebo netěsnost kolem čidla blízko dpfek ale většinou tam udělali nějakej "high pressure smoke test" a našli to, toho se tady asi nikde nedočkám
![Úsměv :)](./images/smilies/Skypesmilies/smile_happy.gif)
+ zítra vyzkouším spustit regeneraci přes diag bosch, na mých co mam mi to spustit nejde, tak uvidim jestli je to chyba diag nebo auta
jen pro jistotu bank1 = pravá strana z pohledu z auta - teda strana spolujezdce, žejo ?