Taky nechápu (nejsem mechanik ani technik), proč tohle dělají zrovna EGRy, ale i v jiných diskuzích se mi ozvalo víc lidí s touto zkušeností a potvrdili mi, že tohle opravdu špatný EGRy dělají. Pak mi to potvrdil i mechanik, který se mi o auto stará. U tohoto motoru s EURO 3 se EGRy opravdu daly zaslepit a pohoda. Ale u mého EURO 4 s DPF už je zaslepení prej dost složitá operace, která zahrnuje i přeprogramování řídící jednotky - někde se to tady už řešilo. V autorizáku mi dokonce řekli, že na D4 už EGRy zaslepit nejdou (prej kvůli DPF).
Vstřikovače: Občas mi to padalo do nouzáku a nemohli jsme přijít na to proč. Až v Bosch Diesel servisu vstřikovače přeměřili a zjistilo se, že jsou špatný - konkrétně při některých tlacích vykazovali hodnoty mimo normu. S novýma vstřikovačema se problém vyřešil.
Palivová pumpa: Když to auto přes víkend stálo, nedalo se nastartovat (točil jsem to několik minut, než to chytlo). Měli jsme podezření na padavou naftu, takže jako první šla nová palivová pumpa. Problém se nevyřešil. Až pak jsem dostal tip, že to bývá railem, případně čidlem na railu (tenhle motor má čidlo pouze na levém railu). Takže šel nový levý rail a problém vyřešen.
No a po celý týhle anabázi se objevil občasný problém viz název tohoto vlákna. A sešli se mi názory, že tohle opravdu dělaj EGRy, čímž se mi potvrdilo, že diagnostika nekecala.
To je příběh, co?

Než jsem přišel na to, že nouzák byl vstřikovačema a nestartování railem, stálo mě to asi 120 tisíc (páč nových komponentů šlo víc)
