Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Dá se asi říct, že porovnávat Wránu a Defem už prostě nejde. Wrána tohle vyhrála a tečka.
Řeči že uvidíme a počkáme atd jsou hezké, ale Wrána na nic takového nečekala. Tchán ji má teďka novou, a je to stále plnokrevník. A jak psal Neklan, stejně nám to Gréta zakáže. Stačí že ji každej z nás okradl o dětství
A už si to někdo koupte, ať mužem reálně pomlouvat/chválit.
Řeči že uvidíme a počkáme atd jsou hezké, ale Wrána na nic takového nečekala. Tchán ji má teďka novou, a je to stále plnokrevník. A jak psal Neklan, stejně nám to Gréta zakáže. Stačí že ji každej z nás okradl o dětství
A už si to někdo koupte, ať mužem reálně pomlouvat/chválit.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
paci sa mi, ako tu kopec ludi adoruje Gcko alebo Wrangler. hlavne ked Gcko zacina na 100tis eur a v terene ma v serii vcelku problem uz nejaku dobu (nizko polozene, aby bola aka taka stabilita na ceste a sialena vaha). plus seriove Gcka maju za sebou highlighty ako https://www.caradvice.com.au/131418/mer ... n-outback/;-) Wrangler je kapitola sama o sebe, auto od zaciatku postavene pre image a nic ine. vnutri je minimalne miesta, lacne plasty vsade kam sa clovek pozrie. taktiez v serii ma obrovsky problem so svetlou vyskou (prejazdovy uhol hlavne). zdialky vyzera super, ak vsak clovek na nom chvilu jazdi, tak zisti ze to az tak prakticke auto nie je. ako highlight - v tejto dobe stale bez medzinapravoveho diffu.
kazdy sa tu odvolava na legendu defender, ale bohuzial jedine co ho robi legendou je iba nadsenie a nostalgia. objektivne je to auto zalostnej vyrobnej kvality, podmotorovane a s otrasnym jazdym komfortom. ano, je to ikona, ale z praktickeho hladiska je to auto katastrofa (hlavne kvoli tomu, ze konstrukcne sa prakticky nemenilo od kedy sa zacalo vyrabat). nesmiete zabudat na to, ze na tomto fore skoro nikto nema defa v serii a uz vobec nie ako vysiel z fabriky.
ako pisal neklan, je velmi dobre, ze sa bude vobec nejaky defender vyrabat. a ak su reci landroveru len z polovice pravdive a bude v terene aspon tak dobry ako disco4, tak si myslim, ze to bude paradne auto hodne mena defender.
treba si uvedomit, ze offroad je len zabava. na pracu si defa nikto nekupoval uz dlhu dobu, lebo to proste nedava ekonomicky zmysel...
kazdy sa tu odvolava na legendu defender, ale bohuzial jedine co ho robi legendou je iba nadsenie a nostalgia. objektivne je to auto zalostnej vyrobnej kvality, podmotorovane a s otrasnym jazdym komfortom. ano, je to ikona, ale z praktickeho hladiska je to auto katastrofa (hlavne kvoli tomu, ze konstrukcne sa prakticky nemenilo od kedy sa zacalo vyrabat). nesmiete zabudat na to, ze na tomto fore skoro nikto nema defa v serii a uz vobec nie ako vysiel z fabriky.
ako pisal neklan, je velmi dobre, ze sa bude vobec nejaky defender vyrabat. a ak su reci landroveru len z polovice pravdive a bude v terene aspon tak dobry ako disco4, tak si myslim, ze to bude paradne auto hodne mena defender.
treba si uvedomit, ze offroad je len zabava. na pracu si defa nikto nekupoval uz dlhu dobu, lebo to proste nedava ekonomicky zmysel...
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ano mas pravdu, tady spíše se hospodsky řeší že to stále někdo porovnává. Nebo že je to moc plastové. Nikdy se nikdo nikomu nezavděčí. Ale asi to byl prostě moc velkej šok. Po celém světě, to Defikáře dost nakopalo do koulí.
Musí to prostě časem vyhnít, jako zpěv Lucky Vondráčkové.
Musí to prostě časem vyhnít, jako zpěv Lucky Vondráčkové.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No pomlouvat Wranu za plasty je takové zvláštní chtějí za Rubicona nějakých 1,2 milionu Kč což mě přijede fajn cena za to co nabízí.visby píše: ↑24 zář 2019 09:08 Wrangler je kapitola sama o sebe, auto od zaciatku postavene pre image a nic ine. vnutri je minimalne miesta, lacne plasty vsade kam sa clovek pozrie. taktiez v serii ma obrovsky problem so svetlou vyskou (prejazdovy uhol hlavne). zdialky vyzera super, ak vsak clovek na nom chvilu jazdi, tak zisti ze to az tak prakticke auto nie je. ako highlight - v tejto dobe stale bez medzinapravoveho diffu.
Def je v základu o 200t Kč dražší.
Velikost mě také nepřijde nějak špatná je to velké jako D2 což je třeba pro mě optimální velikost třeba LC100 už je pro mě zbytečně velká.
Nová generace Wrány má mezinápravový dif tedy umí trvalou 4x4 na asfaltu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
podla mna mala d2 podstatne lepsi interier ako ma wrangler. vnutorna velkost sa neda ani porovnavat - wrangler je uzsi, podstatne nizsi. zvonku vyzera velky, vnutri velmi malo miesta, kvoli ochrannemu ramu.habakuk píše: ↑24 zář 2019 09:24 No pomlouvat Wranu za plasty je takové zvláštní chtějí za Rubicona nějakých 1,2 milionu Kč což mě přijede fajn cena za to co nabízí.
Def je v základu o 200t Kč dražší.
Velikost mě také nepřijde nějak špatná je to velké jako D2 což je třeba pro mě optimální velikost třeba LC100 už je pro mě zbytečně velká.
Nová generace Wrány má mezinápravový dif tedy umí trvalou 4x4 na asfaltu.
ak uz ma trvale 4x4, tak to je krok vpred. v kazdom pripade by to uz mal byt standard.
edit: lc100 je samozrejme ina kategoria, ale to je trochu offtopic;-)
edit2: pre provnanie, lc150 je vo vybave legend este lacnejsia ako zakladny wrangler (o malo, ale je;-)). je to neporovnatelne praktickejsie auto a v terene minimalne porovnatelne, ak nie rovnako dobre. plus ma stale normalny diesel, na rozdiel o downsizovanych motorov vo wrangleri.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Aspon za mna tu o pouzitu techniku a cenu nejde, to chapu snad vsetci, pokrok proste nezastavis. Len sa vela ludi nedokaze stotoznit s tym, ze Land Rover zahodil to ze mal povodny Defender nadcasovy dizajn, na ktory sa urcite dalo nadviazat, myslim nadviazat viac, aby ho stale spoznal kazdy. Wrangler sa tu dava za priklad preto, lebo je to proste stale Wrangler.
Discovery sa menil viac, to bolo v pohode, ale tiez si zachovaval prvky s ohladom na historiu. Aj ked velka vacsina majitelov ani nevie, preco ma D3, 4, 5 vykrojene zadne okno, stupnovitu strechu...
Pre mna je proste Novy Defender skor pokracovatelom Discovery 4 aj ked pre mna typicke prvky Discovery nema, ale co uz, paci sa mi
Len ma strasne irituju tie titulky LEGENDA JE SPAT, ked si to auto podla mna oslovenie legenda nezasluzi, aspon teraz nie. To oslovenie si zasluzil povodny Defender a urcite ho neziskal hned ako zisiel z linky.
Bodka
Discovery sa menil viac, to bolo v pohode, ale tiez si zachovaval prvky s ohladom na historiu. Aj ked velka vacsina majitelov ani nevie, preco ma D3, 4, 5 vykrojene zadne okno, stupnovitu strechu...
Pre mna je proste Novy Defender skor pokracovatelom Discovery 4 aj ked pre mna typicke prvky Discovery nema, ale co uz, paci sa mi
Len ma strasne irituju tie titulky LEGENDA JE SPAT, ked si to auto podla mna oslovenie legenda nezasluzi, aspon teraz nie. To oslovenie si zasluzil povodny Defender a urcite ho neziskal hned ako zisiel z linky.
Bodka
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Kurewskej AMENVal píše: ↑24 zář 2019 17:13 Aspon za mna tu o pouzitu techniku a cenu nejde, to chapu snad vsetci, pokrok proste nezastavis. Len sa vela ludi nedokaze stotoznit s tym, ze Land Rover zahodil to ze mal povodny Defender nadcasovy dizajn, na ktory sa urcite dalo nadviazat, myslim nadviazat viac, aby ho stale spoznal kazdy. Wrangler sa tu dava za priklad preto, lebo je to proste stale Wrangler.
Discovery sa menil viac, to bolo v pohode, ale tiez si zachovaval prvky s ohladom na historiu. Aj ked velka vacsina majitelov ani nevie, preco ma D3, 4, 5 vykrojene zadne okno, stupnovitu strechu...
Pre mna je proste Novy Defender skor pokracovatelom Discovery 4 aj ked pre mna typicke prvky Discovery nema, ale co uz, paci sa mi
Len ma strasne irituju tie titulky LEGENDA JE SPAT, ked si to auto podla mna oslovenie legenda nezasluzi, aspon teraz nie. To oslovenie si zasluzil povodny Defender a urcite ho neziskal hned ako zisiel z linky.
Bodka
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Richard Hammond reveals the new Land Rover Defender
PS: Tak jako že se mi to celkem líbí, hlavně ta delší verze. Otázkou je, co to vlastně bude zač a jak to bude fungovat? ...holt nová doba.
PS: Tak jako že se mi to celkem líbí, hlavně ta delší verze. Otázkou je, co to vlastně bude zač a jak to bude fungovat? ...holt nová doba.
Naposledy upravil(a) moon13 dne 25 zář 2019 13:42, celkem upraveno 1 x.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ak je starý Defender legenda, tak preto, že na to človek vie dať v základe veľké kolesá + do toho tečie a fúka + sa s ním nedá ísť po diaľnici 130 bez toho aby človek neohluchol atď...
Starého defa nemám, hoc sa mi páči, ale glorifikovat ho ako super legendu je trochu mimo. My LR pozitívni v ňom vidíme niečo viac, ale chlapovi na Patrole bude často na smiech.
Lameme poloosy, trhame dify, riešime diagnostiky...
Aby sme novým defom neboli pozitívne prekvapení čo do kvality s jazdných vlastností.
Ja osobne mu držím palce so všetkou úctou voči starému defovi.
Starého defa nemám, hoc sa mi páči, ale glorifikovat ho ako super legendu je trochu mimo. My LR pozitívni v ňom vidíme niečo viac, ale chlapovi na Patrole bude často na smiech.
Lameme poloosy, trhame dify, riešime diagnostiky...
Aby sme novým defom neboli pozitívne prekvapení čo do kvality s jazdných vlastností.
Ja osobne mu držím palce so všetkou úctou voči starému defovi.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
já defa mám měsíc a D3 stojí čím dál víc, no už skoro pořád, je to srdcovka.....
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
je to věc. auto. ale jak si dokázalo vybudovat takové charisma, to je neuvěřitelné. je jedno zda je jednomu 1,5 nebo 80 let prostě je to.. to auto. Ano, je tam tolik věcí nedokonalých.. ale stejně je to ve výsledku jedno. měl jsem aut že to nebudu ani počítat, ale Def, i přesto že jsem se jej rozhodl prodat.. je tím autem které bylo "nejlepší" co jsem měl. A nebýt toho, že jsem měl doma mladšího a staršího, tak bychom spolu zestárli. Ale čas je jen jeden a jestli mám ležet pod LR.. tak pro mne už jen pod jedním. Jsem rád, že William se přestěhoval tam kde je evidentně dělá dál radost, tak jak mne.
LR měl šanci udělat nového Defa. Pěkně to kluci pokazili. Přitom minimálně na Gčku jde vidět že by to šlo. co už ale s tím.
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Co mate furt stym Gckom, sam mercedes sa vyjadril ze keby nemal tolko inych modelov tak vyvoj noveho G by nezatiahol to auto uz ma len tvar stareho inak snim nema nic spolocne okrem zadnej tuhej napravy a vneposlednom rade stoji G 100 000e
LR DEFENDER 110 SW
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No vsak kdyby do tvaru stareho Defa dali slusnej motor a novou technologii, vetsina by tu rozhodne neremcala...nebo teda remcala, ale o trochu min.
P.S.: jinak mne se novej Def libi, i ldyz jsem priznivcem toho stareho. Starej v novym by se mi libil vic. Ale je to proste vyvoj... nejde prece furt vyrabet auta do kterejch tece, fouka, vubec nejedou a maj vlastnosti lode na suchu. aspon si ty stary budeme jeste vic opecovavat.
P.S.: jinak mne se novej Def libi, i ldyz jsem priznivcem toho stareho. Starej v novym by se mi libil vic. Ale je to proste vyvoj... nejde prece furt vyrabet auta do kterejch tece, fouka, vubec nejedou a maj vlastnosti lode na suchu. aspon si ty stary budeme jeste vic opecovavat.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tak ano, Defender First Edition stoji len 99520
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tak udržel si všechny tři špéry což bylo od počátku součást jeho DNA jinak ano beu přední tuhé už to je takové polovičaté řešení a oslavy toho jak se povedl moc nechápu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No a starej defik nikdy nemel v serii zadni speru a novej ji mit muze...
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No já reagoval na G class. Ono nutnost zadní špéry dost souvisí s nezávislým zavěšením kdy dvě tuhé jsou schopny zůstat vykřížené v trakci, ale nezávislé už jde jedno kolo do vzduchu tak
tam zadní špéra výrazně pomůže. Jasně jde to řešit ASR, ale už je to takové polovičaté řešení.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy