Já nechci aby to byl Hoax, chci aby to takhle zpackalimyso87 píše: 02 bře 2019 10:27 Mohol by nas LR tahat za fusekli?
https://m.youtube.com/watch?v=Y3kK04fvDRQ[/youtube]
Bodaj by![]()

Já nechci aby to byl Hoax, chci aby to takhle zpackalimyso87 píše: 02 bře 2019 10:27 Mohol by nas LR tahat za fusekli?
https://m.youtube.com/watch?v=Y3kK04fvDRQ[/youtube]
Bodaj by![]()
:-D jsem čekal, že to přijde... přesně tak, pro udržitelnost Tvého x-lifteru nemají jinou šanci, než to dát na měchy.HST píše: 13 dub 2019 08:49 A uz se vi jestli jak to bude s predni napravou? Jestli bude taky na mechach?
Chapu ze def na mechach nastve minimalne pulku LR populace ale me by se to hodilo protoze bych mohl udelat XLifter i na defa
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Na vzduchu to bude komplet. Doneslo se to ke mně a prý je to peckaHST píše:A uz se vi jestli jak to bude s predni napravou? Jestli bude taky na mechach?
Chapu ze def na mechach nastve minimalne pulku LR populace ale me by se to hodilo protoze bych mohl udelat XLifter i na defa
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Na fotce detailu zadní nápravy je vidět na přední levé spodek měchu, tak je myslím jistota, že to bude vzduchové komplet. Nevidím důvod dělat hybrid jako na D2 když mám technologii pro kompletní podvozek.HST píše:A uz se vi jestli jak to bude s predni napravou? Jestli bude taky na mechach?
Chapu ze def na mechach nastve minimalne pulku LR populace ale me by se to hodilo protoze bych mohl udelat XLifter i na defa
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Souhlasím s tebou HonzoHST píše:nice... za me jsem happy (chapu ze ted nastvu vsechny defenderisty).
Ne kvuli zvedatku, ale kvuli tomu ze az dojezdim D3 a budu potrebovat nastupce, tak v podstate nic nebylo. Ano. D4ka ale tak uz se taky nedela.
Jestli se povede udelat novyho defa tak
...aby me komfortne prepravil 2000 km po dalnici po asfaltu do cilove destinace a jelo to po dalnici aspon tech 120
...aby pak v terenu byl schopnej a komfortni aspon jako diskoska idealne o trochu vic
...aby v nem bylo dost mista a flexibilita sedacek aspon jako v diskosce, tj moznost udelani spani atd.
... Tak je to pro me dobry vyletovaci auto.
Subjektivni nazor.
Já taky, naprosto a myslím, že stejný názor má většina D3/D4 majitelů... Jen ten motor kdyby byl jinej než TDV6...Rennie píše: 13 dub 2019 13:02Souhlasím s tebou HonzoHST píše:nice... za me jsem happy (chapu ze ted nastvu vsechny defenderisty).
Ne kvuli zvedatku, ale kvuli tomu ze az dojezdim D3 a budu potrebovat nastupce, tak v podstate nic nebylo. Ano. D4ka ale tak uz se taky nedela.
Jestli se povede udelat novyho defa tak
...aby me komfortne prepravil 2000 km po dalnici po asfaltu do cilove destinace a jelo to po dalnici aspon tech 120
...aby pak v terenu byl schopnej a komfortni aspon jako diskoska idealne o trochu vic
...aby v nem bylo dost mista a flexibilita sedacek aspon jako v diskosce, tj moznost udelani spani atd.
... Tak je to pro me dobry vyletovaci auto.
Subjektivni nazor.
Když bude minimálně V6 benzín tak mě to bude časem zajímat jinak Ne [emoji41]Vladicek píše:Já taky, naprosto a myslím, že stejný názor má většina D3/D4 majitelů... Jen ten motor kdyby byl jinej než TDV6...
Bez turbín by klidně stačiloBadus píše:Rendo, tohle kdyby tam davali vid?
https://www.auto.cz/jaguar-land-rover-k ... ort-127633
A rovnou se to jmenuje i HST [emoji23]
To by tady na foru bylo spokojenejch lidi... [emoji23][emoji23]