Takže je to Chrysler sebring rok 2001 s motorem 2,7 V6 - 150 kw. Automaticka převodovka a tak nějak standardní výbava - kůže, klima, el sedačka řidiče, tempomat, radio s CD a slušné repraky, el. Střecha s vyhrivanym zadním oknem, palubní PC. Budíky v mílích i kilometrech stejně tak i PC.
Koupil jsem ho od pana režiséra F.A. Brabce po dlouhém hledání zajímavého kabria do kterého by se pohodlně vešli 4 lidi + bagaz i na delší cestu. Což tohle auto splňuje dokonale.
Najetí ma aktuálně cca 88 tis. Mil tedy něco okolo 135 tis. Km. Já s nim za ty 3 roky najel asi 10 tis. Ted ho čeká vymena oleje a STK kterou bez problémů projde takze bych prodával s novou STK a po olejích a filtrech.
Klady:
Hned po koupy jsem preventivně dělal motor - napinak a vodítka řetězu, olejová pumpa, výplach motoru, čištění sacího kose, řemeny, apod. Už si to všechno nepamatuju ale mám schovaný faktury od dílu.
Taky jsem dával novou střechu takže ta je 2 roky stara a vydrží hodně dlouho.
Kompletně ošetřeny dutiny a podvozek. Dělal jsem to sam a hodně dukladne. Nevím o tom, ze by na autě byl někde kousicek rzi.
Obuto na rok starých nokianech, jsou jak nove.
Nova baterie asi před rokem.
Motor i automatka slapou moc pekne a i když je to velké těžké auto tak to jede docela slušne. (Dostalo me ze pod plným plynem řadí 4 az při 175 km/h při 7000 ot. a pak se hrne dal i hodně pres 200 km/h)
Prumerna spotřeba je příjemných 10 l. A to určité nejsem brzda provozu.
Zápory:
Kosmetické vady na laku + opryskana barva na předním nárazníku po kontaktu se srnkou.
Je to kabriolet takže v zavřeném stavu si na českých vymlacenych okreskach střecha trochu povrzava stejně tak i interiér. Neni to nic hrozného ale raději to tu napisu.
Momentálně nefunguje jeden servomotorek ovládání topeni, nechtělo se mi objednávat z USA jen díl za 40 usd tak s tím porad čekám az toho bude víc.
Auto víc stoji než jezdí takže ma trochu orezle kotouce. Brzdí v pohode ale já bych ty brzdy vyhledove vyměnil kompletně.
Na rozbitých silnicích už taky sem tam něco klepne na podvozku.
Když je horko a olej je pořádně zahřátý tak občas treba pri stání v koloně poblikava kontrolka mazání. Staci dat tam P a zhasne i kdyz volnobeh je porad 600 ot. Kvůli tomu jsem měnil olejovou pumpu, čidlo už 2x atd. Ale když připojím tlakoměr tak je tlak OK takže si myslím ze je jen někde narusena izolace na drátu a zakresluje to hodnotu z čidla. Dělá to už od doby co jsem auto koupil, hodně jsem se okolo toho na trápil a nakonec to vzdal

Momentálně se rozhoduju jestli auto prodat / vyměnit zase za něco jiného nebo si ho trošku "vytunit" a nechat si ho. Takže kdyby ho někdo chtěl tak jak je tak cena pro LR forum by byla 65 tis. rychle, bez smlouvani a bez hloupych kecu. Nebo výměna za něco co by me něčím zaujalo. Hodnota pro výměnu by byla cca 80 tis.
Inzerát platí do doby než to někdo koupi nebo než me chytne záchvat tvořivosti a objednám si na to z usa kompletní sportovni podvozek, kompletni EBC brzdy stage 5, sportovní výfuky, novy dvoubarevný kožený interiér a bůh ví co jeste
